Nou idd wordt een beetje moe van die herhalingen !!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik gun jullie ook dat het hier in nederaland eens mag opschieten met die uitzendingen!

Da's zijn imago!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:22 schreef Shirley het volgende:
Ik vind dat Horatio altijd zo vreemd praat. De intonatie enzo...zo praat een normaal mens toch niet?

je bent niet de enigste hoor... denk dat velen die hier komen hem wel okay vindenquote:

Afl Nr: 27 s02e03 - Hard Timequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:53 schreef Hopey het volgende:
Ja misschien is dat em.. weet je ook naam van die aflevering? Serieus ik heb die aflevering al tijden in mijn hoofd.

Dank je welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Afl Nr: 27 s02e03 - Hard Time
Als Alexx wordt opgeroepen om een dode en ernstig mishandelde vrouw te onderzoeken blijkt ze helemaal niet dood te zijn. Nadat haar identiteit is vast gesteld blijkt dat ze al eerder een keer verkracht is. Een bezoekje aan de dader van haar verkrachten kan geen kwaad.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

your welcome!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:51 schreef Hopey het volgende:
Ik heb eindelijk de bewuste aflevering gezien. Haha ik had het in mijn herinnering totaal verkeerd. Maar het was hem wel. THX! Het was een erg dope aflevering!

quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Jeej ben weer terug van m'n vakantie... en in finland heb ik csi miami zitten kijken in mijn hotel kamer. wel tof met finse ondertitels want daar is helemaal geen draad aan vast te knopen

sluipschutter in miami dat moet 1.09 Kill Zone zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ik in Oostenrijk, nagesynchroniseerdEn ook LV
In Oostenrijk was een aflevering met een sluipschutter, weet jij welke dat is, lieve BlueCurl
?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

laatste week september/eerste week oktober.. zo rond die tijd meestal...quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:54 schreef caradoc het volgende:
Wanneer komt de nieuwe serie uit? Weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |