Ga van mijn planeet af.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:14 schreef AMD64 het volgende:
Lol. Die auto heeft mijn collega ook
Puike bak (opgeknapt)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:42 schreef fmase het volgende:
Zo te zien heb je een LPG tank eronder? Dan zou je met hulpveren kunnen werken. ( wij hadden dat vroeger ook onder onze 240 met LPG)
Deze heeft geen druk systeem. Daar heb ik al eens een x naar gekeken. Waar zou dat ventiel moeten zitten dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:48 schreef dark_humanity774 het volgende:
Kan zijn dat er niveauregeling op zit, ik weet niet of volvo dat toen ook had. Mijn 79'er opel heeft dat wel en kun je mbv perslucht verstellen. gewoon ff in de achterbak zoeken naar een ventiel. anders zijn idd waarschijnlijk je schokbrekers lek..
tja die kan overal zitten, bij mij op de instap (of hoe zeg je dat bij de bagageruimte) van de achterbak. maar ik heb een sedan. bij een stationbak ziitten ze vaak aan de zijkant op de vloer van de bagageruimte, moet je ff de bekleding wegtrekken. gewoon ff goed zoeken overal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:00 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[..]
Deze heeft geen druk systeem. Daar heb ik al eens een x naar gekeken. Waar zou dat ventiel moeten zitten dan?
de 245 heb jij maar heette begin jaren 80 nog 245, dus wellicht heb je een automatische regelingquote:De 245 modellen bezitten allemaal de ruitensproeier en wisser op de achterklep en vier sjorogen en vanaf de GL tevens een semi automatische niveauregeling.
ik zeg schokbrekers indien uitgerust met hoogteregelingquote:Zijn het nu veren of schokdempers?![]()
quote:http://www.fcpgroton.com/volvo240rearsuspension.htm
You need part number 1229628
Nick Bauer
FCP Groton
734 Poquonnock Road
Groton, CT 06340
1-877-634-0063 toll free (from 9-5 eastern time Monday thru Friday) 1-860-445-7340 outside US
1-860-445-0511 Fax
kun je idd beter ff aan hun vragen, ik heb geen verstand van die volvo legertanksquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:21 schreef Het_Biertje het volgende:
Heb ff met zo'n volvo site gemaild. probleem uitgelegd;
[..]heb nu 3 verschillende adviezen ....
nee. helaas.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:26 schreef dark_humanity774 het volgende:
heb je geen instructieboekje bij de auto die hierover wat verteld?
idd. Nu is de kans wel aanwezig dat z'n schokdempers ook versleten zijn, maar daar gaat i niet doorgezakt van hangen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:17 schreef Hyperdude het volgende:
Volgens mij zijn je veren gewoon op; of is je gastank te zwaar voor de huidige veren.
De veren kunnen idd op zijn ja maar als zijn volvo hoogteregeling heeft is de kans groot dat het daar aan ligt. Geloof me, ik heb ook niveauregeling en als je het niet afstelt hangt ie ook met z'n buik over de grondquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
idd. Nu is de kans wel aanwezig dat z'n schokdempers ook versleten zijn, maar daar gaat i niet doorgezakt van hangen.
Als ik otoo wil schrijven dan schrijf ik otooquote:
Stop maar heel snel met soepen voordat het NOG slechter wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef pieter_pontiac het volgende:
Misschien is dit een oplossing?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Allemachtig, wat een sloep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |