abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:04:52 #151
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_52560859
Probleem met Carly is dat ze nogal een bolle toet heeft. Ik pas zag hoe slank ze was toen ze op de brug stond met Hal waar Jack was afgestort en vermoedelijk dood was.
Op die foto heeft ze een heel ander hoofd, bijna Emily-achtig.

Die tijden van vroeger ja, heerlijk, Orlena, Damian, de "echte" oude Rosanna en Mike, die heerlijke Reid Hamilton.
Dat was voor mij toch wel een heftig hoogtepunt van de serie, toen uitkwam dat Orlena eigenlijk de huishoudster was en de huishoudster eigenlijk de echte moeder van Damian en Orlena uiteindelijk van het dak van Fairwinds sprong.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_52560915
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef Rebbedebje het volgende:
Probleem met Carly is dat ze nogal een bolle toet heeft. Ik pas zag hoe slank ze was toen ze op de brug stond met Hal waar Jack was afgestort en vermoedelijk dood was.
Op die foto heeft ze een heel ander hoofd, bijna Emily-achtig.

Die tijden van vroeger ja, heerlijk, Orlena, Damian, de "echte" oude Rosanna en Mike, die heerlijke Reid Hamilton.
Dat was voor mij toch wel een heftig hoogtepunt van de serie, toen uitkwam dat Orlena eigenlijk de huishoudster was en de huishoudster eigenlijk de echte moeder van Damian en Orlena uiteindelijk van het dak van Fairwinds sprong.
ja, dat herinner ik me nog!
Ook idd de oude Mike en Rosanna.... vond het wel leuk dat Carly X jaar later weer terugkwam, die nep-Rosanna en Mike hadden ze van mij weg mogen laten
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:14:28 #153
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_52561170
Nog even Reid Hamilton - Keith Coulouris voor de fans (ik dus )
Met Molly, die mijn nummer 1 is van personages die weg zijn en die ik heel erg mis.
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
pi_52561851
Evan Walsh was altijd een van mijn favorieten:

pi_52561891
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef Rebbedebje het volgende:
Nog even Reid Hamilton - Keith Coulouris voor de fans (ik dus )
Met Molly, die mijn nummer 1 is van personages die weg zijn en die ik heel erg mis.
[afbeelding]
Ja Molly
Van Reid moest ik destijds nog echt googlen of het echt een nieuwe acteur was, die leek eng veel op David met een ander kapsel..
pi_52562301
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:20 schreef Maartel het volgende:

[..]

Uhm, ja maar er stond toen dus ook bij dat ze allebei in amerika inmiddels de serie hadden verlaten
(aangezien het al jaren terug was kan het dus geen spoiler meer zijn, maar vind het dan toch een beetje vaag.. of zijn ze tussentijds allebei even uit de serie geweest??)
Die twee krijge in real live zoveel kinderen dat er wel eens een zwangerschapsverlofje komt word in de serie meegenomen weet je nog dat Spa verhaal zowel Lily en Carly en Emily waren toen zwanger
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_52562361
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef Koningin het volgende:

[afbeelding]
Die was nog een blauwe maandag minnaar van Barbara, toen vond ik Barbara leuk.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:14:47 #158
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_52576424
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:51 schreef maril het volgende:
Die twee krijge in real live zoveel kinderen dat er wel eens een zwangerschapsverlofje komt word in de serie meegenomen weet je nog dat Spa verhaal zowel Lily en Carly en Emily waren toen zwanger
Nee dat wist ik helemaal niet. Dat waren dus niet 3 "willekeurige" dames voor die rare verhaallijn.
Wat stom dat ik dat helemaal niet gemerkt heb.

Barbara leek trouwens wel een soort Cruella de Vil toen ze bij Will kwam.
Gelijke karakters bijna...
pi_52577707
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Nee dat wist ik helemaal niet. Dat waren dus niet 3 "willekeurige" dames voor die rare verhaallijn.
Wat stom dat ik dat helemaal niet gemerkt heb.

Van Carly weet ik het zeker en ik dacht van Emily ook, maar misschien dat iemand mij kan helpen hierin
pi_52581920
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Gisteravond klein stukje gezien, bij Carly zag ze er ook al zo uit!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:18:25 #161
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_52586333
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:36 schreef Koningin het volgende:

[afbeelding]
mijn eerste atwtcrush. jemig, kijk ik alweer 15 jaar
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_52587285
Toen keek ik helemaal nog niet, alles wat hierboven wordt verteld zegt me niks..
Volgens ben ik gaan kijken toen met dat gedoe met die boot die in de fik stond ofzo.. En heel Oakdale zat uiteraard op die boot .. Iets met Georgia, die later Lucinda's nichtje bleek te zijn..
Ergerns rond die tijd ben ik het echt gaan volgen..

pi_52587849
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
Toen keek ik helemaal nog niet, alles wat hierboven wordt verteld zegt me niks..
Volgens ben ik gaan kijken toen met dat gedoe met die boot die in de fik stond ofzo.. En heel Oakdale zat uiteraard op die boot .. Iets met Georgia, die later Lucinda's nichtje bleek te zijn..
Ergerns rond die tijd ben ik het echt gaan volgen..

Georgia Tucker:

En ze was samen met Eddie:

Eddie's mother, Deena, was a drug user killed by police officer Margo Hughes. Guilt ridden over the death, Margo took Eddie into her home, and he revealed his troubled childhood spent in foster care. He briefly dated Katie, but later fell in love with his best friend Georgia Tucker. He also searched for his father who had abandoned his mother when she was pregnant. Eventually he learned his father was his boss, Alec Wallace, a man he admired. Soon afterward Alec was murdered and Margo was accused of the crime, but it was actually Eddie's fiancée Georgia who had killed Alec. The murder was ruled an accident, and Eddie and Georgia married, leaving Oakdale with the 25 million dollar inheritance Eddie received from his father.

vind het wel leuk die oude foto's

[ Bericht 28% gewijzigd door Koningin op 22-08-2007 13:34:09 ]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:36:01 #164
160496 debb0r
.backstabber
pi_52608045
Zou er dan niet eigenlijk een andere thread moeten worden geplaatst voor de mensen die ATWT kijken om 22 uur?
Ik zou denken dat die de aflevering wel willen bespreken voordat de aflevering van half 7 is afgelopen. Ik weet niet hoor, maar ik ben lang voordat ATWT van half 7 is afgelopen al op de computer xD
Tzou toch een soort van spoiler zijn als de ATWT-kijkers van 22 uur al hun gedachten plaatsen over de aflevering als de ATWT-kijkers van half 7 de aflevering nog niet hebben gezien?

Of ben ik nu niet meer te volgen?
¡ F r o m t h i s m o m e n t y o u ' l l b e o u t o f p l a c e d a n d u n d e r d r e s s e d !
pi_52608189
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:36 schreef debb0r het volgende:
Zou er dan niet eigenlijk een andere thread moeten worden geplaatst voor de mensen die ATWT kijken om 22 uur?
Ik zou denken dat die de aflevering wel willen bespreken voordat de aflevering van half 7 is afgelopen. Ik weet niet hoor, maar ik ben lang voordat ATWT van half 7 is afgelopen al op de computer xD
Tzou toch een soort van spoiler zijn als de ATWT-kijkers van 22 uur al hun gedachten plaatsen over de aflevering als de ATWT-kijkers van half 7 de aflevering nog niet hebben gezien?

Hahahah je bent duidelijk hoor..
Ik ben iemand die de afleveringen om half 7 kijkt dus de aflevering van 22.00 uur is nog een spoiler voor mij..
Maar ik heb er niet zo veel problemen mee eigenlijk, vaak weet je al ongeveer wat er gaat gebeuren, ATWT is redelijk voorspelbaar, maar mocht je echt over ATWT willen praten, als in spoilers, dan is er een ATWT spoilertopic als het goed is, of je zet het in dit topic tussen een spoilertag..
pi_52608253
quote:

Ik snap je maar er is een spoilertopic, staat een een link, dat lijkt mij de beste oplossing om daar naar toe te gaan. en later kun je het hier ook over hebben (een dagje later )

hier de link
ATWT spoilertopic (deel5)
pi_52608368
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:13 schreef Koningin het volgende:

[..]

Georgia Tucker:

[afbeelding]

En ze was samen met Eddie:

[afbeelding]
Eddie's mother, Deena, was a drug user killed by police officer Margo Hughes. Guilt ridden over the death, Margo took Eddie into her home, and he revealed his troubled childhood spent in foster care. He briefly dated Katie, but later fell in love with his best friend Georgia Tucker. He also searched for his father who had abandoned his mother when she was pregnant. Eventually he learned his father was his boss, Alec Wallace, a man he admired. Soon afterward Alec was murdered and Margo was accused of the crime, but it was actually Eddie's fiancée Georgia who had killed Alec. The murder was ruled an accident, and Eddie and Georgia married, leaving Oakdale with the 25 million dollar inheritance Eddie received from his father.

vind het wel leuk die oude foto's
die 2 herinner ik me ook nog
Waren die uit de tijd van Reid Hamilton of heb ik stiekem veel langer gekeken dan ik dacht?
pi_52612791
quote:

Ik snap je ook, maar mij maakt het niet uit.
Soms kijk ik nog om 22.00 uur, soms niet, soms maar half......
Het is vaak al te verwachten wat er gebeurt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 16:42:17 #169
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_52625607
eerst was ik enthousiast over de ontwikkelingen mbt Luke. maar holdon doet zooooo spastisch dat ik er nu al van baal.
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:06:45 #170
160496 debb0r
.backstabber
pi_52636017
ik vind het wel grappig hoe holden doet
alsof het zo erg is

maar tis ook echt heeel toevallig dat die gast (vriend van luke) wilt dat hij hem masseert...dat zie je ook niet altijd
¡ F r o m t h i s m o m e n t y o u ' l l b e o u t o f p l a c e d a n d u n d e r d r e s s e d !
pi_52636435
Beginnen de homo-ontwikkelingen van Luke nu al?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 23:30:44 #172
160496 debb0r
.backstabber
pi_52636746
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Maartel
SPOILER
sorry hoor, moest effe
pi_52637571
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef Maartel het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_52637890
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:58 schreef maril het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_52641737
Ik snap ook echt niet waarom Holden zo raar doet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')