quote:Performance:
NOS:
498 rwhp @ 6100rpm
572rwtq @ 3800pm
No NOS:
367rwhp @ 6100rpm
358rwtq @ 4800rpm w/ out nitrous
quote:Mods already installed:
Vortex Rammer air box/duct
178^ thermostat w/ integrated fan controller
Throttle body coolant bypass
Ford SVO 30lb injectors
Fikse FM5 wheels
Tinted windows
TNT nitrous kit
MSD spark plug wires
NGK TR6 plugs
ja ben je regelmatig tegen gekomen maar echt praten? Neh dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef AMD64 het volgende:
[..]
In zo veel topics man
Wat doe je met het aankomende weekend? Al plannen?
Ik heb met mijn dronke gekke bek gezegt dat ik haar mee uit ga vragen. Dus binnen kort hang ik er aanquote:
Zondag ga ik iig naar het laatste thuisduel van mijn ploegjequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ben je regelmatig tegen gekomen maar echt praten? Neh dat weet ik niet meer![]()
En nee nog geen plannen voor het weekend. En jij?
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb met mijn dronke gekke bek gezegt dat ik haar mee uit ga vragen. Dus binnen kort hang ik er aanZal wel weer een versier blunder worden
![]()
Ik laat weten hoe het gaat aflopen
waarom niet volgens de regelsquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:18 schreef Hugster het volgende:
hij is niet volgens de regels
maar hij is wel van Fugie
ik heb vandaag nog niet gerookt btwweet niet wat ik meemaak
wat niet volgens de regels ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:18 schreef Hugster het volgende:
hij is niet volgens de regels
maar hij is wel van Fugie
ik heb vandaag nog niet gerookt btwweet niet wat ik meemaak
Ja precies ja dat word weer een verhaal appart denk ikquote:
Ah nou veel plezier daar danquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zondag ga ik iig naar het laatste thuisduel van mijn ploegje
En voor de rest. Geeen idee
Moet de PTA een professioneel slopersbedrijf inhuren om die plaat voor je kotskop doorheen te rammen? Nah, nog 1 keer dan. Eén, twee drie:quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gaat wel goedkomen, straks weer maanden zonder voetbal
ik vind directe taalgebruik goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef Pr0nI het volgende:
[..]
Moet de PTA een professioneel slopersbedrijf inhuren om die plaat voor je kotskop doorheen te rammen? Nah, nog 1 keer dan. Eén, twee drie:
t.y.f. o.p.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef Pr0nI het volgende:
[..]
Moet de PTA een professioneel slopersbedrijf inhuren om die plaat voor je kotskop doorheen te rammen? Nah, nog 1 keer dan. Eén, twee drie:
t.y.f. o.p.![]()
ja man, ik ben helemaal van het padje afquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom niet volgens de regels
en nog niet gerookt![]()
![]()
GEK!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja man, ik ben helemaal van het padje af![]()
God het kan tellenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef Pr0nI het volgende:
[..]
t.y.f. o.p.![]()
AMD?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
Idd, bijna 500, en dat wordt een FATSOENLIJKE SC MET MOOIE PLAATJES EN GEEN GEKUT VAN AMD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |