Dat roep ik ook al 6 jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:25 schreef tonks het volgende:
Ja ik begin morgen met leern
[Centraal] Welke cijfers moet je halen om te slagen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:30 schreef Avani het volgende:
Er zijn al leden die zich nog niet gemeld hebben dit topic.Oke
![]()
Morgen ga ik serieus leren.![]()
![]()
We hebben het wel over luie mensen die eindexamen moeten doen hequote:Op woensdag 18 mei 2005 21:33 schreef Fatality het volgende:
Ik denk dat de mensen die zich nu al in dit topic hebben gemeld blijkbaar niet lui genoeg zijn.
*kuch*quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:39 schreef nein het volgende:
Engelse woord: Procratination, To procratinate
Veel succes met lui doen, zo ben ik ook door mn examens heengesloft...verschrikkelijk, maar niets aan te doen
waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef Domai het volgende:
[..]
We hebben het wel over luie mensen die eindexamen moeten doen he![]()
Dat betekend meestal dat ze op school zitten, en dus ook wakker zijn en niet dat ze niet kunnen reageren omdat ze in hun bed of in de sloot liggen. Alhoewel, ik lig de laatste tijd wel vaak in mijn bedDe contradictie
ja..ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd vandaag ..in mn hoofd spelde ik m goed, maar typsgewijs kwam er heeel iets anders uit (en keb m al ge-edit)quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
*kuch*
Procrastinate
en
Procrastination
Good enoughquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:16 schreef Ronno het volgende:
ik ben zelfs te lui om me hiervoor aan te melden![]()
Heb ik ook 2 keer gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Ronno het volgende:
ik moet voor Latijn een 3,4 halen om nog een 5 op mn eindlijst te staan...
gisteren kreeg ik een proefvertaling terug, en ja hoor... precies een 3,4...
gaat helemaal goedkomen![]()
of ik vraag gewoon een atheneum-diploma aan![]()
Van die voorafgemaakte illusies heb ik ook last. Maar ben wel al begonnen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef DeathStella het volgende:
Dit klinkt als een club voor mij. Veel verder dan een hoofdstukje of 2 voor geschiedenis ben ik nog niet gekomen. En ik had nog wel zulke grote idealen. Het ergste is ook nog dat ik nog wel een paar zesjes heb en ik eigenlijk wel wil slagen. Vorige jaren ben ik nog wel eens met gesmeek overgegaan, maar ik vrees dat dat dit keer niet zal lukken.![]()
Ik maakte mijn proefexamens tot nu toe allemaal goed (6 +) zonder te leren enzo...dus hier ook geen zorgen. Alleen wel verveling...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:30 schreef kippiej het volgende:
[..]
Heb ik ook 2 keer gehad.
Proefexamen voor bio: 5.1 (een 5.1 nodig om te slagen)
Proefexamen Nederlands: 4.1 (een 4.1 nodig om te slagen)
Ik maak me nergens zorgen om dus![]()
beter dan niks toch ..quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:05 schreef Noorman het volgende:
Ik wil meedoen! Verder dan anderhalve scheikundesom, drie pagina's geschiedenis en één regeltje Latijn ben ik nog niet gekomen.
als je tussen de 4 en 5 moet halen, sta je dus alles tussen de 6 en de 7quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:58 schreef MuseMuse het volgende:
mja ik ook, ik moet overal tussen de 4 en de 5 voor halen, dus ik ga morgen eens goed beginnen met leren
dat i.c.m. die cijfers, maakt jou tot een puisterige nerd waar iedereen een hekel aan heeft. en jij bent zo'n wannabe niet-leer gastje. Je mag je pas lui (dwz nooit leren) noemen als je dat vakmanschap al jaren oefent, en deze kunst ook (bijna) meester bent. dus please, ffs, flikker opquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:15 schreef _Supreme het volgende:
NE 7.0
Letterkunde 7
Frans1 6
Engels 6.8
WiB2 6.4
NA 2 7.4
SK 7.0
BI 7.8
ANW 8
MA 7
LO V
proefielwerkstuk G
CKV1 G
zou het lukken zonder leren?
haha prachtigquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:29 schreef P8 het volgende:
[..]
dat i.c.m. die cijfers, maakt jou tot een puisterige nerd waar iedereen een hekel aan heeft. en jij bent zo'n wannabe niet-leer gastje. Je mag je pas lui (dwz nooit leren) noemen als je dat vakmanschap al jaren oefent, en deze kunst ook (bijna) meester bent. dus please, ffs, flikker op
Idd, zo'n iemand die na een tentamen zegt: Chips, hem em echt verneukt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:29 schreef P8 het volgende:
[..]
dat i.c.m. die cijfers, maakt jou tot een puisterige nerd waar iedereen een hekel aan heeft. en jij bent zo'n wannabe niet-leer gastje. Je mag je pas lui (dwz nooit leren) noemen als je dat vakmanschap al jaren oefent, en deze kunst ook (bijna) meester bent. dus please, ffs, flikker op
Rogier - Frederik : : "ik zei toch dat ik em had verneukt"quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, zo'n iemand die na een tentamen zegt: Chips, hem em echt verneukt...
En als de cijfers terugkomen: Rogier-Frederik, 8,3.....
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Rogier - Frederik : : "ik zei toch dat ik em had verneukt"![]()
![]()
![]()
Mijn eindlijst bestond trouwens uit zes 6-jes en drie 7's.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:38 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik had die instelling ook
2 jaar terug examen gedaan. Geen minuut geleerd.. (wat moet je ook, je kan moeilijk een heel boek uit je kop leren
)
Mijn algemene kennis heeft me erdoorheen geholpen. Geen enkele onvoldoende gehaald en zelfs een 8,8 voor M&O
Dat is alleen voor zieke mensen, iedereen hier gaat het halen! Tocj?quote:
iemand die de luiheid skill goed meester is, haalt een 4 binnen zijn profieldeel, en een 5 buiten zijn profieldeel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:34 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dat is alleen voor zieke mensen, iedereen hier gaat het halen! Tocj?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:18 schreef roze-meisje het volgende:
bah ik heb zo'n hekel aan jullie soort mensen, alles komt jullie maar aanwaaien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:18 schreef roze-meisje het volgende:
bah ik heb zo'n hekel aan jullie soort mensen, alles komt jullie maar aanwaaien![]()
![]()
Als ik voor engels een 2,5 haal sta ik nog een 5,7 ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voor natuurkunde sta ik gemiddeld een 6.3. Als ik daar nou gewoon een 1 haal. Dan is het gemiddelde nog een 3.6 (4). Voor engels een 2.5 halen zodat ik gemiddeld een 5 daarvoor sta. De andere 3 vakken 5.5 en alles komt goed.
7 vakken een 1?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:54 schreef TheAnarchist het volgende:
Count me in![]()
1 tm 4 gymnasium gedaan, toen met voor 7 vakken een 1 naar 4 atheneum, net over naar 5 atheneum, en dit jaar havo examen![]()
Misschien slaag ik.![]()
Maar laat dat briljant maar weg.. Wij briljante mensen hebben ook nog algemene kennis..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
7 vakken een 1?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nouw een super goed voorbeeld van luiheid![]()
Jamaar, dat was omdat ik het de eerste 2 periodes nogal verknald had, en toen zeiden ze "je kan het al niet meer halen". Nouja, dan ga ik me ook niet meer uitsloven hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:01 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Maar laat dat briljant maar weg.. Wij briljante mensen hebben ook nog algemene kennis..
Ga eens lerenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:18 schreef roze-meisje het volgende:
![]()
Ho 's ff, als je de eerste twee periodes verkloot hebt, kun je het makkelijk halenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:54 schreef TheAnarchist het volgende:
[..]
Jamaar, dat was omdat ik het de eerste 2 periodes nogal verknald had, en toen zeiden ze "je kan het al niet meer halen". Nouja, dan ga ik me ook niet meer uitsloven he![]()
Dit jaar heb ik trouwens geen enkele onvoldoende gehaald, maarja nu dat examen nog he![]()
Ik bedenk morgen een naam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:24 schreef Domai het volgende:
Nou, om te beginnen hebben we een goeie naam nodig. Ik kan echt niets bedenken en ben het mooie Engelse woord voor "uitstellen" vergeten, procastration ofzo?
oh, dat wordt dus chillen voor jou, de komende dagenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef Infidelis het volgende:
Ik meld me bij deze aan voor het clubje, ik moet nog beginnen met leren maar voordat ik dat doe moet ik ook nog even een profielwerkstuk maken :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |