Ik hoop voor je dat je daar geen ervaringen mee hebtquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Vigile het volgende:
[..]
Kun je echt hele vervelende trauma´s aan over houden
Lol gelukkig niet neequote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je daar geen ervaringen mee hebt
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik kan er weer tegenaan.
Ik ben alleen verkouden nu.
Moet je je rokje naar beneden doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik kan er weer tegenaan.
Ik ben alleen verkouden nu.
succes!quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef Geitje82 het volgende:
k moet woensdag naar school, herkansingdie ik al 3 keer niet gehaald heb
![]()
Troost je, ik heb vorige maand tentamen gehaald die ik al 4 keer niet gehaald had, en heb 7 gehaaldquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
Lol, succes ermee danquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
Goedemorgen, blij dat ik zo het gespreks onderwerp ben maareh even ter info, tijgerwillie heeft vandaag GEEN string aan maar een mooie strakke zwarte boxerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:15 schreef Megter het volgende:
[..]
[insert zware stem]:
"Met Tijgerwillie, raad 's wat voor motief string ik aan heb"
Thanksquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
succes!
heb je wel nodig na drie keer he
Mag je oneindig blijven herkansen op jou school , relaxt hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
Ik heb laatst ook een tentamen pas bij de 4e poging gehaald, bedrijfsrecht, en had ook een 7 ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Troost je, ik heb vorige maand tentamen gehaald die ik al 4 keer niet gehaald had, en heb 7 gehaald
Boxerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Goedemorgen, blij dat ik zo het gespreks onderwerp ben maareh even ter info, tijgerwillie heeft vandaag GEEN string aan maar een mooie strakke zwarte boxer![]()
Vanavond anders niet hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Goedemorgen, blij dat ik zo het gespreks onderwerp ben maareh even ter info, tijgerwillie heeft vandaag GEEN string aan maar een mooie strakke zwarte boxer![]()
valt weer tegenquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:21 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |