abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27123299
ik ben zoiezo voor de grondwet, maar tegen een referendum.... van te voren is al gezegd dat ondanks het referendum nog steeds de ministers en tweede kamer beslissen.... dat is dom, dat wekt alleen maar negatieve gevoelens op bij burgers als het referendum genegeert wordt....

de Europese Grondwet daarentegen, zal echt niets nieuws onder de zon brengen, wij nederlanders mogen onze drugs blijven verkopen, en onze hoeren laten neuken.... wat het daarentegen wel zal doen, is een garantie bieden dat nieuwe europese landen zich hetzelfde zullen opstellen als de rest van Europa, en dat het internationaal recht een stuk soepeler zal gaan verlopen..... want dat is nu een absolute pest pokken zooi....
pi_27246363
ja ik vind het denk ik ook wel stom dat hij geen eigen mening heeft. Denk ik.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:55:18 #53
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27252864
50% kans in deze dat je dezelfde mening hebt als een ander.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27253096
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:53 schreef Vigile het volgende:
Zit je naar 538 te luisteren, Ruud de Wild, heeft hij iemand aan de telefoon, en hij vraagt hem of hij voor of tegen gaat stemmen op de Eur. Grondwet.

Weetje wat die debiel zegt?
Debiel: Waarschijnlijk tegen...
Ruud: Waarom?
Debiel: meeste mensen die ik spreek zeggen tegen
Ruud: heb je geen eigen mening?
Debiel: het maakt me allemaal niet zoveel uit

Ik heb zooooooooooo een pokkehekel aan mensen die schaap-gedrag vertonen...allemaal achter de voorste aanlopen
Als ik je nu vraag wat je van een onbekende band vind dan ga je toch ook eerst kijken wat de meerderheid vind? En daarna ga je luisteren natuurlijk
pi_27257633
Actie is reactie...

Ik stem tegen omdat we zonder de europese unie een sterk land zijn geworden, dus die eu wet hebben wij niet nodig ook... Is alleen maar extra vaste lasten!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')