quote:Heeft u last van klappende en rammelende waterleidingen? Dit wordt veroorzaakt door waterslag, wat ontstaat door het plotseling tot stilstaand brengen van een hoeveelheid stromend water. Dit komt voor bij snelsluitende afsluiters, zoals in afwasmachines, wasmachines en snelsluitende kranen. Hierdoor ontstaat het hinderlijke geluid van 'slaande' leidingen, er bestaat ook kans oplekkende pijpverbindingen of schade aan apparaten. U kunt dit voorkomen door een waterslagdemper te plaatsen.
Je moest ze vast per stuk betalen of niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef -KQwakie- het volgende:
die dingen zijn volgens mij ook niet eens zo duur , alleen het nadeel is dat je ze voor elke kraan moet plaatsen.... teminste dat6 hebben ze mij wijs gemaakt
Nee moet ze in de knallende leiding plaatsen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef -KQwakie- het volgende:
die dingen zijn volgens mij ook niet eens zo duur , alleen het nadeel is dat je ze voor elke kraan moet plaatsen.... teminste dat6 hebben ze mij wijs gemaakt
Klinkt als een heerlijke legionella broeiplek.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:50 schreef Gurb het volgende:
ik heb wat gevonden erover:
[..]
[afbeelding]
deze monteer je dmv een t-stuk op je waterleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |