Puzzelaars ooit IRL gezien?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus nu vind je hele communities die het leuk vinden om te puzzelen debielen en mongolen
Nee, jij wel allemaal dan?quote:
Met enige regelmaatquote:
Mwah. Het is maar wat je onder interactie verstaat.quote:Maar goed, er was tenminste nog een deel interactie met de consument. Hier is dat echt 0.0.
Ik geloof er ook bijzonder weinig van. Sommige mensen willen misschien nét iets te graag geloven.quote:Ik ben benieuwd of er vandaag nog iets komt. Overigens vind ik de OP vrij slapjes met de "bevestigde" dingen die Aries heeft voorspeld.,
Lekker boeiendquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende: Overigens vind ik de OP vrij slapjes met de "bevestigde" dingen die Aries heeft voorspeld.,
Dan nog is lelijk zijn geen maatstaf.quote:
Zoek maar eens op wat interactie betekent dan.quote:Mwah. Het is maar wat je onder interactie verstaat.
Dat zijn de echte fanboys he.quote:Ik geloof er ook bijzonder weinig van. Sommige mensen willen misschien nét iets te graag geloven.
Net zoals mensen die hun tijd besteden aan het reageren op een topic op een of ander vaag internetforum zeker? Wat een heerlijke onzin op deze mooie donderdagochtendquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:49 schreef nikk het volgende:
Puzzelaars ooit IRL gezien?
Niet dat het allemaal debielen zijn hoor. Maar mensen die uren, dagen zelfs, verspillen aan het oplossen van puzzels om een plaatje van een console te mogen zien zijn m.i. een waste of space.
In sommige gevallen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dan nog is lelijk zijn geen maatstaf..
En in hoeverre is er dan sprake van interactie volgens jou dan?quote:Zoek maar eens op wat interactie betekent dan..
Ach ja, de een gelooft iets te hard, de ander meent dat puzzelen op een website interactie isquote:Dat zijn de echte fanboys he..
Internetfora zijn populair. Je loopt achterquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
Net zoals mensen die hun tijd besteden aan het reageren op een topic op een of ander vaag internetforum zeker? Wat een heerlijke onzin op deze mooie donderdagochtend
Die is inderdaad té ergquote:
Op de link staat Not Foundquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef BMH het volgende:
OMG het bewijs dat IGN alles al van de Revolution weet.
http://66.195.241.55/~godisag/e3/revoign.com
Zoals je ziet had nintendo die driehoek waar de revolution in de standaard zit al meegenomen in hun mock up die enkele dagen voor de prE3 presentatie verscheen.
BMH, het stijgt een beetje te ver tot je hoofd, gaat hetquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Zoals je ziet had nintendo die driehoek waar de revolution in de standaard zit al meegenomen in hun mock up die enkele dagen voor de prE3 presentatie verscheen.
Dat lijkt me serieus geen toeval hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
ik vind het ook wel lachen.... maar verwacht eigenlijk niks....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef BMH het volgende:
Ik ben een enorme fan van dit soort "geheimen uit de industrie". Het is Megaton all over again! WEEEH
Lijkt vergezocht, maar is wel extreem toevalligquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Ik ben een non-believer, maar dat vond ik ook erg vreemd. Uit het niets een 8-tal (of waren het er 6) hi-res plaatjes van de Revo (ruim voor de conferentie) maar geen artikelen of in het groot Revolution Revealed!!! op de voorpagina...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef Redah het volgende:
Ik bedoel, ze waren zelf aanwezig zeiden ze, en dit heb ik eerdere jaren nog niet gezien:
Zonder enige opmerking stonden ineens plaatjes van de zwarte doos online. Geen WOW CHECK DIT maar nee, gewoon, stilletjes foto's.
IGN weet denk ik al 75% van de Revolution, alleen doet denk ik vrolijk met het spelletje van Nintendo mee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:23 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik persoonlijk alleen maar vreemd vind is dat IGN nog geen Revolution pagina heeft![]()
quote:
Welke hints? En nog belangrijker, was Iwata ervan bewust dat mensen zijn woorden als hints zouden kunnen opvatten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Tomasso het volgende:
Want wat sommige mensen vergeten, is dat Nintendo eigenlijk dit spelletje is begonnen. Iwata had het tijdens de persconferentie over een puzzel en hij gaf 2 hints.
Hij zei zelf dat hij 2 hints gaf, dus het lijkt me wel dat hij ervan bewust was dat mensen het als hints zouden opvatten ja...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Welke hints? En nog belangrijker, was Iwata ervan bewust dat mensen zijn woorden als hints zouden kunnen opvatten?
Ah, okayquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij 2 hints gaf, dus het lijkt me wel dat hij ervan bewust was dat mensen het als hints zouden opvatten ja...
Dat zei ik net al jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:41 schreef nikk het volgende:
Wat natuurlijk ook vreemd is, maar ook niet meer dan dat, is dat IGN geen revolution pagina heeft.
Hmmm, zo vreemd is dat eigenlijk niet. Ook gamespot heeft geen revolution pagina.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:41 schreef nikk het volgende:
Wat natuurlijk ook vreemd is, maar ook niet meer dan dat, is dat IGN geen revolution pagina heeft.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Hmmm, zo vreemd is dat eigenlijk niet. Ook gamespot heeft geen revolution pagina.
Of gewoon toeval. Of misschien geen toeval en is er simpelweg gewoon geen enkel verband.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:46 schreef gamecube_master het volgende:
Maar Gamespy (partner van IGN) heeft wel weer een revo pagina...
Wel een beetje vreemd dus
vannacht/morgen dan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:42 schreef mark-- het volgende:
maar krijgen we vandaaag meer te zien of morgen vanwege tijdsverschil :S anders wacht ik voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |