abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 15:55:20 #176
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_33311640
Toch zie ik daar nog steeds Forrest Gump staan: Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 22 december 2005 @ 17:39:28 #177
92039 A.J.
His Royal Dudeness
pi_33314808
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:55 schreef PM-girl het volgende:
Toch zie ik daar nog steeds Forrest Gump staan: Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get!
Forrest had kort haar
The Dude: Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man.
pi_33316614
Silas heeft in het boek toch lang haar?
  donderdag 22 december 2005 @ 21:07:24 #179
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33321072
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:07 schreef trance_fan het volgende:
Ja eindelijk de trailer.
heb een hele poos terug de teaser gekeken maar daar waren nog geen in-film beelden in te zien.

Ik vind het wel raar dat ze wel in het Louvre mogen filmen maar niet in de Westminster Abbey.
Waarom is dat raar? Het is niet alsof het van dezelfde instantie is, of zelfs maar van hetzelfde land..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_33321577
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:55 schreef PM-girl het volgende:
ja zo lust ik er nog wel een paar
  donderdag 22 december 2005 @ 21:30:45 #181
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_33322401
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:39 schreef A.J. het volgende:

[..]

Forrest had kort haar
Ja maar hoe hij kijkt, in de trailer is een stukje waarbij Tom omhoog kijkt, ik ben benieuwd of hij me kan doen geloven Robert Langdon te zijn.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_33323816
quote:
Op donderdag 22 december 2005 21:07 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Waarom is dat raar? Het is niet alsof het van dezelfde instantie is, of zelfs maar van hetzelfde land..
Ja maar het Louvre heeft natuurlijk wel schilderen van weet ik hoeveel en wat heeft die andere dan?
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_33326257
Dat andere is wel een kerk he... ik vermoed dat ze gewoon geen zin hebben om Westminster Abbey om te toveren tot een complete filmset. Kan me er wel wat bij voorstellen
  donderdag 22 december 2005 @ 23:15:18 #184
92039 A.J.
His Royal Dudeness
pi_33327869
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Thomas B. het volgende:
Dat andere is wel een kerk he... ik vermoed dat ze gewoon geen zin hebben om Westminster Abbey om te toveren tot een complete filmset. Kan me er wel wat bij voorstellen
Luie dikke monniken zijn het
pi_33328098
mmm ben echt benieuwd naar deze film...

verwacht er stiekem toch veel van!
Dit keer zonder signature
  donderdag 22 december 2005 @ 23:33:12 #186
92039 A.J.
His Royal Dudeness
pi_33328743
quote:
Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Ericjuh het volgende:
mmm ben echt benieuwd naar deze film...

verwacht er stiekem toch veel van!
hoezo stiekem

dit wordt één van de beste films van volgend jaar
pi_33332195
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:55 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ik had hem eerste "vleziger" in gedachte..

of mag ik hier ook gewoon "dikker" zeggen?
Hij wordt toch juist beschreven als een lange, gespierde monnik met lang wit haar en een sneeuwwitte huid?
...
  FOK!fotograaf vrijdag 23 december 2005 @ 07:31:32 #188
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_33335665
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 01:14 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Hij wordt toch juist beschreven als een lange, gespierde monnik met lang wit haar en een sneeuwwitte huid?
Ja klopt
ik ben 't boek aan 't herlezen en kwam vlak na dat ik dat gepost had idd zo'n dergelijke beschrijving tegen.

Geen idee hoe dat beeld in mijn hoofd zit, maar hij zit er nog steeds
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_33337548
De verhaal lijn heeft veel potentieel om een geweldige film te worden. Ik vind de keuze van Hanks nog niet eens zo slecht, ik had idd wel betere acteurs naar voren kunnen brengen maar vergeet niet dat Hanks 'kan' acteren. Het feit dat Jean Reno erin zit maakt het voor al een bioscoop bezoek waard.

De trailer is idd weer verschrikkelijk irritant uitgewerkt door die stem, zeker weer Pablo Francisco stijl: Get duwnnn!!! One man........Destiny. Verschrikkelijk hoe die Amerikanen dat kunnen doen.

Ik ga zeker naar de bios, en van mij mogen ze het Bernini Mysterie ook verflimen. Vond dat boek wellicht nog wel beter dan de DVC ^_^
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_33340313
Alsof de verhaallijn van de Da Vinci Code zoveel afwijkt van Treasure Hunters, of hoe die film met Nicolas Cage ook moge heten. Ik snap nog steeds de heisa om dat boek niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_33340481
Boeken boven films.
Films zijn natuurlijk ook leuk/mooi.
Maar als iets verfilmt is, lees ik liever het boek.
Geeft toch wat extra's.
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:36:05 #192
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_33340552
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef Argento het volgende:
Alsof de verhaallijn van de Da Vinci Code zoveel afwijkt van Treasure Hunters, of hoe die film met Nicolas Cage ook moge heten. Ik snap nog steeds de heisa om dat boek niet.
Dat heet National Treasure, en die film kwam na de DaVinci Code uit. Na het boek, that is. Bovendien vond ik dat weer een mooi voorbeeldje van Amerikanisering waar Hollywoodfilms nog wel eens last van willen hebben. National Treasure bevatte ook niets van het hele verhaal rond de kerk, overigens.

De DaVinci Code is een aardig geschreven boek die voor veel mensen een nieuwe samenzweringstheorie over de kerk introduceert. Mensen zijn nu eenmaal gek op dat soort theorien, dus als je dat met een spannend boek kunt combineren kan dat best eens een hype worden.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 26 december 2005 @ 11:45:16 #193
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_33410669
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:20 schreef ImmovableMind het volgende:
De trailer is idd weer verschrikkelijk irritant uitgewerkt door die stem, zeker weer Pablo Francisco stijl: Get duwnnn!!! One man........Destiny. Verschrikkelijk hoe die Amerikanen dat kunnen doen.
LOL...It's Tortilla boy...super!!!!! Ik ga hem zometeen weer eens kijken.

Ik vond Tom Hanks een paar kilo lichter uitzien, zijn haar is langer en ik zie ABSOLUUT geen Forrest Gump. Zo kun je blijven doorgaan. Ik zie Han Solo in Indiana Jones, Austin Powers in Shrek...Tom Hanks is een geweldige acteur en heeft het klaargespeeld verschillende karakters neer te zetten, die ik nooit in hem zou hebben ontdekt: Road to Perdition, Cast Away....behalve in You've got mail, want daarbij ben ik in slaap gevallen.
If you don't like my opinion: up yours!
pi_33410782
Tom Hanks was een geweldige acteur, maar dat is al een tijdje over. Kijk maar naar z'n laatste films: The Ladykillers, The Polar Express en The Terminal. De keuze voor Audrey Tautou vind ik wél een hele sterke.
En nu kan er gereageerd worden.
  maandag 26 december 2005 @ 12:57:07 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_33412157
quote:
Tuurlijk wijkt die niet veel af Treasure Hunters is een film die snel snel gemaakt is toen bleek dat het boek enorm aansloeg en de filmrechten helaas al weg waren
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 26 december 2005 @ 13:54:10 #196
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_33413471
quote:
Op maandag 26 december 2005 11:50 schreef Spindoc het volgende:
Tom Hanks was een geweldige acteur, maar dat is al een tijdje over. Kijk maar naar z'n laatste films: The Ladykillers, The Polar Express en The Terminal. De keuze voor Audrey Tautou vind ik wél een hele sterke.

Het zou echt wel weer een typische Hollywoodstunt geweest zijn als ze een amerikaanse actrice gecast zouden hebben, die "frans"ging acteren.

Maar inderdaad, Audrey is een goede keuze.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_33415768
Jean Reno!
Audrey Tatou

Ik heb eigenlijk lage verwachtingen van deze film, maar er zitten in elk geval goede acteurs in
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:33:07 #198
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_33898915
Nieuwe promo beelden:

PROMO BEELDEN DA VINCI CODE

Aiai, wat kijkt die Hanks eng serieus,
Audrey blijft
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:33:08 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33900795
Silas en vlezig? Dacht het niet, hoor. Dat past niet bij zijn karakter. Silas is iemand die zoveel mogelijk met God bezig is en niet met lekker eten
Niet meer actief op Fok!
pi_33901040
quote:
Het heeft toch veel mensen aan het gelezen gebracht die normaal nooit een boek aanraken. Gisteren toevallig nog gelezen dat Noel Gallagher van Oasis maar drie boeken heeft gelezen in zn leven waarvan allemaal de laatste twee jaar, sinds het uitkomen van de boeken van Dan Brown. Ik vind het toch iets. Dat de serieuze critici het wellicht als thrillerpulp af doet kan ik begrijpen. Een meesterwerk is het niet maar het is wel boeiend en spraakmakend voor een groot publiek en dus komt er ook een film. Ik denk trouwens dat ie een enorme hype gaat creeren, er records worden gebroken maar dat het geen topfilm wordt. Beetje zoals Titanic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')