*kijkt even*quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:23 schreef _Supreme het volgende:
Ik hoor er ook bij hoor
heb het hele jaar niks gedaan en heb een prachtige puntenlijst.
ben nu lekker wiskunde examens aan het doen.
wiskunde 31 Mei?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef P8 het volgende:
[..]
*kijkt even*
"Wiskunde, 31 Mei"
en alweer durf jij te beweren dat jij er ook bij hoort?
i rest my case
kheb wel wiskunde B2quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:40 schreef P8 het volgende:
dus je doet havo? En studiepikken, en ook nog op havo. tsk
jij wordt ere-lidquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef Infidelis het volgende:
Ik meld me bij deze aan voor het clubje, ik moet nog beginnen met leren maar voordat ik dat doe moet ik ook nog even een profielwerkstuk maken :p
Hij is leuk bedacht, maar niet helemaal waar zolang (té veel) onvoldoendes uitblijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:06 schreef Overlast het volgende:
Procrastination is like masturbation, it feels good until you realise you just fucked yourself.
volgens mij mis ik hier iets, maar bespaar je de moeite om het uit te leggen, wantquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:22 schreef Domai het volgende:
Ik kan mijn OP niet meer editten, dus nieuwe leden worden wel toegevoegd in een vervolgdeel
P8, volgens mij hebben wij stiekem dezelfde vader ofzo.
3 woorden:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:04 schreef P8 het volgende:
[..]
volgens mij mis ik hier iets, maar bespaar je de moeite om het uit te leggen, want
1: je bent lui![]()
2: uitleggen zorgt ervoor dat het niet meer grappig is![]()
en @ supreme: ik doe vwo jah
weet je wel hoe veel inspanning dat kostquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:32 schreef Intergalactrick het volgende:
Gaan we vanavond nog naar de kroeg?
Zoals al gezegd: het is toch echt op 25 mei hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef P8 het volgende:
[..]
*kijkt even*
"Wiskunde, 31 Mei"
en alweer durf jij te beweren dat jij er ook bij hoort?
i rest my case
Ben het met je eens hoor, ik blijf ook lekker thuis, moet morgen toch wel iets gaan doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef P8 het volgende:
[..]
weet je wel hoe veel inspanning dat kost![]()
nee maar for real, ik ben misschien lui, maar dat is toch wel iets te veel van het goede![]()
Ik ook, ik vier mijn verjaardag voor familie en kennissenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:22 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, ik blijf ook lekker thuis, moet morgen toch wel iets gaan doen![]()
Nog iets meer dan een uurtjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:40 schreef Domai het volgende:
[..]
Ik ook, ik vier mijn verjaardag voor familie en kennissen![]()
Dan trek ik mijn felicitatie inquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:55 schreef Domai het volgende:
Ik ben 10 mei al jarig geweest
Maar dank je wel![]()
Lekker geld innen morgen![]()
Neem maar een cadeau mee en er is taart voor jequote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn felicitatie in![]()
tenzij er ook taart is voor mij natuurlijk![]()
amateur(s), hier fluiten de vogeltjes alweerquote:Op zondag 22 mei 2005 02:35 schreef Intergalactrick het volgende:
Ben toch even naar de kroeg gegaan
over een uurtje of 10 weer even wat doornemen
quote:Op zondag 22 mei 2005 04:44 schreef Fatality het volgende:
[..]
maargoed, ik blijf erbij.. waardeloos topic met quasi briljante mensen...
Scheikunde is pas 1 juni tochquote:Op zondag 22 mei 2005 12:07 schreef Noorman het volgende:
Toch maar aan de bak vandaag. Scheikunde gaat niet vanzelf.![]()
Wat doe jij hierquote:
Ja, die verzamelen zich meestal in keten, en gaan ook wel gebukt onder de naam: "Gemeente"quote:Op zondag 22 mei 2005 15:58 schreef Max_Dark het volgende:
Euh ik ben wel lui maar niet briljant...zijn daar ook clubs voor?
Keten? Veels te ver man, ik ben lui weet je nog?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, die verzamelen zich meestal in keten, en gaan ook wel gebukt onder de naam: "Gemeente"
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |