quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:47 schreef Fisher het volgende:
Foto's nemen van vallende fietser 'walgelijk'
leuke fotoshoot
Jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja jongens en meisjes, gefeliciteerd met de verjaardag van de snelweg. 70 jaar geleden werd de eerste geopend door die Duitser met dat nare snorretje.
Bedoel je niet door die nare duitser met dat snorretje ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja jongens en meisjes, gefeliciteerd met de verjaardag van de snelweg. 70 jaar geleden werd de eerste geopend door die Duitser met dat nare snorretje.
Welk topic ? ik help wel ffquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
Voor mij is het wel een goedemorgen. En jammer van het topic, maar kan het moeilijk alleen volspammen
Ja, oke. Maar ik vind dat snorretje ook vrij naar om naar te kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bedoel je niet door die nare duitser met dat snorretje ?![]()
pleonasmequote:Op donderdag 19 mei 2005 08:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bedoel je niet door die nare duitser met dat snorretje ?![]()
fijn hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
Posten!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:59 schreef tijgerwillie het volgende:
Eén hele goed morgen!!!
niet zo snel vanmorgen he, moet een huuropzegging maken dus ben weer weg doei doei
Goeiemorgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:59 schreef tijgerwillie het volgende:
Eén hele goed morgen!!!
niet zo snel vanmorgen he, moet een huuropzegging maken dus ben weer weg doei doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |