Lekker ding?quote:
tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:06 schreef Ryan_R het volgende:
Avond allemaal!
heb me weer eens niet ingelezen, maar is Nederland door?
De finale niet.quote:
Nou dan hoef ik het zaterdag ook niet te zien, niet dat het veel bijzonders is, maar als Nederland meedoet is het nog ietsquote:
waha als ik mijn moeder een olifant geef is ze daar dus echt NIET blij meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef Ryan_R het volgende:
Voor je moeder een cadeau kopen, valt nog niet mee, maar het is gelukt en ze was blij met haar olifant
ja maar, ja maar, mijn mama spaart die dingen. En vingerhoedjesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
waha als ik mijn moeder een olifant geef is ze daar dus echt NIET blij mee![]()
ik spaar McKrokettenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:37 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, mijn mama spaart die dingen. En vingerhoedjes![]()
In je Blubberbuikje?quote:
Nou, als ik je tegenkom op een meet zal ik er eentje voor je meebrengen....goed?quote:
is goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nou, als ik je tegenkom op een meet zal ik er eentje voor je meebrengen....goed?![]()
Das een kuiken.quote:
Das echt een foute smiley hoor. Moet ik de McCroquette eerst pletten ofzoquote:
zonde...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das echt een foute smiley hoor. Moet ik de McCroquette eerst pletten ofzo![]()
dat doe ik alleen als ik de big tasty neemquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
op blubs achterhoofd platdrukken natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Arme Mcvrouw. heeft ze zich helemaal uit staan sloven om een mooie Big Tasty te maken en dan kom jij hem effe plettenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat doe ik alleen als ik de big tasty neemdie is zo heerlijk groot dan krijg je er echt zo'n kado verpakking bij en zie je die McJuffrouw zo aanlopen met dat dienblad en dan zo'n grote McDoos erop
![]()
quote:
Als ik die McJuffrouw was had ik hem een McMep gegeven met m'n McDoos.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Arme Mcvrouw. heeft ze zich helemaal uit staan sloven om een mooie Big Tasty te maken en dan kom jij hem effe pletten![]()
ook voor op de voorgrond toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:54 schreef Cybart het volgende:
CD: De Beste Popklassiekers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik heb er lang over getwijfeld... nu toch maar besteld:
(DVD) MTV Clip Classics:
Jennifer Lopez - If You Had My Love, Jamiroquai - Virtual Insanity, Anouk - Nobody's Wife, Soul Asylum - Runaway Train, Destiny's Child - Bug a Boo, Des'ree - Life, Wham! - Everything She Wants, Moloko - Sing It Back, Meja - All 'Bout The Money, Spin Doctors - Two Princes, Prodigy - Firestarter, Fun Loving Criminals - Scooby Snacks, Paul Hardcastle - Nineteen, Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U, TQ - Bye Bye Baby, Men At Work - Down Under, Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?, Yazoo - Don't Go, Robin S - Show Me Love, Chumbawamba - Tubthumping, Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun, King - Love and Pride, Terence Trend D'Arby - Dance Little Sister, Bangles - Walk Like An Egyptian, Toto - Africa, Diana King - Shy Guy, Bomfunk MC's - Freestyler, Technotronic - Pump Up The Jam, Ginuwine - Pony, Snap! - Rhythm Is A Dancer, Oasis - Wonderwall
leuk voor op de achtergrond
Bladgroentequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:06 schreef creno het volgende:
dat nummer van des'ree, daar gingen wij altijd belachelijk teksten op maken
ipv "olijf" zongen we dan bloemkool of andere groenten....
trustequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:11 schreef creno het volgende:
detruste
post van creno !
@ bief, ja met andyvie kan het ook
dat dus?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(yadda yadda yadda)
nIx..vervelendemensen die NEE niet snappenquote:
msn, gay.nl chatboy?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nIx..vervelendemensen die NEE niet snappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |