quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:59 schreef coz het volgende:[..]
dat klinkt wel positief (voor eigenschappen (start +break) van/en deze computer (start + e
![]()
).. en voor netwerkomgeving*.... maar prullenbak gebruik ik toch nooit - tenzij per ongeluk
Ik gebruik het voor Firefox (ctrl+alt+i), het openen van dumpmap waar m'n internetdownloads binnenkomen (ctrl+alt+u), de map waar de downloads van azureus binnenkomen (ctrl+alt+t), openen van Thunderbird (ctrl+alt+m), Scherm op stand-by zetten mbv wizmo (ctrl+alt+L), opstarten van winamp (ctrl+alt+F6), opstarten van internetexplorer (ctrl+alt+F7).
De gekozen sneltoetsen lijken nu wat vreemd, maar deze liggen in de buurt van de rechteralt (greyalt), zodat je ze makkelijk met één hand kan intoetsen en er zijn er in de loop van de tijd een paar die ik na het opnieuw installeren van de pc niet meer heb ingesteld, omdat ze niet gebruikt werden.
Openoffice.org Writer en Calc ("word" en "excel") en Nero heb ik in m'n quicklaunch-balkje en wat ik verder gebruik staat in de linkerhelft van het startmenu. Het is echt een zeldzaamheid dat ik "alle programma's" open.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.