quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie wil bambi kopen ??? ¤ 7.50 + verzendkosten
Topicnaam kan beter veranderd worden naar De Nepstagiairsquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:24 schreef snellejelle het volgende:
t topic bloedt een beetje dood denk ik, iedereen die eerder weggaat
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Topicnaam kan beter veranderd worden naar De Nepstagiairs
Ik laat mijn topic niet doodbloedenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:24 schreef snellejelle het volgende:
t topic bloedt een beetje dood denk ik, iedereen die eerder weggaat
stroomstoot!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik laat mijn topic niet doodbloeden![]()
* Teardrop geeft reanimatie aan zn topic![]()
edit : ff goed plaatje zoekenquote:
Ben je ook al boter?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ik ben er nog steeds. Ik moest even wat lozen :x
Ik heb vandaag tot 14.30 serieus hard gewerktquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:28 schreef leolinedance het volgende:
damn echt niet normaal zeg....gisteren afgesloten in topic 69, nu al op 77![]()
Ik doe niet gek veel hier, maar jullie doen echt helemaaaaaal niks volgens mij![]()
maarrrrrrr gelukkig niet helemaalquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was het bijna een mannenmiddag geworden
nou jah, mannendag met zoveel zijn jullie nu ook weer nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was het bijna een mannenmiddag geworden
We waren met z'n 3enquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nou jah, mannendag met zoveel zijn jullie nu ook weer niet
waar gaan we het eens over hebben jongens?![]()
vanmiddag mag jij 't zeggen (oftewel, ik weet niksquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nou jah, mannendag met zoveel zijn jullie nu ook weer niet
waar gaan we het eens over hebben jongens?![]()
Zeg ik iets heel stoms als ik niet zeg dat ik geen idee heb waar die jongen het over heeft?quote:
en over 15 minuten ben ik ook naar huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |