quote:Prinz I-III, terugkeer naar de automobielbouw
1957 betekent de terugkeer van NSU in de automobielbouw met de Prinz I, een kleine auto met acherliggende motor (583cc - 2 cylinders). De Prinz I zal snel gevolgd zijn door de Prinz 2 en 3, met dezelfde carrosserie, maar een 27PK sterk motor (waarvan de naam van Prinz 30) en nieuwe boites:
* 2 cylinder motor
* Cylinderinhoud: 583 cc
* 23 pk à 5000 tr/min (27 pk nadien)
* Max. Snelheid: 111 km/h
* Afmetingen (in cm): lengte 3145 , breedte 1420, hoogte 1370
* Gewicht: 496 kg
* Verbruik: 5l /100km
In total werden 93.945 Prinz I-III tussen 1957 en 1962 geproduceerd.
Wat nou weer, lulloquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:25 schreef Fugie het volgende:
nog zon dramatische sc
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef Fugie het volgende:
waar vind ik terug dat het nummer 496 is dan ?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:35 schreef PeuRac het volgende:
die NSU's hadden toch een wankel motor??
quote:In 1964 heeft NSU de eerste auto met een wankel motor gebouwd, de NSU WANKEL-SPIDER werd in 2481 exemplaren gebouwd tussen 1964 en 1967.
180 km/hquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:40 schreef PeuRac het volgende:
oke![]()
Ik heb een zo'n NSU RoRo80 gezien oid, was zo'n sportautotje, die dingen waren best snel nog (2 cilinder wankel)
quote:
Dat is wel een goeie jaquote:
Gaat tie een beetje Bo?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef BoJo het volgende:
Wat is dit dan weer? Verloedering, VERLOEDERING ik zeg het je
Het is een T-Shirt?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.inkoopactie.net/ia/6w1b152j/1/977hp7jw
inkoopacties met weinig informatie zuigenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://www.inkoopactie.net/ia/6w1b152j/1/977hp7jw
Dan zijn we op vakantiequote:
Als t zwart is, is t gaar toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ben bang dat het toch met de Jeep gaat worden...
Wie kan er koken van jullie 2 ?![]()
Als het zwart is geeft het kankerquote:
Nog geen reacties?? Eigenlijk niet erg, want dan hoeven we niet met de mijne, dan kan ik em verlagenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ben bang dat het toch met de Jeep gaat worden...
Wie kan er koken van jullie 2 ?![]()
* Xtreem mompelt een nogal racistische opmerking over negersquote:
Tja, wij zitten allebei met TT zonder nummer!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef PeuRac het volgende:
deze is t allang, de enige met een kloppend nummer (als een modje tenminste eens wat gaat doen)
Hoe is het met jouw Chevvie ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:32 schreef D.Rose het volgende:
TT is wel leuk, maar dan stelt de OP teleur
wel een aanradertje jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog geen reacties?? Eigenlijk niet erg, want dan hoeven we niet met de mijne, dan kan ik em verlagen![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:49 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.geenstijl.nl/filmpjes/tienjacktien.wmv![]()
Toeval?
jou probleem niet de mijnequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ebay is allemaal 2e hands
En ik koop nooit
Trouwens. 2 levens bezitten is ook niet leuk!quote:
* Fugie kijkt naar naam, kijkt naar avaterquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Trouwens. 2 levens bezitten is ook niet leuK!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie kijkt naar naam, kijkt naar avater![]()
jij bezit -2 levens.
Vertel, vertel, vertelquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb volgens mij een leuke opleiding gevonden!
vertelquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb volgens mij een leuke opleiding gevonden!
Wat heb je met Toyota dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
AMD64 is mijn werk (qua inhoud), Toyota is mijn hobby (qua inhoud)
Ik ben F1 fan van Toyotaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb je met Toyota dan?
Ik zie je altijd alleen maar de BMW van je broeder posten. En de Civic Type R van weet ik veel wie.
Zondag? Omdat F1 1x in de twee weken is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou op zondag dan altijd zoveel posten?.
Nee echt?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zondag? Omdat F1 1x in de twee weken is.
Dus deze zondag ben ik er niet
Ik moet echt beter opletten als die jongens weer gaan racen... Ik blijf altijd op en dan zijn er 3 rondes geweest lig in weer te snurken... word ik wakker voor de laatste 3 rondes... dag erna wil ik de herhaling zien, zie ik weer alleen de laatse 3 rondesquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zondag? Omdat F1 1x in de twee weken is.
Dus deze zondag ben ik er niet
lolquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Ik moet echt beter opletten als die jongens weer gaan racen... Ik blijf altijd op en dan zijn er 3 rondes geweest lig in weer te snurken... word ik wakker voor de laatste 3 rondes... dag erna wil ik de herhaling zien, zie ik weer alleen de laatse 3 rondes :S
broederquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb je met Toyota dan?
Ik zie je altijd alleen maar de BMW van je broeder posten. En de Civic Type R van weet ik veel wie.
Jullie vinden serieus dat BMW mooie auto's maakt ? Het spijt me (op z4 ofzo na (ja en Z3 vind ik dom vanwege groot verschil in motoren heb je een bak met een grasmaaier motor en een andere met een echte motor niemand ziet het prijskaartje is ook heel ander))quote:
En dan blijf ik gewoon de hele nacht op hééquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:13 schreef blue-102 het volgende:
Ja dat is ook een beetje probleem als je denkt dat je een held bent en denkt dat het ook gewoon gaat als je op bed ligt![]()
heel raar dat je gaat slapen als je daar op ligt![]()
Ik zeg niet dat ik van alle BMW's houdt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Jullie vinden serieus dat BMW mooie auto's maakt ? Het spijt me (op z4 ofzo na (ja en Z3 vind ik dom vanwege groot verschil in motoren heb je een bak met een grasmaaier motor en een andere met een echte motor niemand ziet het prijskaartje is ook heel ander))
Maar iig het lijken allemaal pauperwagens...
Ik vind sommige wel mooi jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Jullie vinden serieus dat BMW mooie auto's maakt ? Het spijt me (op z4 ofzo na (ja en Z3 vind ik dom vanwege groot verschil in motoren heb je een bak met een grasmaaier motor en een andere met een echte motor niemand ziet het prijskaartje is ook heel ander))
bmw maken hele mooie een snelle autosquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef blue-102 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind BMW's eigenlijk ook heel lelijk, behalve de echte pooierbakken
Mooiste auto ooit?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef AMD64 het volgende:
Die nieuwe 6 serieEcht perfect. Mooiste auto ooit,
Mooiste auto?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef AMD64 het volgende:
Die nieuwe 6 serieEcht perfect. Mooiste auto ooit,
We hadden het een tijd over BMW's. Dus ik dacht dat je het snapte...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zei mooiste auto ooit.
Zeg dan "mooiste bmw ooit.".
Maar in de Gumball zat ik net ook al aan te denkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:28 schreef Fugie het volgende:
die lemans zou ik wel in de gumball willen zien
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar in de Gumball zat ik net ook al aan te denken
Sinds vandaagquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:30 schreef Youp het volgende:
middag amd... sinds wanneer kom jij hier eigenlijk?
Jouw auto? Trotse bezitter?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:31 schreef Fugie het volgende:
o dacht dat het een concept voor de lemans was![]()
en amd, ja dat is de mooiste auto ooit, want het is MIJN auto.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:28 schreef Fugie het volgende:
jaap indaplacetobe!
Druk nog welquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef Youp het volgende:
ja... zoals ik al zei... 4 uur achter scopes gehangen... en vrij weinig er mee bereikt aangezien de leraar het telkens te druk had voor ons
Motorrijlesquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef Youp het volgende:
ik ben nu lekker pauze aan t vieren... en ik moet dan nog 4 uur... maar ik maak er maar 2 volik heb motorrijles vanavond (en dat dat om 5 of 6 uur is hoeft niemand te weten
)
Netjesquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef _GdR_ het volgende:
heb al 7 motorrijlessen gehad.
bijzondere verrichtingen examen is al aangevraagd.
hoezeeee!
ik heb mn voertuigbeheersing vorige week gehaald... na 7 lessenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef _GdR_ het volgende:
heb al 7 motorrijlessen gehad.
bijzondere verrichtingen examen is al aangevraagd.
hoezeeee!
dfat voertuigen beheersing is dat lastig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:50 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb mn voertuigbeheersing vorige week gehaald... na 7 lessenen ik heb 3 lessen op de weg gehad en examen is aangevraagd
volgende week ook nog theorie trouwens
Spannende dagen dus voor jouquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:50 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb mn voertuigbeheersing vorige week gehaald... na 7 lessenen ik heb 3 lessen op de weg gehad en examen is aangevraagd
volgende week ook nog theorie trouwens
mjah... ik heb een paar jaar wat gemotorcrossed enzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dfat voertuigen beheersing is dat lastig.
ik bedoel het in een 'extra' examen. beoordelen ze je daar erg kritisch mee?
zodan das wel beter.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:58 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah... ik heb een paar jaar wat gemotorcrossed enzoik moest een hoop verrichtingen overdoen omdat ze foto's er van wouden maken... gewoon tijdens het examen
en ik mocht zelf nog een verrichting kiezen die ik voor het examen doen moest... en toen was het... oh youri, pak ff het 8je tussendoor voor de foto alleen, niet voor het examen... etc.
dus voor mij stelde het niet zo veel voor
Geile bak manquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef Fugie het volgende:
fotos van mij opel, vooruit dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is makkelijk manquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zodan das wel beter.
mja meeste mensen slagen in 1x hoorde ik met die bijzondere verichtingen.
ik vind ze nogal zuigen namelijk.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:05 schreef Fugie het volgende:
ik heb trouwens uitgevonden wat de geilste spoiler voor de vectra is
waarom quoot je mij, randdebielquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:16 schreef blue-102 het volgende:
[..]
"pauperwagens"quote:
quote:
je spreekt jezelf tegen, neem vakantiequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal hem goed staan.....
opeltje ziet er ook goed uit hoor....netjes![]()
hoge spoilers roelerenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat zijn mooie spoilers. Niet te hoog//laag.
kutsmiliesquote:
Precies.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als ze mooi zijn wel ja.
[..]
Geen spoiler ook
met wat??quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aha! Zullen we eens een spoiler op jou gaan plaatsen dan?
Want je bent té snel.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aha! Zullen we eens een spoiler op jou gaan plaatsen dan?
Want je bent té snel.
Yupquote:
paar klasgenoten van me hebben dat eens gedaan... fietsen liggen uitbouwen.... en toen hebben ze the fast and the fietskes gefilmdquote:
Fast and the Fietskesquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:33 schreef Youp het volgende:
[..]
paar klasgenoten van me hebben dat eens gedaan... fietsen liggen uitbouwen.... en toen hebben ze the fast and the fietskes gefilmd![]()
![]()
![]()
ooooooit lang geleden eens fotos van gepost
niet als je wielen spinnenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Met spoilers plak je netjes in de bocht ipv eruit te schieten.![]()
ff zoeken...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Fast and the Fietskes![]()
Heb je de foto's nog
Je wielen spinnen dan nietquote:
Aan sommige auto's is gewoon geen eer te behalenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:36 schreef D.Rose het volgende:
spoilers
Als een spoiler nodig is had de fabrikant m er wel op gezet
Zoals die van mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:36 schreef D.Rose het volgende:
spoilers
Als een spoiler nodig is had de fabrikant m er wel op gezet
als je langzaam rijdt heb je geen downforce... te veel gas >> burnout in de bocht etc. bla bla je kent het welquote:
Iddquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Aan sommige auto's is gewoon geen eer te behalen
wel in combi met een dakspoilerquote:
Ik heb OEM VTEC spoiler...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja jammer he dat het op jou auto niet staat
Een spoiler kan al vanaf 16km/h werkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef Youp het volgende:
[..]
als je langzaam rijdt heb je geen downforce... te veel gas >> burnout in de bocht etc. bla bla je kent het wel
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, teveel gas, je kunt dus niet rijden![]()
![]()
vers van de sloop offehhh ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb OEM VTEC spoiler...
...in de garage staan... :x
Laatst nog erger: een Golf met een dakspoiler van het formaat tuintafel (handig als hangtafel voor meetings welquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Laats in mijn straat. Een Golf met een hoge spoiler op zijn dak![]()
peu... shutupquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een spoiler kan al vanaf 16km/h werken![]()
![]()
klopt, maar niet tegen Youp.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]En ik maar denken dat jullie zo lief waren tegen elkaar
En dan voor de grap jij erachter staan met een etens produkt en een foto makenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Laatst nog erger: een Golf met een dakspoiler van het formaat tuintafel (handig als hangtafel voor meetings wel)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een spoiler kan al vanaf 16km/h werken![]()
![]()
Laatst nog erger: Een tuintafel gezien met een golf eronderquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Laatst nog erger: een Golf met een dakspoiler van het formaat tuintafel (handig als hangtafel voor meetings wel)
Nee, niet vers meer, staat er al een jaar...quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vers van de sloop offehhh ?
Staat de auto ook in de garage?
maar daar hebben we er meer van he tjabquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
klopt, maar niet tegen Youp.
Youp is een randdebiel
Tegen sommige zijn we wel lief, zoalsquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]En ik maar denken dat jullie zo lief waren tegen elkaar
Kom op zegquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
klopt, maar niet tegen Youp.
Youp is een randdebiel
Is hij al mooi goudbruin of zijn er nog witte delen te bekennen danquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, niet vers meer, staat er al een jaar...![]()
Auto staat buiten![]()
n klasgenoot van me heeft een tuintafel met een golf er onderquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Laatst nog erger: Een tuintafel gezien met een golf eronder
ijmeis is een hoerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegen sommige zijn we wel lief, zoalsijsmeis
enzo
Jullie zijn allemaal liefquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegen sommige zijn we wel lief, zoalsijsmeis
enzo
M'n broertje was gisteren doodsbang in de autoquote:
Slechts 2 minimale roestbruine accentjesquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Is hij al mooi goudbruin of zijn er nog witte delen te bekennen dan![]()
Sorry ijmeisquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SPEL GODVERDOMME MIJN NICK TOCH ES GOED.*kuch* .
Oh én wat is een etens produkt?!!
quote:
iets wat je kunt op-vreten of zuipenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SPEL GODVERDOMME MIJN NICK TOCH ES GOED.*kuch* .
Oh én wat is een etens produkt?!!
nog plannen met de auto dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Slechts 2 minimale roestbruine accentjes(wordt tijd voor de zomer en zo...)
Alleen haat ik de kleur rood![]()
maar ijsmeis is een potje dus dat maakt niks uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:48 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zie de reactie van Youp
Maar lief bedoel ik dus mee dat jullie aardig zijn!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n broertje was gisteren doodsbang in de autowe gingen naar zijn vriendin toe, mn motor was nog warm (was net thuis) en ik ging vol over al die B wegen en rotondes heen
gelukkig wees hij me op een flitsauto, ik reed 110 en was nog aan t optrekken
![]()
Je hoeft alleen maar boven de pot te bungelen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:49 schreef Youp het volgende:
[..]
inmiddels al met 2 handen... dat word goed schijten vanavond
Komt ongeveer hetzelfde op neerquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Youp het volgende:
[..]
maar ijsmeis is een potje dus dat maakt niks uit
Ik ben geen potjequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Youp het volgende:
[..]
Ik wil wel een lik uit dat potje danquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Youp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Youp het volgende:
[..]
quote:
juh! jij hebt ervaring hoor ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar boven de pot te bungelen.
Het valt er zó uit
ff woordje goedgezetquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben nog geen potje!!
Ik heb alleenmaar vriendjes gehad.
Valt wel mee hoor, t was vrij rustig op de weg.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nomineert peurac voor gevaar op de weg![]()
En nog zie jij die flitsauto niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, t was vrij rustig op de weg.
Wat kan je d'r allemaal mee meten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Opknappen en zo...Skirts erop, voorlipje, VTEC spoiler eindelijk eens monteren... Nieuw kleurtje, kortom: teveel werk...
Mijn nieuwe speelgoed is ook geil:
[afbeelding]
G-Tech Pro Performance Meter
Beter. Piemels verzadigen moet je!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee Tjab, ik zal nooit een potje worden.
Succes Tjabboquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Beter. Piemels verzadigen moet je!
* Tjabbo gaat ff werken.
laterz
waar is die eik ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef BoJo het volgende:
dat ding had alfisti al een tijdje, wel humeur.
Bij die boerderij staat altijd een donkere passat station, nu had de politie er een golf station voor gezet, dus ik dacht dat het die passat wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En nog zie jij die flitsauto niet?
Blinde vink
[..]
Wat kan je d'r allemaal mee meten?
Piemelsquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Beter. Piemels verzadigen moet je!
* Tjabbo gaat ff werken.
laterz
Van de ene meeting/registerdag/race naar de andere aan t rijdenquote:
quote:
jaaaaaaaaaaaaajaaquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben geen potje!!
Ik heb alleen nog maar vriendjes gehad.
oh ja geil!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga je dadelijk weer op je oog kussen.
late reactie maar zie sigquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Komt ongeveer hetzelfde op neer
En wat voor auto rij jij?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:13 schreef Youp het volgende:
[..]
oh ja geil!
maar je weet toch dat ik eigenlijk een meisje ben he
Ik ben bezig met mijn verslag website presentatiequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben er ook nog samen met mijn essay dat maar niet opschiet
Website is zo gepiept, toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn verslag website presentatie.
Maar het ziet er eigenlijk nog steeds niet uit.
Maar het maakt vooruitgang. En zoveel tijd heb ik er niet meer voor.
Dus ik moet niet zo pietje precies doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |