quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Fixers het volgende:
Cool! een zekere organisatie heeft mijn(!!!!!!!!) foto's op internet gepubliceerd.Vooralsnog alleen de podiafoto's (sportevenement). Wellicht komen er ook nog wat van mijn actiefoto's. Al zijn er daar niet zo heel veel mooie van, ik heb nog veel te leren over het fotograferen van bewegende onderwerpen. Vooral het meebewegen vereist wat oefening, ik heb een hoop foto's met alleen billen en neuzen.
hoi flash, kan je mij er aan herinneren dat ik je nog een facial shot op moet sturenquote:
Mogguhquote:
.... is klotequote:Op donderdag 26 mei 2005 13:18 schreef elcastel het volgende:
Werk.
Jij welquote:
Dit klinkt wel heel erg fout hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:35 schreef Re het volgende:
[..]
hoi flash, kan je mij er aan herinneren dat ik je nog een facial shot op moet sturen,
slaap ze
Feesten in Delftquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:19 schreef elcastel het volgende:
Wakker, haast en de marathon is begonnen. Vanavond feest in Delft, dan morgen bbq en dan 's avonds mijn team in actie zien om zondag weer een bbq te ondergaan. Waar zijn de weekenden dat je tot rust komt ??.
Ga naar het strand manquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:20 schreef Xilantof het volgende:
Goedemiddag![]()
ben moe, en tis warm, wil van het mooie weer genieten, maar moet even een methode bedenken.
morgen komt de camera weer aan bod, dus even wat anders bedenken
strand misschien jaquote:
Bij een kennis van me. Gezellig ja.quote:
Nest in, koppe dicht maffe jijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:09 schreef Re het volgende:
jet lag is wierd
Harde wind? Ik was het niet hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:10 schreef Fixers het volgende:
D'r staat een veel te harde wind. Zelfs in de ommuurde paleistuin waai je uit je hemd. Op strand hoef je nu alleen maar te glimlachen om je tanden te poetsen.![]()
gooi het in de groep...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:08 schreef Subhuman het volgende:
* Sub gaat nooit meer z'n foto's laten ontwikkelen bij Kral
Wie is kral en waarom niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:08 schreef Subhuman het volgende:
* Sub gaat nooit meer z'n foto's laten ontwikkelen bij Kral
Dat is behoorlijk slordig jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:41 schreef Subhuman het volgende:
Kral is een behoorlijk grote keten fotozaken. Nu was ik al een aantal keer eerder niet helemaal tevreden over de kwaliteit, maar nu zijn ze gewoon negatieven kwijtgeraakt!
Bij het ene rolletje is bij 18A een foto precies doormidden gesneden, bij het andere op 20A, en de rest van de negatieven is spoorloos... Ze gaan kijken of ze nog terug te vinden zijn maar ik geloof er niks van. Dus nu ga ik een andere zaak zoeken voor mijn foto's.
Nee, geen kans om ze over te doen. Was van het Nationaal Studenten Kampioenschap turnen waarvoor iemand mij had gevraagd om foto's te komen nemen en waarvoor ik speciaal helemaal naar Rotterdam gereden ben. Dus ik weet niet of ik akkoord ga met alleen een nieuw rolletje als schadevergoeding... Mij zijn ze in elk geval kwijt als klant.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk slordig jaNog kans om die foto's over te doen? Je hebt toch zeker niet betaald voor die foto's en wel een nieuw rolletje geëist he?
Dat is helemaal balen dan, de foto's die er over zijn, zijn die onbeschadigd?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, geen kans om ze over te doen. Was van het Nationaal Studenten Kampioenschap turnen waarvoor iemand mij had gevraagd om foto's te komen nemen en waarvoor ik speciaal helemaal naar Rotterdam gereden ben. Dus ik weet niet of ik akkoord ga met alleen een nieuw rolletje als schadevergoeding... Mij zijn ze in elk geval kwijt als klant.
Ja die zijn verder helemaal goed, en ook goed afgedrukt gelukkig.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is helemaal balen dan, de foto's die er over zijn, zijn die onbeschadigd?
Kom je iig niet met lege handen bij de turnclubquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja die zijn verder helemaal goed, en ook goed afgedrukt gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |