Forrest had kort haarquote:Op donderdag 22 december 2005 15:55 schreef PM-girl het volgende:
Toch zie ik daar nog steeds Forrest Gump staan: Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get!
Waarom is dat raar? Het is niet alsof het van dezelfde instantie is, of zelfs maar van hetzelfde land..quote:Op donderdag 22 december 2005 10:07 schreef trance_fan het volgende:
Ja eindelijk de trailer.
heb een hele poos terug de teaser gekeken maar daar waren nog geen in-film beelden in te zien.
Ik vind het wel raar dat ze wel in het Louvre mogen filmen maar niet in de Westminster Abbey.
ja zo lust ik er nog wel een paarquote:Op donderdag 22 december 2005 15:55 schreef PM-girl het volgende:
Toch zie ik daar nog steeds Forrest Gump staan: Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get!
Ja maar hoe hij kijkt, in de trailer is een stukje waarbij Tom omhoog kijkt, ik ben benieuwd of hij me kan doen geloven Robert Langdon te zijn.quote:
Ja maar het Louvre heeft natuurlijk wel schilderen van weet ik hoeveel en wat heeft die andere dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Het is niet alsof het van dezelfde instantie is, of zelfs maar van hetzelfde land..
Luie dikke monniken zijn hetquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Thomas B. het volgende:
Dat andere is wel een kerk he... ik vermoed dat ze gewoon geen zin hebben om Westminster Abbey om te toveren tot een complete filmset. Kan me er wel wat bij voorstellen
hoezo stiekemquote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Ericjuh het volgende:
mmm ben echt benieuwd naar deze film...
verwacht er stiekem toch veel van!
Hij wordt toch juist beschreven als een lange, gespierde monnik met lang wit haar en een sneeuwwitte huid?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik had hem eerste "vleziger" in gedachte..
of mag ik hier ook gewoon "dikker" zeggen?
Ja kloptquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Hij wordt toch juist beschreven als een lange, gespierde monnik met lang wit haar en een sneeuwwitte huid?
Dat heet National Treasure, en die film kwam na de DaVinci Code uit. Na het boek, that is. Bovendien vond ik dat weer een mooi voorbeeldje van Amerikanisering waar Hollywoodfilms nog wel eens last van willen hebben. National Treasure bevatte ook niets van het hele verhaal rond de kerk, overigens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef Argento het volgende:
Alsof de verhaallijn van de Da Vinci Code zoveel afwijkt van Treasure Hunters, of hoe die film met Nicolas Cage ook moge heten. Ik snap nog steeds de heisa om dat boek niet.
LOL...It's Tortilla boy...super!!!!! Ik ga hem zometeen weer eens kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:20 schreef ImmovableMind het volgende:
De trailer is idd weer verschrikkelijk irritant uitgewerkt door die stem, zeker weer Pablo Francisco stijl: Get duwnnn!!! One man........Destiny. Verschrikkelijk hoe die Amerikanen dat kunnen doen.
Tuurlijk wijkt die niet veel afquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef Argento het volgende:
Alsof de verhaallijn van de Da Vinci Code zoveel afwijkt van Treasure Hunters, of hoe die film met Nicolas Cage ook moge heten. Ik snap nog steeds de heisa om dat boek niet.
quote:Op maandag 26 december 2005 11:50 schreef Spindoc het volgende:
Tom Hanks was een geweldige acteur, maar dat is al een tijdje over. Kijk maar naar z'n laatste films: The Ladykillers, The Polar Express en The Terminal. De keuze voor Audrey Tautou vind ik wél een hele sterke.
Het heeft toch veel mensen aan het gelezen gebracht die normaal nooit een boek aanraken. Gisteren toevallig nog gelezen dat Noel Gallagher van Oasis maar drie boeken heeft gelezen in zn leven waarvan allemaal de laatste twee jaar, sinds het uitkomen van de boeken van Dan Brown. Ik vind het toch iets. Dat de serieuze critici het wellicht als thrillerpulp af doet kan ik begrijpen. Een meesterwerk is het niet maar het is wel boeiend en spraakmakend voor een groot publiek en dus komt er ook een film. Ik denk trouwens dat ie een enorme hype gaat creeren, er records worden gebroken maar dat het geen topfilm wordt. Beetje zoals Titanic.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef Argento het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |