Nee, zeker niet. Ken zijn muziek wel, maar zijn kop minder (lees: niet). Bij het anagram had ik het wel geweten denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Had je die vraag geweten dan? Van Burl?
Die kan ik goed zienquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ja, en die foto die ik via photobucket op fok! heb geknald is niet meneer Burke en niet run of dmc
hier nog een foto:
[afbeelding]
ja vond ik ook..quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:45 schreef Neleos het volgende:
Op die laatste foto lijkt ie op Michael jackson.![]()
Juist, nog even voor de slechte ogen van GLOquote:
Hé, Tito Jackson!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Juist, nog even voor de slechte ogen van GLO
[afbeelding]
Ik aan Bo Selecta!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:50 schreef Berkery het volgende:
Ik moest meteen denken aan Beavis & Butthead.
Titooooooooo!
zij dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:06 schreef GLO het volgende:
The Only Ones? die linker twee zouden Peter Perrett en die kalende bassist kunnen zijn
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:06 schreef GLO het volgende:
The Only Ones? die linker twee zouden Peter Perrett en die kalende bassist kunnen zijn
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is dat een oud lowlands logo
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:22 schreef bartrid het volgende:
is die onderste niet claw boys claw?
Niet dat ik weet. Maar als het zo is, is dat niet de connectie. Denk rustig verder. Tot straksquote:Die speelden op de allereerste lowlands?
Die onderste is zeker Claw Boys Claw.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:22 schreef bartrid het volgende:
is die onderste niet claw boys claw? Die speelden op de allereerste lowlands?
Ja, volgens mij is dat het antwoord..quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:29 schreef lubje25 het volgende:
Peter te bos hoort bij Claw Boys Claws en heeft het logo voor Lowlands ontworpen?
Ik weet wel zeker dat dat het goede antwoord is. Misschien kan Newbie alvast een nieuwe doen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:31 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat het antwoord..![]()
quote:Hans van Eijck (ex-After Tea, ex-Tee Set) is de geestelijke vader van de gelegenheidsformatie. Vermomd als Arabieren en aangevuld met buikdanseres Yonina spelen zij zich met
de hitparade in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |