Schaam je!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef twentemeisje het volgende:
Iedereen maakt fouten... zo ook ik...
Ik beken:
ik heb Scarface nog nooit gezien
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat me niet alleen in mijn schaamte en come clean! Wees een held en vertel mij welke klassieker* op filmgebied jij nog nooit hebt gezien...
* ja ik weet het... over dit begrip valt te twisten, laten we het daarom maar een beetje ruim nemen
Je mist niets, overgewaarde film.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef twentemeisje het volgende:
Iedereen maakt fouten... zo ook ik...
Ik beken:
ik heb Scarface nog nooit gezien
Ik geloof dat we dit wel tot de klassiekers mogen rekenen....quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:54 schreef mikey2k3 het volgende:
Weet niet of het tot klassieker hoort.. maar ik heb nog nooit 1 star wars film gezien
Dat zijn geen klassiekers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef twentemeisje het volgende:
Ik geloof dat we dit wel tot de klassiekers mogen rekenen....ik heb alleen The Phantom Menace gezien... Attack of the Clones ligt al eeuwen bij mij thuis maar ik kan me er maar niet toe zetten...
![]()
Dat is een kutfilmquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:02 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
Casablanca
toen mannen nog echte mannen waren
ga je schamenquote:
tja, of je mist wat , of nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Alle Godfather films, Pulp Fiction
En ik ga ze niet kijken ook, wat het lijkt me maar niks
Gewoon..totaal niet? Das echt onbegrijpelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
The Godfather
Wat ik al zei:quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef BobRooney het volgende:
Gewoon..totaal niet? Das echt onbegrijpelijk
Duh, met twee s-en vind je hem ook niet op Kazaa!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Cassablanca
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |