Strakke Golf!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:38 schreef DeLux0r2 het volgende:
Respect voor jou...
Ik heb ook een paar gemaakt:
-knip-
serieuze posts en replies graag Geen skills, nooit de moeite gedaan om skills te verkrijgen en ook niets interessants of origineels te melden? Elders!quote:
Uitdaging wie soept er een auto in de soep?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Strakke Golf!!!
[..]
serieuze posts en replies graag Geen skills, nooit de moeite gedaan om skills te verkrijgen en ook niets interessants of origineels te melden? Elders!
Als je echt respect hebt noem het dan tenminste photoshoppenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
Ik blijf respect hebben voor dat gesoep
Wow... wat een lekker stel billen als avatar...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
Ik blijf respect hebben voor dat gesoep
Waarom zit op de 2e een Auto Galeria teken?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:39 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vind de meeste die ik heb gemaakt wel mooi, sommige van mij zijn wat overdone, maar deze zijn wel redelijk geslaagd
omdat ik die er niet afgesoept hebquote:Op zaterdag 21 mei 2005 02:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Waarom zit op de 2e een Auto Galeria teken?![]()
Die volvo en die Mitsubishiquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:44 schreef BazzoS het volgende:
Een selectie, ben de helft kwijt door een crash
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:39 schreef Kaj_A het volgende:
echt respect voor je werk Mr._T-Rex, ziet er echt super goed uit![]()
![]()
Thnxquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:40 schreef DeLux0r2 het volgende:
Ik vind die megane cool!
En die leon ook vet, netjes gebrushed!
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:18 schreef -Dominator- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn gestoorde experimenteerdrift, wat soms tot horrortafrelen geleid heeft...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]Sjoewe de allrounder? Kan zo even geen specifiek punt verzinnen ;D.
lul niet en posten die soeps, Monsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:46 schreef Chrishop het volgende:
Chrishop *Kuch*mons*kuch meld zich.
Geen mooie soeps wel altijd aanwezig.
* Mr._T-Rex krijgt inspiratie bij het zien van dezequote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:06 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
(klik op afbeelding om te vergroten)
thanksquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
Ik moet zeggen dat íe er nu al rete-strak uitziet!
Doe mij ook maar een kopietje
ga ik ook effe slomo-stoeien
Het is wel pussy dat je de reflectie d'r niet onder gelaten hebtquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef BLADEZZ het volgende:
Oké, maar bij klassieke wagens zie je sneller resultaat als je nog niet zo goed bent in het photoshoppen. Kleine dingen vallen sneller opIk ga eens een andere auto proberen
Die Eclipse hierboven is trouwens wel ubergaaf
![]()
edit: WIP veranderd, tankdop nu ook weggehaald
Ik kan het niet helpen maar ik vind dit toch wel één van de mooiste soeps ooit.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:06 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
(klik op afbeelding om te vergroten)
Ach ja, had het liever ook laten staan maar ik kreeg het niet goed. Mocht de volgende auto weer zo'n reflectie hebben dan zal ik er wel eens mee aan de gang gaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:50 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Het is wel pussy dat je de reflectie d'r niet onder gelaten hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |