Valt hier wel mee,wij vliegen er toch uit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:14 schreef DarkShine het volgende:
De spanning neemt toe in de regionen Doetichem & Den Bosch...
Hoezo, 't kwartje kan zondag 2 kanten oprollen. En de nacompetitie is gewoon een grote loterij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Valt hier wel mee,wij vliegen er toch uit.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Valt hier wel mee,wij vliegen er toch uit.
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tj Ik denk dat Den Bosch wint.
En al helemaal niet door vitesse...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
ik wil niet gematst worden, door niemand.
Toch weer jammer die hetze...wat heeft Vitesse jou misdaan dan ? En geloof me, als Vitesse jullie "matst" sta jij te springen als een klein kind van vreugde. Trouwens half De Graafschap is inmiddels ex-Vitessequote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:52 schreef lenin het volgende:
ALLES LIEVER DAN EEN PLOEG UIT BRABANT WAAR GEEN HOND FAN VOOR IS!
Alles liever dan een stel domme boeren met een stadion dat van ellende uit elkaar valtquote:Op zondag 22 mei 2005 13:52 schreef lenin het volgende:
ALLES LIEVER DAN EEN PLOEG UIT BRABANT WAAR GEEN HOND FAN VOOR IS!
Jij bent al lang niet meer op de Vijverberg geweest?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:39 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Alles liever dan een stel domme boeren met een stadion dat van ellende uit elkaar valt
uberhaubt wel eens in de vijverberg geweest ?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:39 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Alles liever dan een stel domme boeren met een stadion dat van ellende uit elkaar valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |