quote:Performance:
NOS:
498 rwhp @ 6100rpm
572rwtq @ 3800pm
No NOS:
367rwhp @ 6100rpm
358rwtq @ 4800rpm w/ out nitrous
quote:Mods already installed:
Vortex Rammer air box/duct
178^ thermostat w/ integrated fan controller
Throttle body coolant bypass
Ford SVO 30lb injectors
Fikse FM5 wheels
Tinted windows
TNT nitrous kit
MSD spark plug wires
NGK TR6 plugs
ja ben je regelmatig tegen gekomen maar echt praten? Neh dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef AMD64 het volgende:
[..]
In zo veel topics man
Wat doe je met het aankomende weekend? Al plannen?
Ik heb met mijn dronke gekke bek gezegt dat ik haar mee uit ga vragen. Dus binnen kort hang ik er aanquote:
Zondag ga ik iig naar het laatste thuisduel van mijn ploegjequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ben je regelmatig tegen gekomen maar echt praten? Neh dat weet ik niet meer![]()
En nee nog geen plannen voor het weekend. En jij?
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb met mijn dronke gekke bek gezegt dat ik haar mee uit ga vragen. Dus binnen kort hang ik er aanZal wel weer een versier blunder worden
![]()
Ik laat weten hoe het gaat aflopen
waarom niet volgens de regelsquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:18 schreef Hugster het volgende:
hij is niet volgens de regels
maar hij is wel van Fugie
ik heb vandaag nog niet gerookt btwweet niet wat ik meemaak
wat niet volgens de regels ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:18 schreef Hugster het volgende:
hij is niet volgens de regels
maar hij is wel van Fugie
ik heb vandaag nog niet gerookt btwweet niet wat ik meemaak
Ja precies ja dat word weer een verhaal appart denk ikquote:
Ah nou veel plezier daar danquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zondag ga ik iig naar het laatste thuisduel van mijn ploegje
En voor de rest. Geeen idee
Moet de PTA een professioneel slopersbedrijf inhuren om die plaat voor je kotskop doorheen te rammen? Nah, nog 1 keer dan. Eén, twee drie:quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gaat wel goedkomen, straks weer maanden zonder voetbal
ik vind directe taalgebruik goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef Pr0nI het volgende:
[..]
Moet de PTA een professioneel slopersbedrijf inhuren om die plaat voor je kotskop doorheen te rammen? Nah, nog 1 keer dan. Eén, twee drie:
t.y.f. o.p.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef Pr0nI het volgende:
[..]
Moet de PTA een professioneel slopersbedrijf inhuren om die plaat voor je kotskop doorheen te rammen? Nah, nog 1 keer dan. Eén, twee drie:
t.y.f. o.p.![]()
ja man, ik ben helemaal van het padje afquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom niet volgens de regels
en nog niet gerookt![]()
![]()
GEK!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja man, ik ben helemaal van het padje af![]()
God het kan tellenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef Pr0nI het volgende:
[..]
t.y.f. o.p.![]()
AMD?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
Idd, bijna 500, en dat wordt een FATSOENLIJKE SC MET MOOIE PLAATJES EN GEEN GEKUT VAN AMD
ik wilde eigenlijk stoppen, maar mischien vanavond nog danquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga jij eens even HEEL snel een peuk opsteken
Dat is mooi. En als je nou ook even geen aspiratie meer hebt om in PTA te komen is het probleem opgelostquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AMD?
Oh en ik kan iedereen bij voorbaat gerust stellen: ik heb geen aspiratie om deel 500 (of deel 499, of deel 501) te openen
nou er zal wel weer een verhaal komen binnen kortquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef Pr0nI het volgende:
[..]
Ik heb liever jouw theekransjespraat, met name over versieren.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:45 schreef DeltaHF het volgende:
Dammit; ik kan verdorie dinsdag pas mn auto ophalen; omdat ik moet werken zaterdag en maandag issie gesloten
Als je dit een feestje noemtquote:Een Britse miljardair trekt alle registers open voor de bar mitswa van zijn zoon. Zelfs Beyoncé komt.
Megafeest
Met de bar mitswa wordt een joodse jongen als hij 13 jaar is geworden in de geloofsgemeenschap opgenomen. Voor de meeste joden is dit aanleiding voor een groot feest, en de Britse miljardair Philip Green pakt voor zijn zoon nog eens extra uit.
Privé-optreden
Green heeft onder meer Beyoncé en haar groep Destiny's Child gestrikt voor een privé-optreden in het hotel Grand Hotel du Cap-Ferrat op een privé-eilandje aan de Rivièra. Waarschijnlijk komt ook Justin Timberlake een nummertje zingen.
Tijdelijke synagoge
De miljardair heeft zelfs een tijdelijke synagoge laten inrichten op het terrein van het hotel voor de officiële ceremonie rond zijn zoon. Het feestje kost Green in totaal 6 miljoen euro.
ga jij altijd je vriendin beffen als je boos bent?quote:
Goedmaaksex isquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef Youp het volgende:
[..]
ga jij altijd je vriendin beffen als je boos bent?![]()
gecondoleerd trouwens...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk stoppen, maar mischien vanavond nog dan
Ooh kut, essay moet nog af...quote:
Ouwe geilaard die je bentquote:
ga je dan je hond beffen of zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:59 schreef DeltaHF het volgende:
JA dat word dan wel goedmaaksex met rechts op dit moment hoor![]()
ja alsof ik dat nog niet geprobeerd hebquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:09 schreef Sjoewe het volgende:
Hug, regel 1 van stoppen is dat je het niemand verteld tot je daadwerkelijk gestopt bent
Zonde van het statiegeldquote:
hey!! wel ff nadenken he! voordat je een afspraak maakt! ff vleesch keuren over de webcam ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga je dan je hond beffen of zo![]()
Of of of ben je eigelijk een vrouw
als je vrouw bent wil je dan met mij afspreken
ook_gek drinkt geen bierquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Statiegeld??Zonde van het bier hoor je te zeggen
![]()
mjah... ik twijfel nog... gister was ie aan t huilen dat ie bang was voor hugsterquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah... ik twijfel nog... gister was ie aan t huilen dat ie bang was voor hugstermoet haast wel een vrouw zijn he!
geld eisenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Zit ik zonet te kijken op de site van een van mn favoriete artiesten... Ga ik naar de laatst toegevoegde foto's kijken, blijkt dat ik ze zelf heb gemaakt
Hij leest mee hier op Fok blijkbaar
minder he... misschien een gesigneerd exemplaar?quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
T is dat ik zn nieuwste CD net gister heb gekocht, anders kon ie die gaan sturen
ja ik dacht ookalquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh god, ik ben even 2 uurtjes ofzo niet online en meteen weer een SC vol?
Ik heb nog maar 3 van zn 6 CDs, en zn boeken heb ik alleen in de bieb gelezenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:41 schreef Youp het volgende:
[..]
minder he... misschien een gesigneerd exemplaar?verpats je deze gewoon weer
dat is dan wel weer mooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 3 van zn 6 CDs, en zn boeken heb ik alleen in de bieb gelezenDus ik kan nog wat leuke dingetjes vragen
Maar ik ben al lang blij dat hij mn naam plus copyright bij de foto's heeft staan
dat is mijn vrouwelijke kant. Elke man heeft zo zijn eigen vrouwelijke kanten. Maar veel durven dat niet te laten zien. Ik wel en dat vinden vrouwen leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:24 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah... ik twijfel nog... gister was ie aan t huilen dat ie bang was voor hugstermoet haast wel een vrouw zijn he!
mijn vrouwelijke kant is wat minder duidelijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is mijn vrouwelijke kant. Elke man heeft zo zijn eigen vrouwelijke kanten. Maar veel durven dat niet te laten zien. Ik wel en dat vinden vrouwen leuk![]()
* Jofunu-kun kan geen fuck behalve beter rijden dan z'n schoonvader..quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:48 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn vrouwelijke kant is wat minder duidelijkmaar hij is er wel...
* Youp kan koken enzo
waarom krijg hij een keuze? Tieft donder straal hem er uitquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, die AMD.
Die is nog n00bisher als/dan ik
Enja herman, ik ga zo. Eerst nog even een topic met 200+ foto's openen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef Spyronius het volgende:
PTA lijkt me en anders doe je het gewoon om herm te pesten
aahhh 1990 wat een jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is dan ook een grap uit 1990
Zeer waarschijnlijk ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:41 schreef Spyronius het volgende:
[..]
aahhh 1990 wat een jaar
mar hij blijft leuk, ook al ben ik misschien de enige die hem leuk vind
En dan gewurgd worden tussen de benen van Famke Jansen zekerquote:
ik heb deze nog nooit gezien volgensmijquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:45 schreef Spyronius het volgende:
Al is dit toch een van m'n minder favo james bond films.
lekker tochquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan gewurgd worden tussen de benen van Famke Jansen zeker
Jaap, je bent af en toe maar een smerig ventjequote:
ja min dat wurgen danquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jaap, je bent af en toe maar een smerig ventje
Sssssst, ik wil 'm niet voor de trein jagenquote:
kan... maarja ze zijn alle james bond films uit aan het zenden de laatste tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:52 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Deze was ook nooit echt populair, was niet echt een topper.
hoeft ook niet, hij rijgt zichelf binnenkort toch om een boomquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sssssst, ik wil 'm niet voor de trein jagen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sssssst, ik wil 'm niet voor de trein jagen
Net als de afgelopen 10 jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef Youp het volgende:
[..]
kan... maarja ze zijn alle james bond films uit aan het zenden de laatste tijd
jupquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoeft ook niet, hij rijgt zichelf binnenkort toch om een boom
Hopelijk wel op dat apenbrommertje, t zou zonde zijn als dat stukje beiers erfgoed voor de tweede keer de vernieling in gingquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoeft ook niet, hij rijgt zichelf binnenkort toch om een boom
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
Even een momentje stilte voor de bedenker van koud bier ....
quote:
waarschijnlijk nooitquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
WANNEER IS HET NOU EENS GVD AFGELOPEN MET AL DIE SLECHTE SEKSUELE TOESPELINGEN DE HELE TIJD
ah gossie, beetje sexueel gefrustreerd?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
WANNEER IS HET NOU EENS GVD AFGELOPEN MET AL DIE SLECHTE SEKSUELE TOESPELINGEN DE HELE TIJD
Ja en ze komen niet eens van mij afquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
Dildo gekocht vandaag dan??quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en ze komen niet eens van mij af.
Duh dit is een internet forum, daar komen alleen seksueel gefrustreerdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:10 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ah gossie, beetje sexueel gefrustreerd?
Het ging prima, tot begin deze week, toen is Youp druk gaan posten, AMD is er ineens en een of andere spyronius probeert hier leuk te doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hoe gaat het hier enzo?
met mij gaat alles ok..quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het ging prima, tot begin deze week, toen is Youp druk gaan posten, AMD is er ineens en een of andere spyronius probeert hier leuk te doen.
Maar verder alles prima![]()
Hoe is het met jou dan?
Lekker tochquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
met mij gaat alles ok..
druk met de zaak alleen.. maar dat is natuurlijk alleen maar goed
Misschien lichte vorm van alzheimer, ik ben minstens al twee weken bezig hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het ging prima, tot begin deze week, toen is Youp druk gaan posten, AMD is er ineens en een of andere spyronius probeert hier leuk te doen.
Maar verder alles prima![]()
Hoe is het met jou dan?
Slik je die pas sinds deze week dan of wordt je altijd geil in je stopweek?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
Van de pil gaat de geilheid een beetje weg.
Dat jullie dat niet weten.
Waarom slik je hem dan; mutsquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
sterfquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Misschien lichte vorm van alzheimer, ik ben minstens al twee weken bezig hier
Nee, wij hebben alleen een pil waar de geilheid van terug komt, zo'n blauwe weet je welquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Slik je die pas sinds deze week dan of wordt je altijd geil in je stopweek?
ik ken mensen die daar geen last van hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb dat ook niet altijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ken mensen die daar geen last van hebben
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:17 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee, wij hebben alleen een pil waar de geilheid van terug komt, zo'n blauwe weet je wel
jij snapt hetquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat met een condoom sexelen vies is.
you just didquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet altijd.
Maar dat ga ik jullie niet zeggen.
Weet je hoe pijn dat doetquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ging Timmeeehhhyyy door de rode zee?
hmm jammer zeg, nu moet ik weer wachten tot al die geile breezah sletjes op m'n msn weer online komen.quote:
Da's klote, supergeil zijn en niet kunnen ketsenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je hoe pijn dat doet! Dus nee, dat mag ie niet van mij
.
Je hebt het dus wel eens geprobeerdquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ja, heb dan toch eens medelijdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's klote, supergeil zijn en niet kunnen ketsen
Post ze hier maar ondertussen dan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
hmm jammer zeg, nu moet ik weer wachten tot al die geile breezah sletjes op m'n msn weer online komen.
Pijn?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Maar ik heb een hekel aan condoomsquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pijn?mijn ex was altijd zo geil dan dat ze gewoon niet kon stoppen, maar dan deed ik echt wel een condoom om
quote:
Die heb ik een tijdje geleden een aantal malen al gequote jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:25 schreef Sjoewe het volgende:
Waar moet het heen met de wereld
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3248626
iK WeR BIj De suPah 8eR dE kAsSaATjUh sTrOnT fETquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:25 schreef Sjoewe het volgende:
Waar moet het heen met de wereld
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3248626
gelukkig heb ik de laatste tijd weinig tijd voor fokquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal je even bijpraten, sinds IJsmeis hier weer post komen er ineens allemaal kansloze rukkertjes hier posten. En dus gaat het tegenwoordig vanaf het moment dat IJsmeis weer post tot ze naar bed gaat over sex. Daarna gaat het gewoon weer over de gebruikelijke onzin.
Ze kreeg t altijd voor elkaar dat we dan bij mij waren, ik deed uit voorzorg dan al 2 lakens op mn bedquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik heb een hekel aan condooms.
En mijn bed mag ook wel schoon blijven!
Mijn nick, wat doe jequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal je even bijpraten, sinds IJsmeis hier weer post komen er ineens allemaal kansloze rukkertjes hier posten. En dus gaat het tegenwoordig vanaf het moment dat IJsmeis weer post tot ze naar bed gaat over sex. Daarna gaat het gewoon weer over de gebruikelijke onzin.
robuust doch geil.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:28 schreef Youp het volgende:
breezahsletjes... net zo erg als negers op tmf
Dáárom moet je het onder de douche doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze kreeg t altijd voor elkaar dat we dan bij mij waren, ik deed uit voorzorg dan al 2 lakens op mn bedik haat condooms ook, maar dat is beter dan een lul die eruit ziet alsof ermee in vers vlees is gesneden (
)
Over een weekje zal het wel over zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de laatste tijd weinig tijd voor fok![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Topic is klaar en speciaal voor german niet een sin PTA
Sexbierumer pinkstercross [modemkillend fotoverslag]
Over een weekje ben ik nog steeds hier hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Over een weekje zal het wel over zijn
oja als je ergens TMF bij zet is het een overtreffende trap... dus breezahsletjes = net zo erg als negersquote:
Ze hield niet van sex onder de douche of in badquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dáárom moet je het onder de douche doen.
Ah dus jij stopt er eerst de douchekop in?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dáárom moet je het onder de douche doen.
op http://www.heitelan.nl kun je hem uitprintenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet ooit nog het plaatsnaambord van Sexbierum verroveren
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Topic is klaar en speciaal voor german niet een sin PTA
Sexbierumer pinkstercross [modemkillend fotoverslag]
timsysteemsquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over een weekje ben ik nog steeds hier hoor.
poesdoesquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ah dus jij stopt er eerst de douchekop in?![]()
Wil je dat ik hier al mijn sexervaringen plaats ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ah dus jij stopt er eerst de douchekop in?![]()
Alleen jij kan ons nog redden, want Tjabbo en TF zijn ook in geen velden of wegen te bekennenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is iedereen gek geworden in PTA ofzo...
wat staat hierquote:Wij bouwen computersystemen naar uw wensen en kunnen uw computer repareren wanneer dit nodig is.
En als U graag wat meer wilt weten over hoe je moet omgaan met een computer kunnen wij U binnenkort een kleine computercursus, thuis bij U aanbieden.
Als je dat prettig vind, ik zal je niet tegenhoudenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier al mijn sexervaringen plaats ?
Ik zou ook hard wegrennen als mod...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alleen jij kan ons nog redden, want Tjabbo en TF zijn ook in geen velden of wegen te bekennen
Je kantelt zelf geen bier?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op http://www.heitelan.nl kun je hem uitprinten![]()
Maar als je dat bord toch komt halen, mail me even van te voren, we hebben nog een half krat bier staan wat op moet
Hoeft niet, mag wel, anders graag per msn/mail/telefoon/live ervaringenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier al mijn sexervaringen plaats ?
Ga weg.
Ik heb er al opmerkingen over gehoordquote:
TF zit stiekem mee te lezen hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alleen jij kan ons nog redden, want Tjabbo en TF zijn ook in geen velden of wegen te bekennen
Ik heb het idee dat ze samen een donker kamertje hebben opgezochtquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
wie, wie, wie???quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
huishoudelijke mededeling
Krijg klachten over doodsverwensingen.....is niet de bedoeling....
Mag niet volgends de policy dus voor degenen die het gedaan hebben![]()
Maar eve serieus, tis beter om het niet meer te doen, de meesten weten wel wat voor een consequentie erop kan staan.....
Heb zelf geen zin om een ban ervoor aan te vragen dus maak het er dan ook niet aan.....
dank u voor de aandacht![]()
einde huishoudelijke mededeling
alsof we het over beelzebub himself hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
Maar eve serieus, tis beter om het niet meer te doen, de meesten weten wel wat voor een consequentie erop kan staan.....
Heb zelf geen zin om een ban ervoor aan te vragen dus maak het er dan ook niet aan.....
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
Maar AMD is dat wel gewendquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
je kunt beter vragen wie nietquote:
AMD64 gok ik zoquote:
een batchquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kan natuurlijk een batch gaan schrijven die iedere SC in een kwartiertje volblaft
Ik zei het tochquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
alsof we het over beelzebub himself hebben
Ach kerel lazer toch opquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:40 schreef Spyronius het volgende:
[..]
![]()
Nee maar serieus ik was het echt niet.
Nooit begrepenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik snap niet dat er mietjes zijn die er niet tegen kunnen dat een totaal onbekende via een forum zegt dat hij maar dood moet..
Jullie?
Ik moet altijd huilen als herman dat doet, dus ja moest er wat aan doen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik snap niet dat er mietjes zijn die er niet tegen kunnen dat een totaal onbekende via een forum zegt dat hij maar dood moet..
Jullie?
Moest jij geen project iets gaan makenquote:
Misschien luisteren sommige users er te goed naarquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jullie?
wat hebk gemistquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
AMD ook, trein koppen enzo.
Hij is ook al boos weg gegaan op msn. ofzo..
Jank maar flink doorquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen als herman dat doet, dus ja moest er wat aan doen.
Welke lamlul lag er te klagen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef ThaFreak het volgende:
sssssstquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moest jij geen project iets gaan maken
Wees er maar trots op, neem dan een avatar van een echt merk, lada ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hij gebruikt een Toyota avatar..
dat mogen alleen Tjabbo en ik..
Nu maak je vriendenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, neem dan een avatar van een echt merk, lada ofzo
Ga zelf doodquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iedereen moet dood
nu krijg ik een ban![]()
beetje liggen motorlessen... en jullie allemaal pret maken hequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[pta slowchat] Toyota Prius 1.5 - Cil. inh. 1497
dude, iedereen hier behalve Fugie HAATquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef Spyronius het volgende:
Mooi zo, Sporting Lisabon is lekker afgemaakt door de ruskies
Welnee; yvonnne kan je gewoon en-plein-public uitmaken voor smerige machtsgeile kuttyfusklote admin (in CAPS in de titel)quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
Fuck, als yvonne dit ziet krijg ik gelijk een permban.
offe...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[pta slowchat] Toyota Prius 1.5 - Cil. inh. 1497
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:45 schreef ThaFreak het volgende:
doet er verder niet toe waar en van wie de klachten komen, maar waar het op meer komt....
ik kan niet iedere keer mijn ogen de andere kant op draaien bij dit soort dingen.....
Hmm denk ik een ander onderwerp voorbij te laten komen wat niets met sex te maken heeft, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
dude, iedereen hier behalve Fugie HAATvoetbal
, dus daar hoef je hier niet mee aan te komen
Alles draait om sex.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:47 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm denk ik een ander onderwerp voorbij te laten komen wat niets met sex te maken heeft, is het weer niet goed.![]()
et lijkt me zo kut om mod te zijn en altijd maar voor het zogenaamde "goede" op te moeten komen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:45 schreef ThaFreak het volgende:
doet er verder niet toe waar en van wie de klachten komen, maar waar het op meer komt....
ik kan niet iedere keer mijn ogen de andere kant op draaien bij dit soort dingen.....
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:45 schreef ThaFreak het volgende:
Vooral als je het er totaal niet mee eens bentquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
et lijkt me zo kut om mod te zijn en altijd maar voor het zogenaamde "goede" op te moeten komen.
is dat allesquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
offe...
[PTA SlowChat] 2002 Corvette Z06 @ 498 RWHP
Het bepalen wat iemand wel en niet mag zeggen is sowieso een slechte zaak en doet mij denken aan een bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vooral als je het er totaal niet mee eens bent
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
et lijkt me zo kut om mod te zijn en altijd maar voor het zogenaamde "goede" op te moeten komen.
in pta valt het wel mee, er mag veel erg veel.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
pff sletquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht het is weer leuk geweest, ik kruip met m'n boek en diskman in bed. Morgen Weer hard er tegenaan
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:51 schreef Hugster het volgende:
TF net op MSN ook van ik haat godverdomme ook die AMD64 en die Spyronius maar ik moet als mod nu toch echt ff wat van me laten horen ook al wil ik dat persoonlijk niet![]()
Whehehehe... mij ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het bepalen wat iemand wel en niet mag zeggen is sowieso een slechte zaak en doet mij denken aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Pssst ik had het er gister al mer Herm over op MSN, we moeten binnenkort een Utrecht meetje gaan houdenquote:
is coolquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pssst ik had het er gister al mer Herm over op MSN, we moeten binnenkort een Utrecht meetje gaan houden
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht het is weer leuk geweest, ik kruip met m'n boek en diskman in bed. Morgen Weer hard er tegenaan
Dat wil jij niet wetenquote:
oiquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
zonder avatar al zowiso een nobody
hoi tommy![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dat wil jij niet weten
Trouwens wij hadden ooit een interessante natuurkundige visie over iets hier op pta, is al een tijd geleden. Maarja sinds herman mijn geest heeft verpest zal dat nooit meer gebeuren.
Ik ben blij dat ik jou naar de klote heb mogen helpenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dat wil jij niet weten
Trouwens wij hadden ooit een interessante natuurkundige visie over iets hier op pta, is al een tijd geleden. Maarja sinds herman mijn geest heeft verpest zal dat nooit meer gebeuren.
Dat was op het oude forum, dus kan het ook niet meer opzoeken volgens mij en is ook al een jaar terug ofzo.quote:
whehehequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef Geqxon het volgende:
WAT IS VATHORST TOCH EEN HOERIGE NIEUWBOUW BUURT
Jesus, je hebt daar fietspaden die zomaar doodlopenIk dus vol in de remmen, maar doordat daar grind lag helaas zwaar onderuit geschoten. Voor-as krom
Gelukkig reed ik maar 30 ofzo, met > 40 was de schade niet te overzien
Dit is nieuw voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
En BTW, Tommy is the godfather of PTA, dus hou je gedeisd spyronius
he sleeps with the fishesquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
En BTW, Tommy is the godfather of PTA, dus hou je gedeisd spyronius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |