Niet emmerenquote:
dank uquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:43 schreef skiczukie het volgende:
Mij mag je er uithalen Natalie. Andere keer misschien.
Zeg het maarquote:
Okee, laat maar staan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zeg het maar
Zal ik je op de misschienlijst laten staan, of niet?
Wedden dat jij niet komt.quote:
Paxlie stond nog op de misschienlijst, terwijl hij in deel II al had aangegeven wél aanwezig te zullen zijn. Dat heb ik even verbeterd, en daarnaast wat smileys en opsommingstekens geplaatst.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:45 schreef Minkeltje het volgende:
ik kom nog steeds
En wat was er trouwens mis met de openingspost??? :|
quote:
Ja. Ga es naar de Zolder.quote:Maar heb je andere/betere ideetjes? Gooi ze in de groep!
Ideaal zoquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:42 schreef Natalie het volgende:
Gaat zo te zien een leuk clubje worden in Grun
Hmmm, ik word persoonlijk liever NIET gereanimeerd door een dronken artsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:30 schreef Minkeltje het volgende:
* Minkeltje vindt ook dat Isabeau meemoet
heeft liefst arts (i.o) in de buurt bij ons drinkgelag
van mij mag ze hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:49 schreef marchien het volgende:
[..]
Hmmm, ik word persoonlijk liever NIET gereanimeerd door een dronken arts
Stel dat ik iets in mijn oog heb en Isa raakt door de biertjes de weg kwijt en haalt mijn oog eruit, omdat er dan niets meer in mijn oog zit![]()
Ik wil Isa gráág mee, maar ze moet wel beloven dat ze geen medische handelingen op mij uitvoert als ze drie of meer drankjes op heeft![]()
Ik denk toch dat mijn lichaam, wetenschappelijk gezien, interessanter is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:33 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
van mij mag ze hoorhehe
* Minkeltje stelt zijn lichaam ter beschikking van Isabeau's wetenschap![]()
Ik begin me nu toch echt af te vragen wat voor zielig stukje rancune er achter je even zielige posts schuilt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:07 schreef Priapus het volgende:
Ik denk toch dat mijn lichaam, wetenschappelijk gezien, interessanter is.
Pizza.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Paxlie stond nog op de misschienlijst, terwijl hij in deel II al had aangegeven wél aanwezig te zullen zijn.
ik word gedwongenquote:
Jij bent kennelijk niet trots op je lichaam.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik begin me nu toch echt af te vragen wat voor zielig stukje rancune er achter je even zielige posts schuilt.
[..]
Jaja, ik ben een nerd, en nerds zijn zielig.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef Priapus het volgende:
Jij bent kennelijk niet trots op je lichaam.
Scharminkeltje?
Noem jezelf F-5-er ! Opgewonden standje.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jaja, ik ben een nerd, en nerds zijn zielig.
Ik snap hem. Grappig. Dolletjes.
Nou opflikkeren, kneus.
Sleep al die lui mee naar de Driequote:Op zondag 22 mei 2005 22:59 schreef RemCOW het volgende:
Er bestaat een kans dat ik niet kan 11 juni, aangezien ik misschien een vrijgezellenfeest heb...
(wat als het echt uitkomt dat het de 11e is écht niet op een andere dag kan)
Weet het binnenkort!
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:59 schreef RemCOW het volgende:
Er bestaat een kans dat ik niet kan 11 juni, aangezien ik misschien een vrijgezellenfeest heb...
(wat als het echt uitkomt dat het de 11e is écht niet op een andere dag kan)
Weet het binnenkort!
Jaaa!quote:
Hahaquote:Op maandag 23 mei 2005 19:32 schreef Minkeltje het volgende:
We kunnen Wiets weer als Mascotte inzettenDat heeft een heel groot positief effect op de aanloop van fokkers op een meet
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:18 schreef Fratz het volgende:
wellicht steek ik mijn hoofd ook nog even om de hoek.
ben benieuwd hoe zo'n groningenmeet qua gezelligheid isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:46 schreef Wiets het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar ik bied me aan hoor, zet mij maar als mascotte in. Maar ik geloof dat het sowieso heel leuk en druk gaat worden. *zin heeft*
*feest*quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:08 schreef Natalie het volgende:
Fratz op de misschienlijst en Graveland op de zekerlijst gepoot
Ik heb vandaag nog naar het thuisfront gebeld, maar 11 juni staat nog steeds op de misschien lijst, 1/3 kans zeg maar dat ik niet kan. Deze week weet ik 't nog hopelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:16 schreef Paxlie het volgende:
RemCOW roep is wat, kheb geen zin in last minute werk
Sind wanneer ben jij crew?quote:
*grom*quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:57 schreef RemCOW het volgende:
En ik kan nog steeds niet zeggen of ik nou wel of niet kan.
Zekers. Wil je op de 'misschien' of op de 'zeker'lijst?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:23 schreef Crazyivan het volgende:
Ja hallo mag ik niet komen ofzo?
*schop*quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:57 schreef RemCOW het volgende:
En ik kan nog steeds niet zeggen of ik nou wel of niet kan.
Idd .... en helaas geldt dat ook voor mijquote:Op zondag 29 mei 2005 11:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou ja, als het niet kan, dan kan 't niet.
Tsjah, helaas zijn er nóg belangrijkere dingenquote:
Het is oké, hoor.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:24 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Tsjah, helaas zijn er nóg belangrijkere dingen. Ik zou misschien later nog even jullie kunnen opzoeken, maarja daar heeft Paxlie niets aan..
hoi, ik heb het ruim van te voren aangegeven. Koe ook al een maand geleden dat het een misschien werdquote:Op maandag 30 mei 2005 01:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je zou toch denken dat als je het zover van te voren aangeeft, afzeggingen minder zijn
Overigens komen wij nog steeds
Zoals ik al zei: er kunnen zaken tussen komen die voor gaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 01:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je zou toch denken dat als je het zover van te voren aangeeft, afzeggingen minder zijn
Overigens komen wij nog steeds
Idd heb ook een keer een meeting gehad met een man/vrouwtje of 7.. keigezelligquote:Op maandag 30 mei 2005 12:10 schreef marchien het volgende:
Anders hebben we het met vijf man heel gezellig
Ik een keer in wageningen, met 4 man en op het drukste punt zelfs even met 6!!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:34 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Idd heb ook een keer een meeting gehad met een man/vrouwtje of 7.. keigezellig
Gunst... je hebt gelijk.. het was novemberquote:
We bijten niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:16 schreef classpc het volgende:
Ik twijfel nog, want ik ben nog nooit eerder op een meet geweest.
Heb je wel een kaartje?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:16 schreef classpc het volgende:
Ik twijfel nog, want ik ben nog nooit eerder op een meet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |