wat dan meer? Niet meer schermen iigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
X-Box 360 ziet er veel beter en sterker uit.
Verder zul je met de X-Box 360 meer kunnen
X-Box kent meer nuttige dingen !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef menesis het volgende:
[..]
wat dan meer? Niet meer schermen iigen ook niet meer UTP poorten, en ook niet meer teraflops
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Lelijke computer en lelijke controlers
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
X-Box kent meer nuttige dingen !
Wat de hel krijgen we nou?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar nogmaals lelijk ding is het
quote:Lelijke computer en lelijke controlers
quote:X-Box 360 ziet er veel beter en sterker uit.
quote:X-Box kent meer nuttige dingen !
quote:Maar nogmaals lelijk ding is het
Ach, die zit vast aan de sterke drankquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Alles goed verder legend killer?
hij had het over 1920x1080 pixels... dus 1080i ... oftewel HDTV... te koop bij Media markt.quote:Allemaal leuk en aardig, maar 1080p valt gewoon binnen de specificaties van HDMI. Er zijn misschien (nog) geen zenders die 1080p uitzenden (hier in Europa al helemáál niet), maar HDMI ondersteunt het formaat en er komen heus wel tv's die 1080p aan kunnen.
Helemaal niet "dus 1080i". 1920x1080 pixels is òf 1080i (interlaced) òf 1080p (progressive), PS3 ondersteunt beide met 1080p als tòp resolutie. De "p" staat dus niet voor "pixels", maar voor "progressive".quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:41 schreef Brasco125 het volgende:
hij had het over 1920x1080 pixels... dus 1080i
Ok, postje gemist.. Weet wel waar i en p voor staan.. maar moet je het niet gebruiken in combinatie met resoluties. dat is vragen om verwarring.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Helemaal niet "dus 1080i". 1920x1080 pixels is òf 1080i (interlaced) òf 1080p (progressive), PS3 ondersteunt beide met 1080p als tòp resolutie. De "p" staat dus niet voor "pixels", maar voor "progressive".
Nee. Maar Sony deed tenminste niet alsof er speelbare PS3's waren voor het publiek.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:41 schreef Brasco125 het volgende:
alsof echte PS3's stonden te draaien met die PS3-demo's..![]()
Je kunt ook de héle persconferentie kijken (o.a. op Gamespot), dan mis je niks. Hij duurt alleen wel bijna 2 uur. En op de momenten dat er Japanners aan het woord zijn is het een beetje vermoeiend...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nu die blaadjes, eendjes, iemands gezicht en het the getaway tech demo filmpje. Mis ik er dan een?
Goedzo...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:57 schreef Steeven het volgende:
Mensen van het Sony-kamp, ik voeg me bij jullie.
Tenzij de Xbox 360 me nog weet te verrassenquote:
Die heb ik gestart, maar kan ik niet doorspoelenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je kunt ook de héle persconferentie kijken (o.a. op Gamespot), dan mis je niks. Hij duurt alleen wel bijna 2 uur. En op de momenten dat er Japanners aan het woord zijn is het een beetje vermoeiend...
Ja... Jammer dat onze Ken voor geen meter Engels kan!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:08 schreef Geqxon het volgende:
Die heb ik gestart, maar kan ik niet doorspoelen
Ondanks ik wel echt in een deuk lig van die "gigahurz" gast
Desondanks is "de Japanse presentatie" in alle opzichten indrukwekkender!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:18 schreef Geqxon het volgende:
Je kan het verschil overduidelijk zien.
Microsoft > Amerikaans > Hoop jotta met bekende mensen, stoere nachtclubs, optredens van bands, mtv, pimp my ride, alles.
Sony > Japans > "Universiteits" lezing, jappanertje die voor geen reet engels kan voor groot scherm, grafiekjes, filmpjes.
HIERquote:In terms of its Canadian connection, BioWare was at the press conference. It seems as though the Edmonton based developer will be starting a PlayStation 3 game in the coming weeks. So far BioWare has only made games for the PC and Xbox and has never made a game for any Sony gaming platform, but that is going to change. Details on what the game will focus on are not being discussed for the moment.
De devkit van de ps3 was ook een Apple, toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:13 schreef Sakie het volgende:
Sorry, voor deze fanboy reactie![]()
- Demo Xbox 360 blijkt Apple computer. 360![]()
- 'Revolution
' , haha. Nintendo
![]()
![]()
![]()
- Ps3![]()
![]()
![]()
![]()
Xbox, nep fanboy. Ga nu maar weerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
De devkit van de ps3 was ook een Apple, toch?.
Nou ja... wat ze nu gepresenteerd hebben is natuurlijk nog een prototype, maar prototypes die Sony eenmaal gepubliceerd heeft, veranderen nog zelden. Ik verwacht eigenlijk dat 'ie zo blijft! En ik begin 'm eigenlijk best cool te vinden!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens las ik ergens dat de PS3 controller een concept was en hij dus nog kon veranderen"Meneer Kuturagi?! De gamers vinden de controller niet mooi"
"Shit, nou, dan maken we gewoon een Dual Shock 2.5"
Ach, en zo niet komt er vast een ander bedrijf met een Dual Shock look-a-like.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Anders maakt Sony gewoon 2 type's controllers. Een DS 2.5 en het nieuwe prototype.
Iedereen blij en aan de PS3![]()
Lang leve de support van developers en hardware ontwikkelaars.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, en zo niet komt er vast een ander bedrijf met een Dual Shock look-a-like.
Maar waar wil je die dan inpluggen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:21 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik verwacht trouwens dat de DS2 ook gewoon compatible is met de PS3. Naast het uiterlijk zie ik nml geen verandering op gebied van knoppen/functies.
De ds2 is immers al geheel analoog![]()
Holy fuck, 100 gig op een schijfje.quote:In plaats van te gokken op een aanstaand compromis, denkt The Register dat de strijd tussen de dvd-opvolgers steeds feller wordt. Amper een week nadat Toshiba probeerde om het gat in opslagcapaciteit tussen HD-DVD en Blu-Ray te dichten door een drielaags HD-DVD-schijf met 45GB opslagcapaciteit te demonstreren, kondigt TDK een Blu-Ray-schijf aan die korte metten maakt met de inhaalpoging: 100GB opslagruimte, verdeeld over vier lagen. De TDK-schijf kan beschreven worden met een snelheid van 216Mbps, twee keer zo snel als eerdere Blu-Ray-disks. Een andere noviteit is de Durabis coating, waardoor een beschermende cartridge niet meer nodig is; desalniettemin blijven Blu-Ray-schijfjes minder krasbestendig dan dvd's. Helaas is het nog niet bekend wanneer de 100GB Blu-Rays beschikbaar zullen zijn.
Dat wordt nog leuk als ze blu-ray schijfjes gaan verhurenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Holy fuck, 100 gig op een schijfje..
Dat stukej in bold baart me wel enigszins zorgen, eerlijk gezegd.. Ik ben nooit zo netjes met m'n games.
.
Verder heb ik het meest plezier gehad aan Nintendo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xbox, nep fanboy. Ga nu maar weer
volgens mij staat op de achterkant 'trust'quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef NvM het volgende:
Wat? Ik?
On-topic:
Nu ik die PS3 controller opnieuw zie vind ik hem eigenlijk best tof...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij staat op de achterkant 'trust'![]()
quote:Speaking in an exclusive interview, Microsoft's J Allard has downplayed the importance of graphics in the next generation of consoles - saying that it's creativity, not visual quality, which will sell the next 100 million consoles.
"We can't get all hung up as an industry and say it's all about graphic fidelity," Allard commented. "I kind of put the 'does it look better?' secondarily. Not because it's not important, not because I don't think we're not going to have a system to do it, but because we're almost good enough."
"We're almost at the point now visually where we're like, in videogames, do we need better visuals than what we saw on Monday night?" he continued. "A little bit. It's not the thing that's going to sell to the next 100 million people. The thing that's going to sell to the next 100 million people is creativity; creativity for labouring, creativity from a designer's point of view and so a hard drive can provide those tools."
ze dekken zich gewoon alvast inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:13 schreef PandorasBox het volgende:
Volgens J.Allrad zijn graphics opeens niet meer belangrijk. Het gaat om creativitieit.
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wil MS tweede Nintendo worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |