K:quote:
Fokken lukt anders nog hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mogguh (alweer op zn werk zit zonder netwerk)
Ja gelukkig ligt niet alles eruit... wel lekker rustig..alleen al die mensen die even komen vragen waarom ze met een lokaal profiel moeten inloggen....quote:
oeiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef elcastel het volgende:
Gadverdamme, gisteren een kleine aanvaring gehad met de onderdirecteur. Of ik een uurtje eerder wil komen .....
Ik ben niet nieuwsgierig hoor....maar waarover?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef elcastel het volgende:
Gadverdamme, gisteren een kleine aanvaring gehad met de onderdirecteur. Of ik een uurtje eerder wil komen .....
Hij zei: Ik wil graag fok!'n op het werk, maar ze begrepen'm verkeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig hoor....maar waarover?![]()
Dus de komende week heeft hij een beetje moeite met lopen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Hij zei: Ik wil graag fok!'n op het werk, maar ze begrepen'm verkeerd
Ongewenste intimiteiten...nieuwe variantquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Hij zei: Ik wil graag fok!'n op het werk, maar ze begrepen'm verkeerd
Tjonge, dat mocht ff duren...nou hoe zit het nou?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:26 schreef elcastel het volgende:
En weer thuis.
Nee, niet vloeken. Maar je kunt je voorstellen dat het mij in het verkeerde keelgat schoot, dus dan kijk ik boos. En als ik boos kijk, dan zie je dat nogal en ik heb natuurlijk een agressieve kale knikker, verder loop ik rood aan en loop te tieren, misschien zelfs een beetje uit te lokken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:53 schreef pea4fun het volgende:
Was er nog sprake van lekker vloeken en tieren[/smulmodus]
Het hele gedoe zit je nog niet echt lekker he? Je tikt hele stukken, dat ben ik niet van je gewendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nee, niet vloeken. Maar je kunt je voorstellen dat het mij in het verkeerde keelgat schoot, dus dan kijk ik boos. En als ik boos kijk, dan zie je dat nogal en ik heb natuurlijk een agressieve kale knikker, verder loop ik rood aan en loop te tieren, misschien zelfs een beetje uit te lokken.
Ach, ik had hem gewoon in de tang en dat kan niet als je naar de rangorde kijkt hč. Dit gebeurt nogal vaak tussen hem en mij. Tijdens de kerstborrel wou hij bier over mijn hoofd heengooien (goeie shampoo, gaat je haar van groeien), ik stapte rustig opzij en wou bijna uithalen, daar is het eigenlijk mis gegaan. Dat hebben we later uitgepraat op het toilet en daar heb ik hem verteld dat hij niet denigrerend met me om moet gaan of als een klein kind. Ach het is gewoon een lastig stuk vreten soms en ik neem geen blad voor mijn mond.
Het zit me zeker dwars ja. Wij zijn enkele jaren terug van een familiebedrijf naar een investeringsgroep gegaan, dan merk je de verandering in de cultuur. En mensen gaan zich schrap zetten (beide kanten). In dit verhaal is het dus dat we daar uitbreiden, maar iedereen weet dat als het goed bevalt er zoveel mogelijk werk daarheen zal gaan. We werken nu met een groep van 15 man, ik was de 5de ofzo, in dat opzicht heb ik wat marge. En dat was wat mijn chef ook aanhaalde, ze schijnen al met al toch heel blij met me te zijn en mijn chef verbaasde zich dat degenen die het meer aangaat hun mond houden tijdens zo'n gesprek ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef pea4fun het volgende:
Het hele gedoe zit je nog niet echt lekker he? Je tikt hele stukken, dat ben ik niet van je gewendAls ik naar je avatar kijk dan zie ik de kloppende aders al voor me....
Je merkt het meer en meer. Het project in Polen is ook zo'n voorbeeld ervan. We zijn nu een weekend voorbereiding gaan doen en voor de rest leiden we polen op die het werk moeten afmaken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het zit me zeker dwars ja. Wij zijn enkele jaren terug van een familiebedrijf naar een investeringsgroep gegaan, dan merk je de verandering in de cultuur. En mensen gaan zich schrap zetten (beide kanten). In dit verhaal is het dus dat we daar uitbreiden, maar iedereen weet dat als het goed bevalt er zoveel mogelijk werk daarheen zal gaan. We werken nu met een groep van 15 man, ik was de 5de ofzo, in dat opzicht heb ik wat marge. En dat was wat mijn chef ook aanhaalde, ze schijnen al met al toch heel blij met me te zijn en mijn chef verbaasde zich dat degenen die het meer aangaat hun mond houden tijdens zo'n gesprek ...
Ik vind het gewoon frustrerend, ik heb best flink moeten inleveren en een loonstop gekregen. De productie ligt in Nederland gewoon onder vuur en dan zie je dat je met de EU (waar ik normaliter groot voorstander van ben) betaald voor subsidiëring van onderontwikkelde landen. Ik maak me gewoon sterk voor onze mannen, zo hoort het toch ook te werken ?
Dat van die aders klopt wel, ik sta op die momenten op ontploffen en geen haar die het verschuilt en ik praat ook pittig en ga 'eroverheen'.
Dat het je chef verbaasd dat diegenen die het het meest aangaan hun mond houden is een teken dat hij niet snapt hoe het werkt bij veel mensen. Juist die mensen zijn bang hun baan te verliezen door hun mond open te doen. Niet zoals het hoort, maar wel realiteit. Dat jij je mond wel open doet en je sterk maakt voor eigen personeel spreekt voor je. Maar al zullen mensen je na het gesprek wel bijvallen als de chef pleite is, je zal er vaak alleen voor staan. sprak zij uit ervaringquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het zit me zeker dwars ja. Wij zijn enkele jaren terug van een familiebedrijf naar een investeringsgroep gegaan, dan merk je de verandering in de cultuur. En mensen gaan zich schrap zetten (beide kanten). In dit verhaal is het dus dat we daar uitbreiden, maar iedereen weet dat als het goed bevalt er zoveel mogelijk werk daarheen zal gaan. We werken nu met een groep van 15 man, ik was de 5de ofzo, in dat opzicht heb ik wat marge. En dat was wat mijn chef ook aanhaalde, ze schijnen al met al toch heel blij met me te zijn en mijn chef verbaasde zich dat degenen die het meer aangaat hun mond houden tijdens zo'n gesprek ...
Ik vind het gewoon frustrerend, ik heb best flink moeten inleveren en een loonstop gekregen. De productie ligt in Nederland gewoon onder vuur en dan zie je dat je met de EU (waar ik normaliter groot voorstander van ben) betaald voor subsidiëring van onderontwikkelde landen. Ik maak me gewoon sterk voor onze mannen, zo hoort het toch ook te werken ?
Dat van die aders klopt wel, ik sta op die momenten op ontploffen en geen haar die het verschuilt en ik praat ook pittig en ga 'eroverheen'.
Dat is wel waar, al weet ik niet of ze echt niet durven. Ik zie het zo : het bedrijf heeft gewoon gelijk, je bent dief van je eigen portemonnee als je de boel niet deels verplaatst. In dat opzicht steun ik het hele project ook, maar ik ben niet het type wat de keerzijde laat liggen. Misschien doe ik dat ook wel een beetje zodat iedereen geinformeerd is over wat er wel en niet gezegd is. Er is duidelijk gezegd dat er geen garanties komen en dat er niks zwart op wit komt. Allemaal heel begrijpelijk, maar bijvoorbeeld gisteren vertelde hij in geur en kleuren dat de OR er ook enthousiast over is. En vandaag was onze afgevaardigde van de OR er dus wel bij, ik wist dat het kritisch werd gevolgd en niet enthousiast, dus dat verschil heb ik eruit gehaald. Tja, ook daar maak ik me niet populair mee, maar hij (adj-dir.) moet goed begrijpen dat ik goed oplet. Laat de boel maar op scherp staan, als mensen straks piepen, moet je ze wel kunnen vertellen dat je er eerlijk over bent geweest. Wat dat aangaat moet je mijn kritiek meer als 'het midden' zien. Ik wil gewoon dat mensen zich niks gaan afvragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef pea4fun het volgende:
Dat het je chef verbaasd dat diegenen die het het meest aangaan hun mond houden is een teken dat hij niet snapt hoe het werkt bij veel mensen. Juist die mensen zijn bang hun baan te verliezen door hun mond open te doen. Niet zoals het hoort, maar wel realiteit. Dat jij je mond wel open doet en je sterk maakt voor eigen personeel spreekt voor je. Maar al zullen mensen je na het gesprek wel bijvallen als de chef pleite is, je zal er vaak alleen voor staan. sprak zij uit ervaring
Die dingen zijn makkelijk te omzeilen als ze in een bedrijf in bv. polen werken. Ze kunnen dan ingehuurd worden door een plaatselijk detacheringsbedrijf dat ze weer doorverhuurt aan je onderneming. Omdat ze dan uiteindelijk via een nederlands bedrijf worden verhuurd (en ook dezelfde sociale zekerheid hebben) is er geen probleem meer. Ze blijven echter een stuk goedkoper omdat ze met een minimumloon al dik tevreden zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:25 schreef elcastel het volgende:
Maar HGT ik heb ook begrepen dat je buitenlandse arbeiders nietzomaar hier kunt inzetten, als er ook Nederlanders voor handen zijn. Dat is bij ons in ieder geval het probleem, wij mogen ze ook opleiden (jaja.), maar ze mogen het niet zelf proberen hier, alleen kijken.
Hun minimumloon of ons minimumloon ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Die dingen zijn makkelijk te omzeilen als ze in een bedrijf in bv. polen werken. Ze kunnen dan ingehuurd worden door een plaatselijk detacheringsbedrijf dat ze weer doorverhuurt aan je onderneming. Omdat ze dan uiteindelijk via een nederlands bedrijf worden verhuurd (en ook dezelfde sociale zekerheid hebben) is er geen probleem meer. Ze blijven echter een stuk goedkoper omdat ze met een minimumloon al dik tevreden zijn.
Zo werkten wij iig, op het vorige project, met polen en porugezen
Ons minimum, ander is het (voorlopig) niet toegelaten. Maar ons minimum ligt net iets hoger dan een werkloosheidsuitkering (waarvoor maar bitter weinig autochtonen willen werken) en is voor hen wel een aardig bedrag.quote:
Slaap ze. Ik vond het al aardig van je dat je er gewoon naar vroeg, het is iets wat je graag kwijt raakt even. Als je vragen houdt, dan lees ik het wel, en zo niet, dan scheelt het tiepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:36 schreef pea4fun het volgende:
Als het niet al zo laat was en ik morgenochten niet om 6.15 weer naast mijn bed moest staan, dan ging ik er nog wel ff op in...maar dat wordt me echt te laat, dus welterusten mensen...
Nah, ik denk dat ze daar dan in ons geval niet echt oor naar hebben ..... Maar goed, het is een langer traject verhaal en het wordt gelukkig niet echt overtuigend ingezet (wil het niet afvlakken). Daarbij is het duidelijk dat we een korte lijn moeten houden, dus mijn toekomst zal meer op flexibel zijn worden ingezet. Ik vind het gewoon een triest, doch begrijpelijk, verhaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ons minimum, ander is het (voorlopig) niet toegelaten. Maar ons minimum ligt net iets hoger dan een werkloosheidsuitkering (waarvoor maar bitter weinig autochtonen willen werken) en is voor hen wel een aardig bedrag.
of rood als je El close up neemtquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
ik ga maffen
* PdeHoog heeft net toch maar een Canon 28-105 3.5-4.5 USM-objectief besteld
Volgende keer ga ik inzoomen op modellenVoorzetlensjes erbij en dan kan ik toch close-uppen
Geen onderkin meer bij mij.....alleen nog maar het wit van de ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |