En Treinhomo maakt zijn reputatie van koele kikker waar, maar toch niet helemaal, want het is niet goed, maar heter kan niet....quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:29 schreef Treinhomo het volgende:
Telly Savalas ?
Uhm, neen...zie mijn opmerkingen bij Treinhomo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:30 schreef Tokay het volgende:
Ironside?
Dus jij keek nooit naar Kojak? Maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:35 schreef Tokay het volgende:
Maar, maar, ik was toen pas negen!
Toen keek ik naar Q & Q enzo.![]()
Is dat Kojak?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:36 schreef pyl het volgende:
Dus jij keek nooit naar Kojak? Maak dat de kat wijs.
Nee, het is niet Kojak (Telly Savalas), want dat had Treinhomo al geraden en die was inderdaad haarloos.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:44 schreef Tokay het volgende:
Is dat Kojak?
Die was toch haarloos, en sabbelde op een lolly?
Och ja, nu weet ik het weer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef pyl het volgende:
Nee, het is niet Kojak (Telly Savalas), want dat had Treinhomo al geraden en die was inderdaad haarloos.
Het is zijn broer, George Savalas, die ook in de serie meespeelde, als Lieutenant Stavros.
![]()
Hé, goedemorgen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:24 schreef Bolkonsky het volgende:
Goedemorgen en gefeliciteerd allemaal!![]()
Na de slaap uit mijn ogen gewreven te hebben, gok ik Charlton Heston.
Ik..... zij het met angst en beven....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:29 schreef Tokay het volgende:
Wie doet het volgende plaatje?
Mijn hemel! Wie moet dát nou weer voorstellen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef pyl het volgende:
Ik..... zij het met angst en beven....
[afbeelding]
Ik vond het eigenlijk wel een gelijkend plaatje, maar ja.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Tokay het volgende:
Mijn hemel! Wie moet dát nou weer voorstellen?
quote:Acteur, Amerikaans?
Uhm....geen Amerikaan, mr_a....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Warhol?
Dat zei ik al, geloof ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:04 schreef Tokay het volgende:
Ja, JIJ vindt het een gelijkend plaatje pyl!![]()
De Russische.quote:Om te beginnen: welke nationaliteit?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:08 schreef Tokay het volgende:
Schrijver?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Tokay het volgende:
Vladimir Nabokov?
Nee, nee, Tolstoi is een 19e eeuwer, Nabokov en meneer 20e eeuwers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Tolstoi?
Tokay!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef Tokay het volgende:
Charles Bukowski?
Ja, ik twijfelde eigenlijk al toen ik zijn naam postte.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:30 schreef pyl het volgende:
Tokay!![]()
Bukowski is toch een Amerikaan!
- en geen Nobelprijswinnaar, zoals mijn meneer.
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Pasternak?
Anakin Skywalker alias Darth Vader. Hayden Christensen in het echie. Vanavond de premiere!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:56 schreef Z het volgende:
Darth Vader?
De dochter van Pasternak (Anna) heeft trouwens ooit een roddelboekje over Prinses Diana geschreven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Pasternak?
Tssss.....en dat weet je dan weer wel....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:58 schreef Tokay het volgende:
De dochter van Pasternak (Anna) heeft trouwens ooit een roddelboekje over Prinses Diana geschreven.
Nee, mijn star warsmaat is op vakantie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:58 schreef Z het volgende:
Ga je heen MR A.?
Vrouwenbladenjournalistiek zei ik toch?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Die rechtse lijkt wel een beetje op Pascal Jakobsen van Blöf.
Beláchelijk! Je gaat toch niet zitten werken onder het Fok!ken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:19 schreef Z het volgende:
Ik probeer ook nog wat werk te doen tussendoor
Geen Kiedis.
Hint voor de bandnaam:
[afbeelding]
Meneer links liegt nogal eens.
Bingo!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef Z het volgende:
Dat is Simon AKA Cees Geel.
Dat is een grote hint, maar de series (films?) die je opnoemt kijk/ken ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Simon, Meiden van de Wit, Vet Hard en binnenkort Deuce Bigelow European Gigolo.
Oh, ik loop weereens achter de feiten aan!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Bingo!
Okee, dat zal ik doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef Z het volgende:
Simon is een fantastische film Tokay! Doe maar eens huren!
Dank voor de link.quote:
Phil Spector?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Platenproducer. Meneer staat terecht wegens verdenking van moord op zijn ex.
Bingo!quote:
Inderdaad Michelle 'Bandcamp' Flaherty in AP en Willow Rosenberg in Buffy. Alyson Hannigan in real life.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:49 schreef Tokay het volgende:
Dat is die actrice uit American Pie!
Ik weet haar naam niet, ze speelt volgens mij ook in Buffy.
Leuke film, was gisteren (eergisteren?) nog op tv.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Inderdaad Michelle 'Bandcamp' Flaherty in AP en Willow Rosenberg in Buffy. Alyson Hannigan in real life.
Oh.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze gingen op zoek naar een Hamburgertent.
Ik ken alleen Sanjeev Kumar, van The Kumar's at no. 42!quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Harold en Kumar. John Cho en Kal Penn.
Harold and Kumar go to the White Castle
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ken alleen Sanjeev Kumar, van The Kumar's at no. 42!
kan ik hem inruilen voor een seriemoordenaar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar weer eens een blinger:
[afbeelding]
En dat is? Toni Braxton? Alicia Keys? Aaliyah?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, geen Twista. platenproducer en de voormalige verloofde van TH's andere liefje.
Die ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
En dat is? Toni Braxton? Alicia Keys? Aaliyah?
Hé posquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:39 schreef pos het volgende:
kan ik hem inruilen voor een seriemoordenaar?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hé posdoe eens gek, en gooi die seriemoordenaar er gewoon tussen, kan jou het schelen.
Meestal is ie toch binnen 10 sec geraden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hé posdoe eens gek, en gooi die seriemoordenaar er gewoon tussen, kan jou het schelen.
ja door jou jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal is ie toch binnen 10 sec geraden.
Oh, je hebt het antwoord al gegeven, hmm, die naam zegt me eigenlijk niks.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef Tokay het volgende:
mr_a: de enige ex van Aaliyah die ik weet is R.Kelly, maar die is lang en een stukje slanker dan jouw blinger.
Ik zou het (vooralsnog) niet weten dus...
Gohh...ben niet zo thuis in vrouwelijke seriemoordenaars mr_aquote:
De boezemvriend van Jay Z en de baas van Rocafella records.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oh, je hebt het antwoord al gegeven, hmm, die naam zegt me eigenlijk niks.
Ze werd door deze mooie dame vertolkt en die won er ook een oscar voor:quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef pos het volgende:
[..]
Gohh...ben niet zo thuis in vrouwelijke seriemoordenaars mr_a
Dat klopt maar die zochten we niet. Het gaat om die lellekerd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:52 schreef pyl het volgende:
Charlize Theron
`Hehe, we gaan hier niet uit de hoogte doen, hè?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef pos het volgende:
was al verbaast dat jij een naam van een seriemoordenaar kent
hahaha...wist dat het je bezig zou houdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Vertel me liever, hoe je 'm dat gisteren nou flikte, met Rembrandt.....![]()
Bingo!quote:
door je hint dat ik een amsterdamse ben en je zei hou rekening met het onderwerp of zoietsquote:
Verdorie, wat goed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef pos het volgende:
door je hint dat ik een amsterdamse ben en je zei hou rekening met het onderwerp of zoiets
dus...google (het spijt me ik doe het anders nooit) verlorenzoon en amsterdam intikken
op jou na heb ik die niet in mijn kennissenkringquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Verdorie, wat goed.![]()
Ik dacht echt dat je werd ingefluisterd door een of andere kunsthistoricus.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:02 schreef pos het volgende:
op jou na heb ik die niet in mijn kennissenkring
Nee al een tijdje geleden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef pos het volgende:
doeiii pyl
is die meneer nog niet zo lang geleden opgepakt?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:09 schreef pyl het volgende:
Nog even terug om te vertellen dat dat Shoko Asahara is.....(hoezo ken ik dat soort uitschot niet?)
Nu echt weg:![]()
![]()
klinkt leuk Tokay...veel plezierquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Tokay het volgende:
Ik ben ook weg, moet nog van alles doen, ga zo uit eten en daarna naar een dansvoorstelling.
Doei!
Dank je pos.quote:
geeft niks dan ga ik ook wat anders doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Dag TokaySorry Pos ik ga je ook verlaten
Alive and kickingquote:
Allemaal schijnbaar iets anders doen, Bimm!quote:
Op en af, Bimmel, op en af....quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:14 schreef Bimmel het volgende:
Hi pyl
Goed je weer te zien.
Alles naar wens in RJPVD-land?
SF'erquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:18 schreef pyl het volgende:
En foto ziet zijn zielsverwant en plaatst dan ook maar meteen een SF'er.
Je ziet, Bimmel, er verandert hier niets....![]()
Meneer had een aantal hitsquote:
Correctquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef Bolkonsky het volgende:
Circus Custers?
neeej gekkiequote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef Bolkonsky het volgende:
Het is toch niet 'good old' Baba, hé?
Nee,ik ben meer SF enzo.......quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef pos het volgende:
weet jij hem niet foto?
meneer heeft een prachtige achternaam
daar weet ik weer helemaal niets van...net als R&Bquote:
quote:
net te laat..quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:53 schreef fotoloog het volgende:
tong is onderweg...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef pos het volgende:
is ie anders te bekend ofzo foto?
Niet door de foto. Zag een Fluminense shirtje dus ik had gegokt op een in Brazilië spelende Braziliaan. Na de hint wel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:06 schreef pos het volgende:
hee tong... had je het geweten... Vagner Love (hierboven}
ik ook niet op deze foto hoor...had dan meer aan een rapper gedachtquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet door de foto. Zag een Fluminense shirtje dus ik had gegokt op een in Brazilië spelende Braziliaan. Na de hint wel.
Da's 1. Die andere twee ken jij ook.....quote:
Nee, die was al wel even dood toen deze foto werd genomen. De middelste heb je zelf weleens geplaatst; de rechtse is het moeilijkst, maar past weer uitstekend in het rijtje....quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:35 schreef tong80 het volgende:
Bordewijk ?
Dit is een legendarisch e foto trouwens ik schaam me dat ik de derde niet meer weet
Moet je er weer een van Momfert de Mol dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:37 schreef pos het volgende:
jij weet nooit makkelijke plaatjes te verzinnen he pyl?
nouwquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Moet je er weer een van Momfert de Mol dan?![]()
Yep. Nu alleen meneer in het midden nog....quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:40 schreef SCH het volgende:
Het is Marsman
moeilijk idd..maar wel leuk...mn vader had er zo tussen kunnen zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Okay, deze is weer wat lastiger vrees ik (sorry pos), maar wie er drie goed heeft, wint opnieuw de hoofdprijs....
Pos, je hebt nog meer gelijk dan je misschien vermoedt: deze groep werd wel 'de vijftigers' genoemd....naar het decennium waarin ze hun hoogtijdagen hadden...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:48 schreef pos het volgende:
moeilijk idd..maar wel leuk...mn vader had er zo tussen kunnen zitten
Okay, Tong, je hebt de zaak alweer binnen.quote:
Dit gaat nog steeds over die celliste?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:07 schreef fotoloog het volgende:
Actrice/choreografe
Actricequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:43 schreef pos het volgende:
het is een actrice en ze praat een beetje vreemd toch foto?
Hmmmm....jij hebt iemand op het oog?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:43 schreef pos het volgende:
en ze praat een beetje vreemd toch foto?
met vreemd bedoel ik meer als een buitenlandse die engels praatquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Actrice
Op de vraag of ze een beetje vreemd praat moet ik je het antwoord schuldig blijven...
Hint:Bob Fosse
heb je het over mopfert pyl?....geen probleem johquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm....jij hebt iemand op het oog?
Dag pos, je wil mijn excuses toch wel aanvaarden, hoop ik? Het kwam er een stuk lulliger uit dan bedoeld....
Momfert,blondie....quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef pos het volgende:
[..]
heb je het over mopfert pyl?....geen probleem joh![]()
Kijk kijk...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:54 schreef pyl het volgende:
All that jazz.....zou ik moeten opzoeken....
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef pos het volgende:
heb je het over mopfert pyl?
Mooi. Ik dacht even dat ik te ver was gegaan. Zo'n forum is soms een onhandig medium hoor....quote:....geen probleem joh![]()
leuke avond gehad Tokay?quote:
Nou ja.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef pos het volgende:
want?
hahaha grapje hoorquote:
Superavond!quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:58 schreef pos het volgende:
leuke avond gehad Tokay?
Hoi pyl, daar ben ik weer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef pyl het volgende:
Welkom Tokay - goedenacht pos![]()
![]()
Het lijkt hier wel het paradijs...![]()
Mail...quote:
Ik speel hier al jaren niet meer; het raden gaat onder het babbelen door, zeg maar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:08 schreef Tokay het volgende:
Hoi pyl, daar ben ik weer.
Wordt er nog gespeeld, of alleen een beetje gebabbeld?
Okee, zullen we dan even babbelen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:27 schreef pyl het volgende:
Ik speel hier al jaren niet meer; het raden gaat onder het babbelen door, zeg maar.
Ik wou net gaan slapen, maar tegen zo'n aanbod van jou zeg ik geen nee!quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:37 schreef Tokay het volgende:
Okee, zullen we dan even babbelen?
Oh, ik ben nog klaarwakker, maar dat komt omdat ik uit ben geweest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:40 schreef pyl het volgende:
Ik wou net gaan slapen, maar tegen zo'n aanbod van jou zeg ik geen nee!![]()
Ja hallo, meneertje ongeduld!quote:
Prima. Slaap zacht!quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef pyl het volgende:
Sorry, Tokay, maar ik moet morgen wat werk inhalen dat ik deze week heb verwaarloosd..... dus op tijd tussen de klamme lappen!![]()
Wist je trouwens, Tokay, dat dat niet oh moet zijn (is Engels), maar gewoon o? Doen steeds meer mensen fout en een journalist van niveau mag dat niet doen, natuurlijk....quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:44 schreef Tokay het volgende:
Oh
Ja meneer. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:51 schreef pyl het volgende:
Wist je trouwens, Tokay, dat dat niet oh moet zijn (is Engels), maar gewoon o? Doen steeds meer mensen fout en een journalist van niveau mag dat niet doen, natuurlijk....
En nu gaat pylbetweter echt slapen.![]()
Vort. Slapen jij!quote:
Je doelt op mijn avondje uit?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo te horen(lezen) was het gesjellig gister Tokay?
Je plaatje is stuk Tokay.quote:
Scheelt niet veel. Yao Ming, de center van de Houston Rockets. Meneer meet 2,29.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:16 schreef pyl het volgende:
Hoe Lang?
Nee, het is wel een del (zo zag ik laatst op een van de clipzenders), maar niet Naomi. Ze is een 'nieuwe' r&b-zangeres, en doet erg haar best om op Beyoncé te lijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Tokay: Naomi Campdell?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |