Volgens mij wel, moet je uiteraard wel eerst een schakeljaartje doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Kun je na je MER opleiding, ook beginnen op de universiteit aan de opleiding rechten?
Okeyquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Volgens mij wel, moet je uiteraard wel eerst een schakeljaartje doen
BCO staat voor Beleid, Communicatie en Organisatie. Net als CE een veelzijdige opleiding, ik heb daar twee open dagen bijgewoond. Eigenlijk twijfelde ik tussen BCO en Marketing, maar marketing is bekende koek, ook voor jou natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is dat BCO eigenlijk HB1982? Ik woon nu 5 minuten van de VU...maar wat zijn daar leuke studies na je CE?
Wat zijn de voordelen en nadelen van het volgen van een Master in het Buitenland?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef Keksi het volgende:
Technische Bedrijfskunde gedaan op Saxion in Enschede, nu Master of Sc in Business Performance Management op de Handeslhojskolen in Aarhus, Denemarken.
Denk ook eens na over het buitenland, studenten die kiezen... er is meer dan alleen NL. En zooooooveeeeeel redenen om het WEL te doen.
Een vriendin van me heeft MER gedaan en heeft voor haar rechtenopleiding anderhalf jaar vrijstelling gehad. Ik kan je ten zeerste aanraden dat NIET te doen. Gewoon vanaf het begin beginnen want juist in het begin krijg je de basiskennis die je nodig hebt voor je verdere studie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Kun je na je MER opleiding, ook beginnen op de universiteit aan de opleiding rechten?
Ik doe Bedrijfskunige Economie op de VU.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is dat BCO eigenlijk HB1982? Ik woon nu 5 minuten van de VU...maar wat zijn daar leuke studies na je CE?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |