quote:Transmits to with the style legislative body in the ground, please when I squeeze the pump to your knee. You certainly make a bet I to pause here, prepare to adopt you nearby the way. So prepares this, minded I am the bad you enterprise cause, with microphone enterprise
Eén pulserend lampje ja, maar ik reken het goed. Natuurlijk ook omdat peaceman de hoes al juist identificeerde als Pulse van Pink Floydquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:58 schreef cafca het volgende:
Zaten er geen lampjes in de cover ofzo?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:04 schreef peaceman het volgende:
doe maar een nieuwe.. GLO ligt 'net' in bed...
Bij mij gaf-ie al na een paar maanden de geest, maar een kennis van me beweert dat-ie het nog steeds doet. Ja, als je de batterij weet te vervangenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Z het volgende:
Ik heb die Pink Floyd plaat, met lichtje, die het al jaren niet meer doet natuurlijk, lampje heeft het toch een jaar gedaan ofzo. Draai de plaat werkelijk nooit ...
Haha, alsof dat helptquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
hint: vervang enterprise door business
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:52 schreef DaisyDuke het volgende:
2Unlimited - Get ready for this?
Zozo... jij kan duidelijk goed zonder slaap....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Om 08:04 was ik alweer druk aan het boterhammen smeren voor vrouw + kinderen en thee en koffie zetten en de tafel van 9 oefenen met m'n dochter en iedereen op te jutten om op tijd de deur uit te gaan...
Mwah, 't is maar hoe je het bekijkt: 3 à 4 uur slaap per nacht en de hele dag moequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zozo... jij kan duidelijk goed zonder slaap....
En kende je de tafel van 9?![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:30 schreef timbob het volgende:
jaydee?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Sander kleinenberg?
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
armin van buuren?
Natuurlijk! Jochem Paap. "Oh ja momentje" voor velen zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:39 schreef bigshadow het volgende:
Speedy j?
Niet eensquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:39 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
"Oh ja momentje" voor velen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |