heb ik al gekeken en al een advertentie geplaatst.. en ook op andere site'squote:
is goed dan pijp ik mijn vriendje en dan krijg ik van jouw een gratis kooi;) DEAL!!!!quote:
uhm de diepte en breedte maakt niet zo gek veel uit als hij maar minimaal 600 cm hoog is:Dquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe groot moet die zijn dan?
600?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef Baloetjuh het volgende:
uhm de diepte en breedte maakt niet zo gek veel uit als hij maar minimaal 600 cm hoog is:D
Hoeveel had je dan in gedachte?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, wacht, had over gratis heengelezen
hij staat in leiden..
http://www.degoes.nl/quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef heiden6 het volgende:
Wat is/zijn (een) degoes?
Ah, dank, m'n waarde.quote:
Degoes zijn leuke beesten (één degoe, twee degoes), niet echt geheel exotisch, komen uit peru of iets in die richtingen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:04 schreef Harry_Sack het volgende:
Mijn god, als woestijnratten of chinchilla's niet verkopen, dan bedenk je gewoon iets exotisch als een degoe (of is het per definitie meervoud: degoes? )
O ja? Mijn kat zou het een leuke gelegenheid noemenquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Degoes zijn leuke beesten (één degoe, twee degoes), niet echt geheel exotisch, komen uit peru of iets in die richtingen.
Maar als mensen vragen wat een degoe nou is, zeg ik inderdaad altijd dat het familie is van de chinchilla, en lijkt op een kruising met een woestijnrat.
Één van mijn Degoes heet trouwens Don Degoe de la Vega (naar Don Diego de la Vega) lekker flauw...
Nou ik zal je wat zeggen, mijn kat krijgt geregeld issues met mijn degoes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja? Mijn kat zou het een leuke gelegenheid noemen![]()
wat is dat voor een zielig excuus van een katquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik zal je wat zeggen, mijn kat krijgt geregeld issues met mijn degoes.
Die beesten zeen heel erg nieuwsgierig en dapper en laten zich niet snel van de wijs brengen...
Plus, echt klein zijn ze ook niet.
Ik ken het beestje ook niet echt goed, had meer de associatie met een dierentuin bewoner tot ik echt ging zoeken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Nou ja, ik ken die beesten (degoes) ook verder niet, het lijkt me een gelegenheidsnaam voor een of ander bastaardprodukt dat gekruist is met allerlei andere succesformules uit een (Zuid-Amerikaans) land, zodat het slecht te achterhalen is of het echt een veelvoorkomend beest is..
Ach mijn kat is een echte boerderij kat, krijgt genoeg voer en komt om de drie dagen thuis met verse wonden, hij heeft menig hond aangevallen, dus kom me niet aan met een zielig excuus voor een katquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat is dat voor een zielig excuus van een kat![]()
Nou ja, ik ken die beesten (degoes) ook verder niet, het lijkt me een gelegenheidsnaam voor een of ander bastaardprodukt dat gekruist is met allerlei andere succesformules uit een (Zuid-Amerikaans) land, zodat het slecht te achterhalen is of het echt een veelvoorkomend beest is..
Een kat doet het altijd, maar ik zal het eens een poging wagen, Bluezzquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken het beestje ook niet echt goed, had meer de associatie met een dierentuin bewoner tot ik echt ging zoeken.
En zie http://www.degoes.nl/Huisdier.php
Maar goed, voordat je een huisdier aanschaft moet je je sowieso GOED inlezen en er langere tijd over nadenken of het wel wat voor je is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |