Dat roep ik ook al 6 jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:25 schreef tonks het volgende:
Ja ik begin morgen met leern
[Centraal] Welke cijfers moet je halen om te slagen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:30 schreef Avani het volgende:
Er zijn al leden die zich nog niet gemeld hebben dit topic.Oke
![]()
Morgen ga ik serieus leren.![]()
![]()
We hebben het wel over luie mensen die eindexamen moeten doen hequote:Op woensdag 18 mei 2005 21:33 schreef Fatality het volgende:
Ik denk dat de mensen die zich nu al in dit topic hebben gemeld blijkbaar niet lui genoeg zijn.
*kuch*quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:39 schreef nein het volgende:
Engelse woord: Procratination, To procratinate
Veel succes met lui doen, zo ben ik ook door mn examens heengesloft...verschrikkelijk, maar niets aan te doen
waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef Domai het volgende:
[..]
We hebben het wel over luie mensen die eindexamen moeten doen he![]()
Dat betekend meestal dat ze op school zitten, en dus ook wakker zijn en niet dat ze niet kunnen reageren omdat ze in hun bed of in de sloot liggen. Alhoewel, ik lig de laatste tijd wel vaak in mijn bedDe contradictie
ja..ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd vandaag ..in mn hoofd spelde ik m goed, maar typsgewijs kwam er heeel iets anders uit (en keb m al ge-edit)quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
*kuch*
Procrastinate
en
Procrastination
Good enoughquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:16 schreef Ronno het volgende:
ik ben zelfs te lui om me hiervoor aan te melden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |