Komt door je schattige dochter Knorretje, anders had ik je niet herkend hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:15 schreef Knorretje het volgende:
[..]
*ik kan ook nergens anoniem blijven he*
Met wat voor machine werk jij als ik brutaal mag wezen ?
borduurmachines zijn er in verschillende soorten, grootte, prijzen en mogelijkheden. En dan komt de rest nogquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:23 schreef Sugar het volgende:
Hoe bedoel je, los uit de hand, Mel? Ik heb dit gewoon geschilderd naar aanleiding van een foto. Dus die heb ik "nageschilderd" zeg maar!
Dankjulliewel voor de complimenten!
Je hebt rond de meter nodig aan stof. 86 staat niet op het patroon dus exact weet ik het zo niet maar voor 92 heb je 1.10. De meter prijs van stof kun je net zo duur maken als je het zelf wil.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:10 schreef Luckepuk het volgende:
[afbeelding]
Die rechtse is leuk zeg!!! Wat ben je daar nu globaal aan kwijt qua kosten/maken/materiaal? Voor zeg maar een maatje 86?
Ik moet toch maar eens op naailesquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:18 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Dus als ik hem zou maken voor 5,00 voor je dan zou je rond/onder de 10 euro uit kunnen blijven als je je niet laat verleidien door de roos/bizzkids en stenzo stoffen.
Het is net een tweede autotje aan kosten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:06 schreef Ladybos het volgende:
Lady-wrb mijn machine was bijna 5000 euro dus wel duur jahMaar je hebt ze ook wel stukken goedkoper hoor.
heb wel leuk spul gevonden, maar veel vanaf mt 92. Tot nu toe niet echt superveel naar gezocht dus het kan zijn dat ze er ook kleiner zijn. Jayden past nog veel van alicia destijds dus nog niet bij de hand gehad.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:21 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik moet toch maar eens op naailesNaaimachine staat hier al.
Lois zullen we nog maar eens gaan zoeken hier in de buurt?
Jeetje wat een leuke kleren zeg! Hebben ze ook van die leuke kleding voor jongens?
de kids zullen inmiddels op bed leggen, en begonnen ?? Wil het lukken ?? welk jurkje ben je aanhet maken ??quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:42 schreef reni het volgende:
HOERA![]()
![]()
IK HEB N NAAIMACHINE
heb gelijk n leuk patroontje gehaald van een heel simpel zomerjurkje
ik heb wel vaker achter t naaimachine gezeten ,maar nog nooit iets gemaakt van een patroon dus ik ben benieuwd![]()
Zal wel veel zweten worden denk ik![]()
Als ik t patroon opensla krijg ik t al warm van alle lijnen.
leuk. Nu nog een datum en het ook echt doorzetten zo'n dagje/avond of wat dan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |