WHahaa lachequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:36 schreef Razor21 het volgende:
Hij wilde niet geloven dat ik geen mokkel was. Check z'n ogen toen hij de waarheid hoorde....pillen geslikt ouwe?
---edit-----
Staan ook weer op de blogspot![]()
![]()
Eerst een vervolgquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:36 schreef Razor21 het volgende:
En waarom sta ik nog niet in de OP athans die Belg met de brilpik?
doet het nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:40 schreef Woutey het volgende:
Zet http://www.rukkersnet.tk ff in de OP
Zet ff daar alle filmpjes en screens op en link daarna in het topic
zo blijft alles bij elkaar
Kan daar geen smiley van worden gemaakt?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:39 schreef Cassius het volgende:
brilpik
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:36 schreef Razor21 het volgende:
Hij wilde niet geloven dat ik geen mokkel was. Check z'n ogen toen hij de waarheid hoorde....pillen geslikt ouwe?
-----edit-----
![]()
![]()
Ik haal die oude wiki er nu uit dan gebruiken we vanaf nu jouw wiki pagequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:48 schreef Woutey het volgende:
haal die andere wiki ff weg
we meoten die nieuwe ff als nieuwe wiki gaan gebruiken zodat alles daar op komt te staan
jelle en ik gaan vanavond ook nog filmpjes maken
Dit is de goedequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef DIA het volgende:
2 delen 8?
is goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik haal die oude wiki er nu uit dan gebruiken we vanaf nu jouw wiki page
Die schermafbeelding van die gast op het eindquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:33 schreef patty het volgende:
Ik heb hem ook bij RapidShare geupload:
http://rapidshare.de/files/1840881/heheklaar.avi.html
oude link:
ftp://xippie.kutinternet.nl/heheklaar.avi
-----edit----
![]()
Welke versie gebruik je?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:54 schreef Razor21 het volgende:
Steeds als ik VCDCut start krijg ik na een tijdje een error report en sluit ie af??? En in msn kan ik geen cam wizzard vinden en kan ook niets instellen ergens help
cool. ik kijk ernaar uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef Skv het volgende:
We maken later vanavond wat filmpjes (Woutey en ik).
Met een speciale verrassing
Die in de OP staat bij Wiki crack ook gedraaidquote:
www.tmf.nlquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:04 schreef Impry het volgende:Heb nu een mooi hotmailadres/profiel aangemaakt
Waar kan ik chatgrage jongens vinden?
heheh razor meesterlijk die titel van De Jaapster goes knock down !quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die in de OP staat bij Wiki crack ook gedraaid
quote:
Bongo'squote:Op woensdag 18 mei 2005 21:04 schreef Impry het volgende:Heb nu een mooi hotmailadres/profiel aangemaakt
Waar kan ik chatgrage jongens vinden?
graaag patty... heerlijk dit leedvermaak.. werkelijk plat van het lachen.. JUIST alsze het niet snaoppenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:08 schreef patty het volgende:
Ik heb er nog een maar die is eigenlijk mislukt, omdat degene de grap niet snapte (op z'n zachts gezegd) Iemand interesse?
wat zei je dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:08 schreef patty het volgende:
Ik heb er nog een maar die is eigenlijk mislukt, omdat degene de grap niet snapte (op z'n zachts gezegd) Iemand interesse?
Ik zei van dit is mijn broer... en toen kwam er een vent in beeld. Maar die gast bleef doorgaan .. uiteindelijk is het een beetje goor geworden allemaal en ben ik maar gestoptquote:
Je hebt dus echt de bestanden vcdcut.exe en _VCDCUT.EXE gekopieerd naar C:\Program Files\Jiao System, Ltd\VCDCut Pro V4.14\ ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die in de OP staat bij Wiki crack ook gedraaid
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:11 schreef patty het volgende:
[..]
Ik zei van dit is mijn broer... en toen kwam er een vent in beeld. Maar die gast bleef doorgaan .. uiteindelijk is het een beetje goor geworden allemaal en ben ik maar gestopt![]()
Maar tussendoor zitten wel wat leuke dingetjes, zoals dat hij even laat zien hoe hij mij gaat beffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |