Jij bent mooiquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:13 schreef PeRi het volgende:
Ik zou het liefst mn hele huis willen meenemen op vakantie. Maar dat heet emigreren geloof ik.
in de nacht in de bossenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat jij nou op je sandalen de hele dacht wandeltochten door de bossen maakt
Heet dat geen homo ontmoetings plaats ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef Aine. het volgende:
[..]
in de nacht in de bossendan ga ik echt niet wandelen
maar nakend zijn
Denk het ook niet gaat al met mijquote:
Ik ben sterker.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:18 schreef PeRi het volgende:
Wat Marty zegt.
nee een spirituele bijeenkomstquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heet dat geen homo ontmoetings plaats ?![]()
Ja zo heb ik mij de vorige keer ook al laten strikken!quote:
ik heb geen sandalen!! HAHAHA jezusquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij maakt dan dus wandeltochten door de bossen op je sandalen
tssssssss ik pwnd je in USquote:
Elke keer als ik een boer moest, stonk de kamer naar sperma, en dat een maand langquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:20 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja zo heb ik mij de vorige keer ook al laten strikken!
Ik hoeste een week zaad op.
ik ben een uber mensch hoor.quote:
Dat had ik ook, vooral toen ik de hik had !quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Elke keer als ik een boer moest, stonk de kamer naar sperma, en dat een maand lang![]()
Mod likkerquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef B4CO het volgende:
Ik neem mee een Mod van ONZ,
zodat ook op vakantie jouw topicspam opgeruimd worden!
Smerig achterbaks mannetje!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef B4CO het volgende:
Ik neem mee een Mod van ONZ,
zodat ook op vakantie jouw topicspam opgeruimd worden!
Ik zet me topics altijd in me PDA als pdfquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:33 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Smerig achterbaks mannetje!
Reageer eens normaal sufferd!![]()
Ik neem tevens ook een printscreen van al mijn topcis mee!
Ik heb een ideen dart bord.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:34 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zet me topics altijd in me PDA als pdf![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef Bendeleider het volgende:
Ik neem ook 5 liter joppie saus mee !
Wtf dat is zooo lekker !quote:
Nee man is viesquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wtf dat is zooo lekker !
vooral bij frituursel !![]()
![]()
waar ben je geweest dan precies? En van wanneer tot wanneer?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:57 schreef Gekke_Waus het volgende:
wat nemen jullie een hoop meuk mee zeg :S
en WAAROM zou je bier meenemen als dat daar ook te koop is...
overigens neem ik deze mee (jaja het is een crappy ding maar ik had ook niet verwacht dat deze de eerste vakantie zou overleven):
[[url=http://img273.echo.cx/img273/2760/zakynthos1038zc.th.jpg]afbeelding][/URL]
en dit wordt hoogste waarschijnlijk weer gehaald:
[[url=http://img273.echo.cx/img273/7056/p80701314qz.th.jpg]afbeelding][/URL]
I love Greece![]()
Zakynthos (voor nederlanders nog redelijk onbekend feest eiland, voor scandinaviers niet!!!)quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
waar ben je geweest dan precies? En van wanneer tot wanneer?
Ja Kos was de bedoeling, kan me alleen nog niet echt voorstellen dat het daar zo'n groot feest is. Heel veel dingen om te bezichtigen heb je daar toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:47 schreef Gekke_Waus het volgende:
[..]
Zakynthos (voor nederlanders nog redelijk onbekend feest eiland, voor scandinaviers niet!!!)
Ik ben er in 2003 geweest en in 2004, uit mijn hoofd elke keer vertrokken op 26 juli en 14 dagen weggeweest. Dit jaar ga ik 1 augustus wegnu al zin in!!
Hoezo ga je ook naar griekenland?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |