Ik heb het ook weer even met de mannen gehadquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
Ik doe voorlopig even niet meer aan daten, Sanne![]()
Heb jij wel een leuke date?
Ik heb vrijdag iets wat er op lijkt...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:17 schreef Sanne het volgende:
Ontopic: Wordt er nog gedate van het weekend?
Ik denk hetzelfde, maar dan met het onderscheid tussen slim/dom in plaats van mooi/lelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:20 schreef Frenkie het volgende:
Effe een vraagje.. als je een mooi meisje/jongetje met een lelijk jongetje/meisje ziet zoenen, nou ja of je weet dat hij/zij dat doet/gedaan heeft. Wat vind je daar dan van?
Ik vind dat wel zo'n afknapper. Een keertje een wip kan, maar als iemand een (seks)relatieheeft gehad met een onaantrekkelijk iemand is dat toch zo'n afknapper...
Of denken jullie dat nooit?
Als ik een mooi meisje met een lelijke jongen zie, dan denk ik dat er wat mis met haar is hoor.
Ik denk dan dat diegene heel lief is en zichzelf onderschat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde, maar dan met het onderscheid tussen slim/dom in plaats van mooi/lelijk.
Ik denk dan altijd:"Mooi, dan kan ik er ook nog wel bij!"quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:20 schreef Frenkie het volgende:
Als ik een mooi meisje met een lelijke jongen zie, dan denk ik dat er wat mis met haar is hoor.
Frenkie!!! Wat een oppervlakkigheid spreidt je hier ten toonquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:20 schreef Frenkie het volgende:
Andersom meegemaakt, mijn toen beste vriendin kreeg iets met een oerlelijke jongenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:20 schreef Frenkie het volgende:
Ja, dat zat ik ook te denken. Het meisje heeft dan misschien niet genoeg zelfvertrouwen en is al blij met de jongen die zich "aanbiedt"...quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk dan dat diegene te lief is en zichzelf onderschat.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe sowieso niet aan daten. Of vrouwen doen niet aan daten met mij, dat kan het ook zijn.
Nou ja een leuk meisje, met een stomme jongen mag je ook lezenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:25 schreef Copycat het volgende:
Frenkie!!! Wat een oppervlakkigheid spreidt je hier ten toon.
Mijn laatste ex was absoluut geen schoonheid... een nerdy slungel met een grote neusquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:26 schreef Christine het volgende:
En CC heeft ook gelijk, er is meer dan enkel het uiterlijkMisschien is er wel iets anders heel erg leuk aan die jongen
die beste vriendin? nee, dat viel best mee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:28 schreef Christine het volgende:
Was ze niet heel onzeker, Wolkje?
Lijkt me goed. Dan blijf je tenminste niet steeds veel te lang hangen in relaties die toch niet werken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef Sanne het volgende:
Ik knap de laatste tijd steeds sneller af.
Is dat nu een goed of een slecht teken?
Maar betekent ook dat ik steeds hogere eisen ga stellen/kieskeuriger word.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Lijkt me goed. Dan blijf je tenminste niet steeds veel te lang hangen in relaties die toch niet werken.
Ja en dat vind ik dan weer onantrekkelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:28 schreef Christine het volgende:
Was ze niet heel onzeker, Wolkje?
Hebben wij dezelfde ex?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
Mijn laatste ex was absoluut geen schoonheid... een nerdy slungel met een grote neus.
Maar wel iemand met een ontzettend creatieve geest, goeie smaak (duh) en perfect innerlijk... Ik vond 'm daardoor hartstikke mooi.
Alleen net weer te lief voor me.
Ken je http://www.lexa.nl al?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom gewoon nooit vrouwen tegen die ik leuk genoeg vind om zelfs maar mee te daten. Best wel erg.
vriendin is kwestie heeft zover ik weet geen van deze dingenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:31 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik dan weer onantrekkelijk.
Of ik ben bang dat ze haar op haar rug heeft. Een te grote clitoris, schimmeltenen of iets anders engs..
Daar is toch niks ergs meequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maar betekent ook dat ik steeds hogere eisen ga stellen/kieskeuriger word.
Mwah, dat kan zowel slecht als goed zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef Sanne het volgende:
Ik knap de laatste tijd steeds sneller af.
Is dat nu een goed of een slecht teken?
Tijd om te verhuizenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kom gewoon nooit vrouwen tegen die ik leuk genoeg vind om zelfs maar mee te daten. Best wel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |