heb je het voorpand gewoon overgenomen aan de achterzijde toen je besloot daar geen knopen in te maken, of de twee achterpandjes aan elkaar gelegd en toen geknipt ?? In dat laatste geval word hij idd breder, want een gedeelte van de belegdelen zitten daarbij in berekend. Het achterpand moet straks wel iets breder zijn dan het voorpand, maar dat moet geen tig cm gaan schelen. (en anders de panden ff spelen en passen ?? (ik gebruik daar altijd 'toverspeldjes' voor bij alicia (veiligheidsspelden) want dan ken ze gewoon bewegen zonder geprikt te worden, en kun je ook ff wroeten over het hoofd heen etc)quote:Op zondag 5 juni 2005 12:01 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Haar hoofd past er idd niet doorheen daar is het gat te smal voor zeg maar.
Dacht er idd zelf aan om de schouderbandjes doormiddel van een strikje of drukkertjes vast te maken. Zodat op die manier haar hoofd er wel doorpast.
Maar dan vraag ik me af of de jurk dan niet te breed is aan de achterkant zeg maar. Dat zal ik straks eens opmeten.
knorretje succes met je plooitjes vind het heel erg knap van je ooit hoop ik het ook te kunnen.
groetjes
yep, tuurlijk kun je er alsnog knoopjes in maken, evt als je met omslaan te veel stof 'kwijt' raakt een nieuw beleg deeltje erbij knippen en die als extra omslag gebruiken. (denk je wel et aan verstevigen van de stof bij knoopsgaten. Weet niet wat voor stof je gebruikt, hoe dun en teer die is)quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef S-A-I-N-T het volgende:
ben ik weer.
Heb ff met man lief overlegt die is ook weer bij de mensen na een nacht werken en ja hij is de naaimachine kenner hier (naait vliegers)
En volgens hem kan ik de achterkant gewoon doorknippen en dan omslaan omdat ik hem in het geheel overgenomen heb dus hij denkt dat ik dus ook dan nog de knoopjes er op kan maken.
Want de achterkant scheel heel veel centimeters met de voorkant.
Hmm weet niet of je snapt wat ik bedoel. Maar ga het vanavond gewoon proberen. Ik zie het wel.
Zodra ik het gedaan heb laat ik het je wel weten.
groetjes en weer bedankt.
ja hoor die zijn er ook wel, roos heb zelfs een paar damesmodellen op de markt gebracht.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:21 schreef mallemeid het volgende:
Knorretje, heb je ook roospatronen in wat grotere maten? Mijn moeder vind ze ook erg mooi, zusje heeft maar 164/176 ongeveer....
Ik heb die stof gehaald in n hobbywinkel ze hadden denk ik wel 10 soorten.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef Saffier het volgende:
@ Reni; ik ben op zoek naar vlinderstof, waar heb je dat vandaan?
Ik heb de afgelopen dagen niets van je gezien...quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:00 schreef Luchtbel het volgende:
Knor heb je m'n mail nog gehad?
ROFL ALs ik kwaad ben zwijg ik niet snelquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
Na ja, ik had een ruil bedachtmaar geen reactie, dacht dat je het er niet mee eens was
en kwaad ofzo
ik mail je nog wel een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |