Is er een afl. waar een aap zonder hoofd in zit?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
En was die pasagier niet een aap zonder hoofd ofzo ?
Ik ook. Hoor van iedereen dat het zo geweldig is, dus goed, ik ook eens kijken. Nou ja, tis niet onaardig, maar om nou te zeggen "wat een geweldige serie", neequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef SuperRembo het volgende:
Ik blijf het een overgewaardeerde serie vinden.
Ieder zijn of haar mening, niet de mijne!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Nory het volgende:
CSI Miami is ook niet de leukste CSIDat is nog altijd CSI: Las Vegas
Maarja, je houdt ervan of niet.
Wat draagt Horatio altijd?:quote:Wat me trouwens wel elke keer irriteert is die reclame van Yorin:
Wil je ook in een toffe Hummer rijden? Beantwoord dan nu deze vraag en SMS A of B naar 2424
A: Hummer
B: Audi (weet niet meer precies wat B was)
Kom op zeg, dit is toch belachelijk?!
hmmz rood haar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:24 schreef Dafje33 het volgende:
Wat draagt Horatio altijd?:
A: Witte hoed
B: Zonnebril
![]()
Het is das, niet stropdas.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:22 schreef BlueCurl het volgende:
gelukkig draagt ie nooit een stropdas... dat maakt iemand zo stijf.. vind ik niet tof!
er zijn genoeg actrices die op die leeftijd beter een paar woorden kunnen overbrengen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Nory het volgende:
Ja, maar het is ook nog maar een klein meisje natuurlijkJe kunt niet verwachten dat ze al super kan acteren. Ik bedoelde gewoon haar uiterlijk enzo, ik heb namelijk een buurmeisje die is ook zo lief..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |