Nou snap ik nog steeds niet wat een club die voor kastratie is nou met eindexamens te doen heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:24 schreef Domai het volgende:
Welkom bij deze club voor mensen die te lui zijn of een te leuk leven hebben om zich druk met leren voor examens bezig te houden![]()
Nou, om te beginnen hebben we een goeie naam nodig. Ik kan echt niets bedenken en ben het mooie Engelse woord voor "uitstellen" vergeten, procastration ofzo?
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nou snap ik nog steeds niet wat een club die voor kastratie is nou met eindexamens te doen heeft.
Ik maak me dik drukquote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me bij deze hier wel bij aansluiten. Het hele jaar nog geen examentekst Duits gemaakt, omdat ik te lamlendig was, en nu gewoon 34 van de 47 punten gescoord.
Dan zitten wij daarin op één lijn. De leraren bij mien op school zien dat nooit zo zitten. Dat volk probeert al zes jaar bij mij erin te rammen dat je eerder moet beginnen, maar dat helpt bij mij toch niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:52 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer dat ik niet de dag/avond van tevoren begin met leren.
Leren voor nederlands?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef Roi het volgende:
Ik ben vanmiddag pas begonnen met leren (Ned) :\
Zoveel leren is dat niet en dag van te voren is toch prima op tijdquote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef Roi het volgende:
Ik ben vanmiddag pas begonnen met leren (Ned) :\
Maar waarom leren voor Nederlands? Het is een tekst verklaren en een samenvatting maken. Doe je toch al bijna je hele school carriëre voor nederlands?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:03 schreef frenkck het volgende:
[..]
Zoveel leren is dat niet en dag van te voren is toch prima op tijd. Dat vinden de briljante, maar luie mensen tenminste.
Ik ook, ik heb mijn eigen scheikunde nagekeken, 31 van de 68 puntenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Na het examen vandaag, twijfel ik toch even aan mijn briljantheid![]()
briljantquote:Op maandag 23 mei 2005 19:15 schreef Domai het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb mijn eigen scheikunde nagekeken, 31 van de 68 punten
Dat is een 4,1. Ik moest een 5,5![]()
Hey... tis wel mijn slechtste vak jaquote:
Hangt wel van de normering af, je kunt een cijfer tussen de 4.6 en de 6.1krijgen volgens http://www.eindexamen.nu/eindexamens/cesuur/examen/quote:Op maandag 23 mei 2005 19:15 schreef Domai het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb mijn eigen scheikunde nagekeken, 31 van de 68 punten
Dat is een 4,1. Ik moest een 5,5![]()
Tsja, ik ook een beetjequote:Op maandag 23 mei 2005 19:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Na het examen vandaag, twijfel ik toch even aan mijn briljantheid![]()
Hier precies hetzelfde. Bleh geen zin in wiskunde morgenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:07 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Vond NL & GS goed te doen (VWO), nu maar hopen dat het ook echt zo is. Maar nu nog maar eventjes voor het eerst aan wiskunde zitten![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:59 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik niet geleerd en minimaal een 7,4 voor AK en een 7,3 Nederlands
Maarja VMBO he
Soms moet je toch een keertje vallen hehquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:19 schreef MuseMuse het volgende:
ik denk dat ikmorgen vandaag door de mand ga zakken bij ak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |