quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:08 schreef Paxlie het volgende:
Draag shirts waarin je je lekker voelt, niet omdat mensen het zeggen
Precies !quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:08 schreef Paxlie het volgende:
Draag shirts waarin je je lekker voelt, niet omdat mensen het zeggen
garnaaltjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:16 schreef Principessa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik strakke shirts bij garnaaltjes echt lekker vind!
Nou je heb iig geen vet te veel dus echt verkeerd staan zal het wel niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
garnaaltjes
Maar jullie vinden strakke shirts dus wel goed kunnen op een dun lijffie?
Ik zie namelijk dat soort shirts alleen bij mannen met wat meer body over het algemeen.
Ik persoonlijk zou met een mager lichaampje niet in zo'n t-shirtje willen, lijk je nog magerder. Liever een beetje bodyquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
garnaaltjes
Maar jullie vinden strakke shirts dus wel goed kunnen op een dun lijffie?
Ik zie namelijk dat soort shirts alleen bij mannen met wat meer body over het algemeen.
zou het niet beter kunnen zeggen. En anders ga je ook een btje erbij trainen als je je onzeker voelt bij een strak shirt!? en pols de reacties eens van mensen in je omgeving!quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:35 schreef Houniet het volgende:
ik zou gewoon dragen wat ik op dat moment wil dragen.. gewoon waar jezelf zin in hebt
Denk je er net uit te zijn, krijg je weer een tegenreactiequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou met een mager lichaampje niet in zo'n t-shirtje willen, lijk je nog magerder. Liever een beetje body![]()
Dan heb jij een beetje hetzelfde postuur als ik, en ze zéggen dat ik ook in verhouding redelijk brede schouders heb. Geloof er niks van maargoedquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:53 schreef majoh het volgende:
Ik ben zelf nou ook niet de dikste (70 kg / 1.89m) En draag zelf vaak wat strakkere shirts. En de vrouwen in mijn omgeving vinden dat mooi... (zeggen ze)
Maar ja, ze zeggen ook dat ik nogal brede schouders heb, als je dat niet hebt weet ik niet of t dan ook nog staat.
zoals op het plaatje dus, niet enorm strak maar ook niet zo'n floddershirt. (heet dat getailleerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:46 schreef --Davidoff-- het volgende:
Bedoel je eigenlijk niet getailleerde shirts i.p.v. strak? Getailleerde shirts kun je vrijwel overal halen, van H&M tot Diesel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |