lolquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Ik moet echt beter opletten als die jongens weer gaan racen... Ik blijf altijd op en dan zijn er 3 rondes geweest lig in weer te snurken... word ik wakker voor de laatste 3 rondes... dag erna wil ik de herhaling zien, zie ik weer alleen de laatse 3 rondes :S
broederquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb je met Toyota dan?
Ik zie je altijd alleen maar de BMW van je broeder posten. En de Civic Type R van weet ik veel wie.
Jullie vinden serieus dat BMW mooie auto's maakt ? Het spijt me (op z4 ofzo na (ja en Z3 vind ik dom vanwege groot verschil in motoren heb je een bak met een grasmaaier motor en een andere met een echte motor niemand ziet het prijskaartje is ook heel ander))quote:
En dan blijf ik gewoon de hele nacht op hééquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef blue-102 het volgende:
Ja dat is ook een beetje probleem als je denkt dat je een held bent en denkt dat het ook gewoon gaat als je op bed ligt![]()
heel raar dat je gaat slapen als je daar op ligt![]()
Ik zeg niet dat ik van alle BMW's houdt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Jullie vinden serieus dat BMW mooie auto's maakt ? Het spijt me (op z4 ofzo na (ja en Z3 vind ik dom vanwege groot verschil in motoren heb je een bak met een grasmaaier motor en een andere met een echte motor niemand ziet het prijskaartje is ook heel ander))
Maar iig het lijken allemaal pauperwagens...
Ik vind sommige wel mooi jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Jullie vinden serieus dat BMW mooie auto's maakt ? Het spijt me (op z4 ofzo na (ja en Z3 vind ik dom vanwege groot verschil in motoren heb je een bak met een grasmaaier motor en een andere met een echte motor niemand ziet het prijskaartje is ook heel ander))
bmw maken hele mooie een snelle autosquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef blue-102 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind BMW's eigenlijk ook heel lelijk, behalve de echte pooierbakken
Mooiste auto ooit?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef AMD64 het volgende:
Die nieuwe 6 serieEcht perfect. Mooiste auto ooit,
Mooiste auto?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef AMD64 het volgende:
Die nieuwe 6 serieEcht perfect. Mooiste auto ooit,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |