Wij kregen geen gratis busreizen volgens mij...quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ze waren met meer man bij ons dan wij bij hun....
wij mochten op ev....quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij kregen geen gratis busreizen volgens mij...
Hun ook.. + gratis bussen..quote:
en jij ging er niet achteraan om er boven op te meppen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar daar doelde ik niet alleen ook, nl ook op de gasten die ons uit kwamen dagen na de wedstrijd. Maar toen we ze verzochten om even uit te stappen snel wegreden![]()
jij hebt mijn fysieke bouw en mijn conditie wel eens beter bekeken? dan weet je het antwoord alquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en jij ging er niet achteraan om er boven op te meppen?
Je naam doet anders vermoeden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
jij hebt mijn fysieke bouw en mijn conditie wel eens beter bekeken? dan weet je het antwoord al![]()
Jij bent toch dat menneke die je zo omver blaast?quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
jij hebt mijn fysieke bouw en mijn conditie wel eens beter bekeken? dan weet je het antwoord al![]()
Ohh vandaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen ik deze naam 2 jaar terug registreerde was ik nog in tip top shape![]()
![]()
Maar je kunt ook niet zeggen dat die gasten weer 's worden uitgelachen als ze weer 's eruit vliegen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:10 schreef Borizzz het volgende:
Tja, ik heb het idee dat management en selectie van de Graafschap zich al een beetje neerlegt bij degradatie.Je leest het een beetje tusse de nieuwsberichten door. Maar vorig jaar kwamen we terug van een nog grotere achterstan (5 punten tegen Heracles). Dus niets is onmogelijk....![]()
Maar wat heeft nu de voorkeur: elke wedstrijd verliezen in de HCE of in de top van de GGD? Laat de Graafschap maar een jojo-club blijven. Hebben we ook nog eens een promotiefeestje te vieren. Dat kunnen die lui van NEC, Groningen niet zeggen...![]()
![]()
Hoi meneer Robbie,quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar daar doelde ik niet alleen ook, nl ook op de gasten die ons uit kwamen dagen na de wedstrijd. Maar toen we ze verzochten om even uit te stappen snel wegreden![]()
quote:Geld weg bij inbraak Vijverberg
Bij een inbraak in stadion de Vijverberg is dinsdagnacht een
hoeveelheid geld gestolen. Het zou om een aanzienlijk bedrag, maar hoeveel
is niet bekend gemaakt. Volgens de directie gaat het om een kleine hoeveelheid.
De inbrekers hebben de deuren geforceerd om in de ruimte te komen waar het geld
lag. Er is ook geprobeerd de kluis te kraken maar dat is niet gelukt. Er is een enorme
ravage aangericht. De politie is een onderzoek begonnen bij de club die sportief en financieel
in zwaar weer zit
Inderdaad is degradatie financieel een flinke stap terug. Al helemaal nu er geld is gestolenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:57 schreef TheVotary het volgende:
Ik wil helemaal geen jojo club zijn. Wegens financiele redenen niet. Dit soort dingen zijn niet goed voor je inkomsten, sponsors lopen weg en tv gelden gaan omlaag. Maar ook de eerste divisie heeft toch helemaal geen uitstraling? De gemiddelde club mag blij zijn met een paar duizend man op de tribune. Daarnaast was ons seizoen ook nou weer niet zo'n daverend succes in de eerste divisie vond je wel? Dat we er nog uitgekomen zijn is een godswonder. Ik ben trouwens ook veel te bang dat mochten we eenmaal weer in de eerste divisie zitten we er niet meer uitgeraken. Dus dan komt die jojo mooi niet meer terug en dan worden we zo'n troosteloos clubje als Fortuna Sittard (ik noem maar wat).
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:07 schreef xJapser het volgende:
Al gehoord/gelezen:
- Dennis te Inbraak
- Eric Viscaal kwam zn portretrechten halen
- Gestolen zijn: Ax, V.d. Kruis, BB, Kalezic en nog enkele andere selectiespelrs. Er is geen aangifte gedaan.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:07 schreef manny het volgende:
[..]
Hoi meneer Robbie,
Laten we eens zeggen dat jij je maar even stil moeten houden. In Doetinchem ging het een beetje mis geloof ik., maar daar was je zeker niet bij.
Geen Graafschapper gaat beweren dat wij op dit gebied meer voorstellen dan jullie, maar afgelopen seizoen hadden jullie niets te vertellen in Doetinchem en lieten jullie je maat ook nog in de steek. Laf noemen we dat hier.
Groetjes en een knuffel,
Manny
Maar wel geweldig droog!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:53 schreef TheVotary het volgende:
[..]
![]()
Waar komt dit bericht eigenlijk vandaan dan? Ik kan er zo een-twee-drie niks over terug vinden op het internet.
Het word zeker niet zo'n terugreis als vorig seizoen...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:15 schreef TheVotary het volgende:
Nog steeds niks kunnen vinden over die inbraak, maargoed we hopen er vanavond maar het beste van te maken![]()
Dat kon nog wel eens een lange en stille terugreis worden uit Rotterdam ben ik bang.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |