Sounds like a plan...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:10 schreef Re het volgende:
19:00 uur in de Black?
staat niks op fatwreck, staat niks op hun myspace, en me first zou eerder nog cancellen dan zonder een van de keymembers te touren, ergo: bron?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef botar het volgende:
Ik wil niet de fun verpesten maar kwam er net achter dat fat mike lekker de hele tour thuis zit, of er is ongetwijfeld iets heel belangrijks wat hem daar houd... Eric Melvin speelt nu op de bass
is er een voorprogramma dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:45 schreef kroegtijger het volgende:
Ik moet me vanmiddag het schompus rennen om op tijd te komen
Waarschijnlijk pas rond 8 uur in Amsterdam; maar het voorprogramma kan me toch gestolen worden
Melkweg kennende zal het ws. pas rond half 12/12 uur afgelopen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe lang het concert duurt?
Ik zit hier al helemaal psyched op werkquote:
verslagen van graspop leren ons dat inderdaad Fat Mike ontbreekt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
staat niks op fatwreck, staat niks op hun myspace, en me first zou eerder nog cancellen dan zonder een van de keymembers te touren, ergo: bron?
Eerst nog even tot 6 uur werken en dan naar de overkant lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef kroegtijger het volgende:
't is nu echt bijna zo ver....![]()
![]()
straks nog gauw even langs de shop rennen en dan die kant op
grapjasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:17 schreef Re het volgende:
neem je je scheemesjes mee, ik moest nog van je krassen
wtfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Herr_Munk het volgende:
verslagen van graspop leren ons dat inderdaad Fat Mike ontbreekt...
Die security er meteen achteraanquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef kroegtijger het volgende:
Wie was trouwens die mongool die dat hoedje jatte??
Ik vond die andere mafkees die wilde stage-diven ook meesterlijk. Die werd meteen terug gegooid.... Daar had ie nooit op gerekendquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Die security er meteen achteraanVolgens mij was die gast niet vrolijk
Dat was vlak voor m'n neusquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:40 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ik vond die andere mafkees die wilde stage-diven ook meesterlijk. Die werd meteen terug gegooid.... Daar had ie nooit op gerekend
This next song is a cover zeiden ze wel erg voor hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef Herr_Munk het volgende:
Was voor mij de eerste keer dus ik heb echt genoten. "Our first song is a cover" en het constante spel tussen spike en eric melvyn. "Eric Melvyn on de bass guitar people" "Yeah and spike is a Gimme!" was een fraai concert, niet geniaal maar leuk voor een eerste keer gimmes aan te doen.
Ik heb die van vorig jaar ook nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef Blinker het volgende:
Ik stond zelf helemaal vooraan precies in het midden.
Ik heb eigenhandig de setlist eraf getrokken
quote:how HOW HOW many roads.....
Ja toevallig welquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef =HellFire= het volgende:
Eric Melvin is anders een goede gitarist in NOFX. Of ken je die band niet..?
Volgens mij hebben ze hem ook af en toe weggedraaid, want het was zelfs vorig jaar zuiver in vergelijking met dit jaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef FooFighters het volgende:
Vondt ook het geluid ook niet echt super.. Spike was bijna niet te verstaan...
Hij speelde alsnog barslecht dus wat is je puntquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef =HellFire= het volgende:
Eric Melvin is anders een goede gitarist in NOFX. Of ken je die band niet..?
waarschijnlijk dat ik het daarom wel goed vond...ik kon me prima indentificeren met hun toestandquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef FooFighters het volgende:
Ik vond het concert van vorig jaar ook beter..
Had echt idee dat ze stoned of dronker waren (Joey zoiezo.. die liep flink te zuipen).
Vondt ook het geluid ook niet echt super.. Spike was bijna niet te verstaan...
vooral als de hele zaal mee ging zingen :![]()
![]()
Dat ik het me niet voor kon stellen dat Melvin zķ beroerd was gisteren. Maar kennelijk dus wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hij speelde alsnog barslecht dus wat is je punt![]()
Nouja beroerd, hij speelde gewoon niet goed. Maar het feest van er niet minder om, de meeste mensen zullen het niet eens gemerkt hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat ik het me niet voor kon stellen dat Melvin zķ beroerd was gisteren. Maar kennelijk dus wel.
De bron was myspace reacties en wikipedia...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
staat niks op fatwreck, staat niks op hun myspace, en me first zou eerder nog cancellen dan zonder een van de keymembers te touren, ergo: bron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |