abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27123703
Hij zei dat het net zo groot werd als 3 standaard dvd cases op elkaar gestapeld, maar zo groot was ie nu ook al bijna.
pi_27123716
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:20 schreef HassieBassie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Iwata tijdens de persconferentie duidelijk hoorde zeggen dat de Revolution in de vorm waarop ie em bij zich had slechts een prototype was; de echte werd nog half zo groot?
Mnee. Kleiner, maar de helft lijkt me overdreven. Ik zie op de officiele foto's ook een hand om de schaal te bepalen, en ze zullen wel veel moeite moeten doen om dat allemaal aan te passen.
In normale woorden: de foto's die we allemaal hebben gezien van de Revo zijn van het prototype denk ik, al wordt de echte versie waarschijnlijk maar een paar centimeter kleiner.

Lekker doorspeculeren zeg ik
pi_27123788
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:23 schreef PeeJay het volgende:

[..]

Nouja, half zo groot heb ik m niet horen zeggen, maar wel dat hij idd kleiner zou worden
Is die conferentie nog ergens terug te zien? Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ik zn steenkolenJapans verkeerd verstaan heb, maar zoals ik het hoorde werd ie nog een stuk kleiner..
Big dick.
pi_27123848
Hij zei ook nog dat de kleuren niet de kleuren zouden zijn waarmee hij uit zal komen, en dat misschien wij als gamers nog goede ideeën hadden voor de kleur.
Wat wel een interesant voorstel is, maar daar heb ik nog niemand over gehoord. Een wedstrijd zal wel cool zijn, in opinie zou dan de degene die hem ontwerp naar de oude nes winnen.

Wat ik dus net zei:
quote:
Hij zei dat het net zo groot werd als 3 standaard dvd cases op elkaar gestapeld, maar zo groot was ie nu ook al bijna.
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:29:59 #130
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_27123878
Stel nou he, je ziet de zon opkomen, link staat voor je, kijk je naar links dan zie je een bruisende rivier, kijk je achterom dan zie je het donkere bos, rechts van je loopt mario die als extra'tje d'rbij zit. Oftewel je hebt dus 'n soort helm op maar je zit gewoon, de helm reargeert op je bewegingen maar je bestuurt er niet mee. (dat soort stuff heb ik al 'ns ooit gezien.) je bestuurt de game gewoon via 'n controller (misschien wel uit 2 stukjes. ) en de echte hardware zit in de revolution die is getoont tijdens de perconferentie van gisteren.

Hoe klinkt dat?
Gr.
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:31:38 #131
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_27123932
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nog kleiner? Dat heb ik gemist, mijn verbinding ging haperen toen. Maar dan gaat het helemaal nergens over? Waar willen ze de hardware plaatsen dan?
Hoe bedoel je "waar willen ze de hardware plaatsen"? Electronica kan vrij klein gemaakt worden hoor. Vergeet niet dat 2 DVD cases dikker is als een gemiddelde notebook.
pi_27123945
Ik verwacht niet heel erg veel van het revolutionaire in de controller (alla helm enzow), ik denk meer aan van die ingebouwde bewegings sensoren, zoals nu al gebruikt worden bij enkele GBA games.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:33:25 #133
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27123992
Iwata zei ook dat de productiekosten van een game in de tien miljoenen gaat lopen de volgende generatie. En daarom maken zij het maken van Revolution games exta goedkoop zodat kleine developers ook een kans krijgen.

Daggla eat poop met je loze argumenten om mijn feiten te ontkrachten.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_27124033
quote:
Stel nou he, je ziet de zon opkomen, link staat voor je, kijk je naar links dan zie je een bruisende rivier, kijk je achterom dan zie je het donkere bos, rechts van je loopt mario die als extra'tje d'rbij zit. Oftewel je hebt dus 'n soort helm op maar je zit gewoon, de helm reargeert op je bewegingen maar je bestuurt er niet mee.
Niet echt realistisch, maar wel cool. Al loop ik liever als link daar rond natuurlijk. Maar toch blijf ik er bij dat zitten in een 3D wereld niet cool is, en ik doe het liever zittend achter de tv.

Ik heb geen idee hoe je het zou kunnen doen met beweging, want (voor de zoveelste keer) een kamer is veel te klein om in rond te lopen. Je zou misschien op een lopende band kunnen gaan staan, die harder gaat rollen als jij ook gaat hollen. De lopende band is dan rond en draait ook mee zodra jij je om zou draaien.
Maar ja, daar heb je het al. Dan moet er dus een hele instalatie bij komen, ik vind het 3d maar niks. En dan kunnen mijn ouders ook niet meegenieten als ik de next-gen zelda gaat spelen, wat voor hun weer een teleurstelling is.
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:35:27 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27124065
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "waar willen ze de hardware plaatsen"? Electronica kan vrij klein gemaakt worden hoor. Vergeet niet dat 2 DVD cases dikker is als een gemiddelde notebook.
Getuige ook de PSTwo en de Cube. Maaaaar (ik zeg dit als leek he) moet de nieuwste hardware niet ontzettend gekoeld worden? En moet er dus niet een relatief grote case omheen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:40:20 #136
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27124210
De tering, elk gerucht en verzonnen feit wordt opgeblazen hier. BAIL OUT!!!1

Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:41:32 #137
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_27124255
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Getuige ook de PSTwo en de Cube. Maaaaar (ik zeg dit als leek he) moet de nieuwste hardware niet ontzettend gekoeld worden? En moet er dus niet een relatief grote case omheen?
Dat verschilt wat voor ontwerp je aanhoudt. Ik heb de specs gezien van de PS3 bijv. en die zal inderdaad aardig gekoeld moeten worden. Maar vergeet niet dat deze consoles erop gebouwd worden om te kunnen presteren. In de huidige gamecube zit bijv. een PowerPC processor (dik aangepast overigens, dat terzijde). De meeste ruimte in de cube wordt echter ingenomen door de DVD drive en wat daaronder zit is op zich ook al aardig klein. De cube wordt overigens ook deels actief gekoeld, maar dat heeft vast ook met de bouw van het systeem te maken.

Ik zou geen verwachtingen hebben dat de prestaties beter zullen zijn dan de PS3 of Xbox 360. Dat trek je inderdaad niet op die grootte. Maar waarom zou je ook? De Cube is nu ook 1 van de mindere consoles en kan nog steeds waanzinnige graphics produceren (De nieuwe Zelda screens bewijzen dat nog maar eens even). Ik zou je ook niet kapot staren op de specs van de andere twee consoles overigens. Herinner je nog dat Sony een paar jaar terug voor de PS2 geintroduceerd werd dat ze riepen dat een film zoals Toy Story in REALTIME gerendered kon worden met de PS2?
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:42:44 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27124293
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef Steeven het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Afvallige

Je hebt overigens wel gelijk hoor Gaat nergens over.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_27124298
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef Steeven het volgende:

[afbeelding]
Mijn David Hasselhoff, wat doe je
Big dick.
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:42:50 #140
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_27124302
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:34 schreef Aram_NintendoDS het volgende:

[..]

...
Ik heb geen idee hoe je het zou kunnen doen met beweging, want (voor de zoveelste keer) een kamer is veel te klein om in rond te lopen. Je zou misschien op een lopende band kunnen gaan staan, die harder gaat rollen als jij ook gaat hollen. De lopende band is dan rond en draait ook mee zodra jij je om zou draaien.
...
Niks lopende band, met die techniek hoef je niet te staan, je kunt door je hoofd te draaien gewoon rondkijken, verder niks.
Gr.
pi_27124406
Maar dat zei ik dus, dat lijkt me niet leuk. Ik zou wel willen lopen zoals je in het spel loopt.

Al kun je dan niet echt lang gamen....ach stomme VR!! Ik wil gewoon gamen achter de tv!!
pi_27124714
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:20 schreef HassieBassie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Iwata tijdens de persconferentie duidelijk hoorde zeggen dat de Revolution in de vorm waarop ie em bij zich had slechts een prototype was; de echte werd nog half zo groot?
Klopt, dat zei ie
Zou leuk zijn als de echte heel lelijk werd
Who knew?
pi_27124822
Gamespot telt terug naar 7 uur, wat komt er dan?
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:56:23 #144
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27124824
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
De Cube is nu ook 1 van de mindere consoles en kan nog steeds waanzinnige graphics produceren
Een van de mindere?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_27124912
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef Xrenity het volgende:
dan gaat de beursvloer open. En volgens mij begint dan hun Gamespot Complete only "E3 Live" programmering. Nog 2 minuten dus
Who knew?
pi_27125003
quote:
Dan zijn ze weer on-air, en komt er weer live nieuws van de E3 vloer volgens mij.

Jammer dat wij dan weer moeten wachten, tenzij iemand hier complete member is. Kunnen wij dan ook meekijken met de stream eigenlijk??
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:01:13 #147
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27125033
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef Xrenity het volgende:
quote:
"Day One: Kickoff!"
Mario Baseball, Metroid Prime Hunters & a little Death, Jr.
Hier het hele schema van activiteiten van de E3
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_27125129
Zou het niet zo kunnen zijn dat je de Rev gewoon op de tv aan kan sluiten, maar dat je eventueel ook met de 'helm' kan spelen? Dus dat je de manier van besturen zelf bepaalt?

Ik haat het om geduldig te moeten zijn
pi_27125256
Ja. Er is _NU_ een nieuwe persconferentie, alleen gamespot zegt:
quote:
Important Note: Unfortunately, the Los Angeles Conevention Center is currently experiencing a partial power and Internet outage. While we will still be able to conduct our scheduled E3 Live events, we are unable to stream our content to you live at this time. However, on-demand versions of our show segments will still be posted regularly, shortly after the fact. We sincerely regret any inconvenience this may cause you, and intend to keep you apprised of the situation as it develops
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:07:59 #150
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_27125303
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:45 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Maar dat zei ik dus, dat lijkt me niet leuk. Ik zou wel willen lopen zoals je in het spel loopt.

Al kun je dan niet echt lang gamen....ach stomme VR!! Ik wil gewoon gamen achter de tv!!
Voor een tv zit je ook stil.
't is gewoon 'n 360 graden tv.
Gr.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')