Zoietsquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:00 schreef creno het volgende:
das net zoiets als die massage-olie zeker ? als je dan erover blaast word dat warm...
op dit momentquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef wonderer het volgende:
Zoveel leuke dingen te ontdekken. *zucht*
Dan heb je vijf jaar een relatie.
CDP, je komt nu een beetje over als zo'n jengelend kind uit de supermarkt....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil ijs!
toiquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef petre86 het volgende:
*was binnenhaalt *hond uitlaat * hallo zegt *met een uur weer terug isoi
Haaaj sloetepetoetjequote:
5 jaar en drie dagen, ja.quote:
hahahaha, ik bedoelde op dit moment leuke dingen aan het ontdekken bij elkaarquote:
Nee, hij is op zijn werk. Moet nog tot zes uur wachten. En we hebben trouwens de rest van ons leven nog om dingen te ontdekken, dus we hebben geen haastquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:10 schreef creno het volgende:
[..]
hahahaha, ik bedoelde op dit moment leuke dingen aan het ontdekken bij elkaar
HAHAHAHAquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:08 schreef Ang3l het volgende:Des! Kijk wat ik vind!!
18-09-2004: Sloetje en Snollie
[afbeelding]
En toen was alles duidelijk ...... natuurlijk kun je dan niet meer een normale wedstrijd voetballen. Eerst zijn daar van die onbenullige zeurders van Wilhelminaschool 8 en daarnaast zitten er ook nog 2 van die lekkere dames langs de zijlijn om ON 5 weer eens aan te moedigen. Sloetje en Snollie waren dusdanig aanwezig dat de bal niet altijd lekker rustig rondgespeeld kon worden. De aanzienlijke afleiding zorgde zelfs voor een gele kaart van één van onze spelers, tja zo kan je ook niet de gehele wedstrijd voor de volle honderd procent geconcentreerd zijn.
Nou misschien ben k ook wel ff een jengelend kind met behoeftes.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef creno het volgende:
[..]
CDP, je komt nu een beetje over als zo'n jengelend kind uit de supermarkt....
die roepen de hele tijd mam ik wil ijs ! kijk mama, sponsding ijsjes...kabouterkut-ijsjes... Ik haat kinderen.... behalve cindy
Ik neem aan dat ze van links naar rechts op de foto staan, dus huids- en haarkleurgewijs ben ik dan wel snolliequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
HAHAHAHA.. Ongelooflijk
.. Nou dan ben ik Sloetje, ben je Snollie?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze van links naar rechts op de foto staan, dus huids- en haarkleurgewijs ben ik dan wel snollie
Jij vuige lurker ..quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, als het zo moet word ik echt homo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |