ik heb mn voertuigbeheersing vorige week gehaald... na 7 lessenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef _GdR_ het volgende:
heb al 7 motorrijlessen gehad.
bijzondere verrichtingen examen is al aangevraagd.
hoezeeee!
dfat voertuigen beheersing is dat lastig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:50 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb mn voertuigbeheersing vorige week gehaald... na 7 lessenen ik heb 3 lessen op de weg gehad en examen is aangevraagd
volgende week ook nog theorie trouwens
Spannende dagen dus voor jouquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:50 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb mn voertuigbeheersing vorige week gehaald... na 7 lessenen ik heb 3 lessen op de weg gehad en examen is aangevraagd
volgende week ook nog theorie trouwens
mjah... ik heb een paar jaar wat gemotorcrossed enzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dfat voertuigen beheersing is dat lastig.
ik bedoel het in een 'extra' examen. beoordelen ze je daar erg kritisch mee?
zodan das wel beter.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:58 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah... ik heb een paar jaar wat gemotorcrossed enzoik moest een hoop verrichtingen overdoen omdat ze foto's er van wouden maken... gewoon tijdens het examen
en ik mocht zelf nog een verrichting kiezen die ik voor het examen doen moest... en toen was het... oh youri, pak ff het 8je tussendoor voor de foto alleen, niet voor het examen... etc.
dus voor mij stelde het niet zo veel voor
Geile bak manquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef Fugie het volgende:
fotos van mij opel, vooruit dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is makkelijk manquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zodan das wel beter.
mja meeste mensen slagen in 1x hoorde ik met die bijzondere verichtingen.
ik vind ze nogal zuigen namelijk.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef Fugie het volgende:
ik heb trouwens uitgevonden wat de geilste spoiler voor de vectra is
waarom quoot je mij, randdebielquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Jullie vinden serieus dat BMW mooie auto's maakt ? Het spijt me (op z4 ofzo na (ja en Z3 vind ik dom vanwege groot verschil in motoren heb je een bak met een grasmaaier motor en een andere met een echte motor niemand ziet het prijskaartje is ook heel ander))
Maar iig het lijken allemaal pauperwagens...
"pauperwagens"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |