Te laat gedrukt..quote:Op maandag 23 mei 2005 18:28 schreef coltje87 het volgende:
Raar.. ik heb net op eindexamen.nu gekeken en ik scoor nu bijna twee punten hoger (maximaal). Klopt die site wel? Ik hoop het wel!
Eindexamen.nu De norm van economie moet elk jaar tussen de 0.5 en 2.0 liggen, en dat zijn dus precies de uitkomsten die die site geeft. eindexamen.nl zal wel een of andere vage norm hebben, want mijn punt is daar ook veel lager.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:48 schreef Rhanna het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af wat het beste je punt weergeeft...
www.examen.nl ? of www.eindexamen.nu?
Bij examen.nl heb ik een 5.4 en bij eindexamen.nu heb ik tussen een 5.8 en een 7.
Het is voor mij een jaar of wat geleden dat ik economie had, en dan ook nog op Mavo niveao, maar wat is 'led'??quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef mykel het volgende:
Was erg makkelijk dit examen. stond ook een 7.4 voor mijn SE.
Was 1 uur en een kwartier voor tijd klaar. Zat dus om 3 uur al lekker thuis te wachten op de antwoorden online kwamen.
Heb alleen bij die welvaart van die drentenaren niet de economische begrippen gebruikt.
Heb gezegt Bart geloof ik led op besteedbaar inkomen. En die meid led op het natuurschoon.
Zou dat goed zijn?
Voor de rest goed gemaakt denk wel 50 punten. dus hoger als een 8...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |