Sounds like a plan...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:10 schreef Re het volgende:
19:00 uur in de Black?
staat niks op fatwreck, staat niks op hun myspace, en me first zou eerder nog cancellen dan zonder een van de keymembers te touren, ergo: bron?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:07 schreef botar het volgende:
Ik wil niet de fun verpesten maar kwam er net achter dat fat mike lekker de hele tour thuis zit, of er is ongetwijfeld iets heel belangrijks wat hem daar houd... Eric Melvin speelt nu op de bass
is er een voorprogramma dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:45 schreef kroegtijger het volgende:
Ik moet me vanmiddag het schompus rennen om op tijd te komen
Waarschijnlijk pas rond 8 uur in Amsterdam; maar het voorprogramma kan me toch gestolen worden
Melkweg kennende zal het ws. pas rond half 12/12 uur afgelopen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe lang het concert duurt?
Ik zit hier al helemaal psyched op werkquote:
verslagen van graspop leren ons dat inderdaad Fat Mike ontbreekt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
staat niks op fatwreck, staat niks op hun myspace, en me first zou eerder nog cancellen dan zonder een van de keymembers te touren, ergo: bron?
Eerst nog even tot 6 uur werken en dan naar de overkant lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef kroegtijger het volgende:
't is nu echt bijna zo ver....![]()
![]()
straks nog gauw even langs de shop rennen en dan die kant op
grapjasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:17 schreef Re het volgende:
neem je je scheemesjes mee, ik moest nog van je krassen
wtfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef Herr_Munk het volgende:
verslagen van graspop leren ons dat inderdaad Fat Mike ontbreekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |