Er was nooit sprake van dat je zou blijven logeren, zover ik weet, toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef Minkeltje het volgende:
Tsss, ik wordt niet eens genoemd door MarchienMaar goed ik weet mn plaats...
Natalie mag me ook niet... Niemand mag me whehehehehe
En dat terwijl je zelf ook redelijk noordelijk woontquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Luxeprobleem heb ik. Heb de keuze uit maar liefst 3 bedden
Maar aan jou heb ik een belofte gedaan, daar ben ik me van bewust. Wil nog even overleggen met Nikky en dan gil ik. Komt goed
Vergeet niet dat ik je eng vind!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:15 schreef Minkeltje het volgende:
Tsss, ik wordt niet eens genoemd door MarchienMaar goed ik weet mn plaats...
Natalie mag me ook niet... Niemand mag me whehehehehe
Écht?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja hoor, net als ik Vinkhuizen tot mijn tweede thuis maak
parelflatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Écht?
Toch niet in de buurt van de Basaltflat?
Geen kans meer dat ik op je verschijning moet letten als ik morgen door de Groningse straatjes loop, dus?...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:36 schreef Loedertje het volgende:
Sorry, inmiddels ben ik () niet meer woonachtig daar , kom dus niet
idemquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:11 schreef Natalie het volgende:
Ik ben er al iets eerder. Wil nog even iets drinken in de stad en wat rondlopen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:27 schreef Minkeltje het volgende:
Trouwens stuk ellende van een LINKSEPINKSIE, waar en HOELAAT spreken we af ????
Ik neem spuitstoepkrijt meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Morgen hier:
http://webcam.exception.nl/
Zo rond een uur of 3 a 4.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:50 schreef P8 het volgende:
ik kom waarschijnlijk wel morgen, maar ik kan maar tot een uur of 5/6
hoelaat en waar begint et? ik heb geen zin om terug te lezen![]()
Waarom spreek je dat van volgende week af ,dan? Je weet toch dat er een Groningen-meet op de kalender stond?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:19 schreef Crizje het volgende:
Ik zeg helaas af. Ik had vorige week al iets en volgende week ook, en da's duur voor een 17-jarige.
Nahjaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:08 schreef Natalie het volgende:
Even zien: Marchien en Tara zijn al in de stad. Ik geloof rond 15.00 uur, geloof ik.
Ik kom iets later omdat ik opgepikt wordt door Minkeltje op zijn weg naar Groningen.
Laten we afspreken bij De Drie.
Nikky komt 's avonds.
Wiets komt ook 's avonds.
Graveland, ik kan je m'n nummer wel mailen, maar ik denk niet dat je er iets aan hebt, omdat er dus om 15.00 nog niet ben..
Bijnaquote:
Die gozer rijd hard.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:21 schreef Jordy-B het volgende:
*terug is van de meet...
't was niet bepaald druk... bijna een minimeet.
(maar die meneer met de witte sjaal (of shawl...) was aanwezig,,, Net als die wilde meid uit Roden en dat schattige meisje uit Groningen met die twinkel in d'r ogen)
En wel heel gezellig
't was bijna net zo eng als bij jou...quote:
Hahahahahaha !!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 01:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't was bijna net zo eng als bij jou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |