Dat werkt erg goed, heb ik eens aan den lijve ondervonden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Usenet is ook al aangedaan.
naar wie gaat ie 't forwarde, of heb jij het doel van zijn actie ook geverifieerd...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat is geverifieerd door mij en dat is wél zijn adres...
Als hij het zo forwarden is 1 ip adres blocken / abusereporten voldoende om van die hele lading spam af te komen dus dat is niet echt een ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
naar wie gaat ie 't forwarde, of heb jij het doel van zijn actie ook geverifieerd...
voelt hij zich gewoon eenzaam ofzo, wanneer ie z'n mail programma start.
Het is goed, vertrouw op jequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
naar wie gaat ie 't forwarde, of heb jij het doel van zijn actie ook geverifieerd...
Tja. Er zijn mensen die interesse hebben in het bestrijden van spam. Daar ben ik er een van. En je kunt moeilijk spam bestrijden als je het niet krijgt he..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
in welke wereld leef jij???quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:16 schreef Prof._KALO het volgende:
Daarmee bedoel ik: ik heb die pot honing, hoe krijg ik die wespen erin.
Ik krijg weer vertrouwen in de mensheidquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:55 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Tja. Er zijn mensen die interesse hebben in het bestrijden van spam. Daar ben ik er een van. En je kunt moeilijk spam bestrijden als je het niet krijgt he..
En forwarden... Waar haal je het vandaan..
In mijn eigen wereld, waar ik goede engelse uitdrukkingen niet naar slecht nederlands vertaal.quote:
Ja, ik las het.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:10 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik krijg weer vertrouwen in de mensheid![]()
/Edit, dan hier een ervaring van iemand die het zelfde geprobeerd heeft.
en je moet in de ontvangen spam natuurlijk ook altijd even de 'click here if you don't want to receive any offers from.... anymore' aanklikken.
Het ziet eruit als een goeie grap. Aan de andere kant zou het ook best echt kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef tsjsieb het volgende:
Hier, ook grappig een opt-in voor spam.
https://www.optoutprescreen.com/opt_form.cgi
quote:If you wish to stop future mailings, or if you fee| you have been
wrongfu|ly placed in our membership, please go here or send a b|ank
e mai| with No Thanks in the subject to noneed1019 @yahoo.com
Like thats gonna workquote:
Wat denk je van geen spamquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies, wie weet heeft vdlubbe er iets aan. Heb atm geen betere spam in mn box.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |