't Complimentje van de baas was niet zonder reden, dus...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:20 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Nou is er nog een vette kans dat ik vanavond moet werken ook
Er moet altijd op vrijdagavond gewerkt worden... koopavond enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:43 schreef tech het volgende:
[..]
't Complimentje van de baas was niet zonder reden, dus...
als nederland volgend jaar nou eens net zoals engeland en duitsland flink meebetaald niet meer meedoet aan het songfestival, dan zijn we ook niet meer de lul met die voorrondequote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:03 schreef creno het volgende:
goedemorgen
als nederland volgend jaar nou eens net zoals engeland en duitsland flink meebetaald aan het songfestival, dan zijn we ook niet meer de lul met die voorronde
En wat voor verslaving is dit dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Nah, eindelijk dan ook maar eens aan die blubberzwijn en manias verslaving begonnen .....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ain't I sexy?
Manias heeft gister de hele avond met me gehuppeld in de Emerald Dreams (... en ik had een konijntje gedood...)
World Of Warcraftquote:
Jah diequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:06 schreef Yoppie het volgende:
[..]
oh oke, zo'n multi mass online role playing gameofsoow...???
Hmmm misschien dak daar ook eens ga kijken. Speel nu zelf conquest online (dacht dat t zo heet) maar is eigenlijk vrij saai...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah dieBen er nog niet zo in thuis, al die termen en knopjes.... maar dat komt wel!
idd.. maar als mensen mij zien spelen denken ze echt WTF? hoe hou je dat uit elkaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah dieBen er nog niet zo in thuis, al die termen en knopjes.... maar dat komt wel!
... damnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
idd.. maar als mensen mij zien spelen denken ze echt WTF? hoe hou je dat uit elkaarik gebruik 8 verschillende curses.. kan 7 summons oproepen en een aantal stenen summonen (healstone,soulstone en spellstone) en nog 10 verschillende aanvallen doen
[afbeelding]
naja alle "knoppen" die je ziet onderin, links en rechts zijn verschillende spells![]()
na een x aantal minuten heeft de server wel door dat jij disconnected bent en gooit ie je er wel uit toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... damn
Nou had ik me daar net van lvl 4 naar 6 gewerkt, spider-egg quest gedaan in die grot. En ik denk ik ga ff naar mijn trainer.... DISCONNECTED FROM SERVER. Hup, naar inlogscherm. Wil ik terug inloggen en in de realm gaan, zegt ie dat daar al een character onder die naam zit. ja dat zal ik zelf wel zijn die ergens hangt of zo Wil dat zeggen dat ik dat character moet deleten nou of gata dat zo over?*huilt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |