Je kan ook gewoon normaal kenbaar maken dat je het niet serieus meentquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kan mij dat nou schelen wat jij vindt, en dat jij zo dorkig bent dat je die post serieus neemt.
Je bent fanboy genoeg om alles erover te menen, dat heb je eerder al bewezenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef Edenoniphobic het volgende:
Alsof zo'n post uitleg behoeft en die niet voor zichzelf spreekt. Als je dat nog niet doorhebt, ben je met stipt...
Ik vind het een geniale zet! Zo kun je eindeloos veel PS3's aan elkaar linken (mocht je ooit een PS3-lan-party organiseren), zonder dure gigabit-switches te gebruiken!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:26 schreef Doc__Zenith het volgende:
3 gigabit-ethernetpoorten
dit vind ik toch wel een wat aparte zet
Ik vraag me echt af hoe ze dit allemaal ooit goedkoop kunnen produceren, het is echt indrukwekkend wat ze allemaal met de PS3 willen doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vind het een geniale zet! Zo kun je eindeloos veel PS3's aan elkaar linken (mocht je ooit een PS3-lan-party organiseren), zonder dure gigabit-switches te gebruiken!Bovendien kun je de aangekondigde bandbreedte-slurpende HD-camera erop aansluiten en zul je er in de toekomst ook home-servers (Sony heeft al bevestigd homeservers te ontwikkelen met Cell-CPU's) op aan kunnen sluiten! Daarbij hou je ook nog een ethernet-poort over voor je breedband internet.
Bovendien maakt het plaatsen van drie ethernetpoorten het gebrek aan ingebouwde ethernetpoort bij de ouwe (grote) PS2 weer goed.
Ik ook! Waarschijnlijk wordt 'ie gewoon niet goedkoop.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef Tain het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze dit allemaal ooit goedkoop kunnen produceren, het is echt indrukwekkend wat ze allemaal met de PS3 willen doen
De PS3 heeft echt verschrikkelijk veel potentie!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:00 schreef PandorasBox het volgende:
Interview is trouwens hier te vinden:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59243
Getaway tech demo werd alleen door de krach van de Cell getoond, geen RSX du. Alleen de Cell is dus al in staat om mooie beelden te tonen. Gecombineerd met RSX wordt de Ps3 echt een monster.
quote:off/
komt er ook een klepje voor de disclade (bij de ps3) want dat zou wel zo mooi zijn.
over de revo valt toch niks te zeggen
ik zeg slotje
Een klepje? Nee. Denk het niet. Officiëel vrijgegeven prototypes van Sony consoles veranderen eigenlijk nooit. En een klepje vind ik helemaal niet nodig. Dat ietwat a-symmetrische heeft wel iets, vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
had dit al gepost in het revo topicen is een serieuze vraag
ik vind het juist afbruik doen aan het design zo`n lelijke hoek uit de rondingquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Een klepje? Nee. Denk het niet. Officiëel vrijgegeven prototypes van Sony consoles veranderen eigenlijk nooit. En een klepje vind ik helemaal niet nodig. Dat ietwat a-symmetrische heeft wel iets, vind ik.Net als bij de twee PS2 ontwerpen. Het ontwerp van de PS3 is sowieso sterk gebaseerd op het ontwerp van de PS2.
Uiteindelijk zal er wel weer een kleinere versie van de PS3 verschijnen (PSthree).
Ze hadden er ook een front-loading cd/dvd/blu-ray-laadje in kunnen bouwen met een zelfde schuinaflopend vlak. Maar de PS3 heeft een stoer slot-loading mechanisme... had ik ook graag in de slimline PS2 gezien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik vind het juist afbruik doen aan het design zo`n lelijke hoek uit de ronding
Ach... tegenwoordig kunnen alle consoles toch verticaal staan, zet je ze gezellig náást elkaar!quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:36 schreef mordradead het volgende:
ik vind het (ook) jammer dat hij zo rond is, nu kan ik geen consoles gaan stapelen
Stapelen is nergens voor nodig. Ze zijn allemaal backwards compatible, dus de oude consoles kunnen het raam uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:36 schreef mordradead het volgende:
ik vind het (ook) jammer dat hij zo rond is, nu kan ik geen consoles gaan stapelen
1080i dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:10 schreef Ruis het volgende:
[..]
1920x1080p is niet eens een officiele standaard.
Allemaal leuk en aardig, maar 1080p valt gewoon binnen de specificaties van HDMI. Er zijn misschien (nog) geen zenders die 1080p uitzenden (hier in Europa al helemáál niet), maar HDMI ondersteunt het formaat en er komen heus wel tv's die 1080p aan kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |